abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63069655
Lekker hoor, gaat goed in Eindhoven.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_63069670
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Natuurlijk is het kut, godverdomme en weet ik veel. Maar komop, wij zijn niet zomaar een of andere kutclub. Wij gaan niet in paniek. Wij zijn dé regerende landskampioen, wij komen uit de voetbalhoofdstad:

WIJ ZIJN PSV!

En nu gvd knokken voor elkaar!
Aandoenlijk, tussen de regels door lees ik hoe je in paniek bent
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_63069752
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

het is nog steeds bagger natuurllijk, maar als je ziet hoe Feyenoord er bv bijstaat... en als we realistisch zijn, weet je dat als je al 4 jaar op rij kampioen bent (met soms nogal de hakken over de sloot), dat het statistisch het vijfde jaar erg moeilijk wordt met weer zoveel spelers vertrokken, nieuwe spelers etc.
keloel, statistisch gezien moet feyenoord dit jaar ook kampioen worden en statistisch gezien worden ze vervolgens in 020 9x kampioen om de verhoudingen weer enigzins recht te trekken.

Met reker als hoofd scouting, voorzitter, algemeen directeur en rechterhand van stevens komen we er gewoon niet. Als je het mij vraagt moet er hard gesaneerd worden in de spelergroep en het management. Er zijn alleen spelers aangetrokken die nog minimaal 1-2 jaar moeten groeien om in aanmerking te komen voor een plek op de bank, laat staan een basisplaats (nijland, pieters), al bewezen te hebben dat ze prutsers zijn, anders had een andere club ze alláng aangetrokken (brechet, maza) en dan zit je nog met een paar halve spitsen te kijken, die er best wel eens eentje in knallen maar zolang de creativiteit in het team totaal, maar dan ook echt totaal ontbreekt, zullen ook zij het moeilijk hebben. Verder is die Isaksson idd niet slecht denk ik, maar ik heb em exact 0 überfantastisch gomes reddingen zien maken waarmee hij eventueel een wedstrijd zou kunnen beslissen.

Ik had verder best vertrouwen in Stevens, maar zolang ook hij wederom begint met Culina en Mendez in de basis, kan ik em niet serieus nemen
pi_63069762
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:37 schreef WooZ het volgende:

[..]

keloel, statistisch gezien moet feyenoord dit jaar ook kampioen worden en statistisch gezien worden ze vervolgens in 020 9x kampioen om de verhoudingen weer enigzins recht te trekken.

Met reker als hoofd scouting, voorzitter, algemeen directeur en rechterhand van stevens komen we er gewoon niet. Als je het mij vraagt moet er hard gesaneerd worden in de spelergroep en het management. Er zijn alleen spelers aangetrokken die nog minimaal 1-2 jaar moeten groeien om in aanmerking te komen voor een plek op de bank, laat staan een basisplaats (nijland, pieters), al bewezen te hebben dat ze prutsers zijn, anders had een andere club ze alláng aangetrokken (brechet, maza) en dan zit je nog met een paar halve spitsen te kijken, die er best wel eens eentje in knallen maar zolang de creativiteit in het team totaal, maar dan ook echt totaal ontbreekt, zullen ook zij het moeilijk hebben. Verder is die Isaksson idd niet slecht denk ik, maar ik heb em exact 0 überfantastisch gomes reddingen zien maken waarmee hij eventueel een wedstrijd zou kunnen beslissen.

Ik had verder best vertrouwen in Stevens, maar zolang ook hij wederom begint met Culina en Mendez in de basis, kan ik em niet serieus nemen
020
pi_63070044
quote:
Stevens: stel vertrouwensvraag maar aan spelers zelf
BRON: Telegraaf.nl

Na afloop van de vierde nederlaag in tien competitiewedstrijden kreeg Huub Stevens van de media de vraag of de spelers nog in hem geloven. "Vraag dat maar aan de spelers zelf." Aan aanpassingen in de opstelling of de speelwijze wil Stevens nog niet denken. "Ik moet het voorlopig doen met de spelers die ik heb", was het enige dat de oefenmeester daarover kwijt wilde.
"Het is nog niet eerder gebeurd dat PSV niet aan voetballen toekomt. Ik weet niet of het iets structureels is, maar vandaag was het echt opzienbarend slecht."
Hij heeft er ook veel vertrouwen in
pi_63070078
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:38 schreef WooZ het volgende:

[..]

020
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † zondag 9 november 2008 @ 11:10:14 #182
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63070092
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:26 schreef navigator het volgende:
Lekker hoor, gaat goed in Eindhoven.
Ik zat me al af te vragen wanneer je ging vragen wat de uitslag was gisteren
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63070265
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:45 schreef Euner het volgende:

[..]

Een groep zingt; Huubje stevens
andere; Red White Army

je hoort;
Red white army, HUUB, red white army, HUUB, enz enz
Thangs.
  zondag 9 november 2008 @ 12:01:08 #184
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63070802
Hoeveel wedstrijden schorsing krijgt Mendez?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63070855
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:01 schreef Zapper het volgende:
Geen want ik neem aan dat Luinge het wel heeft gezien maar het geen overtreding vond.
pi_63072182
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:38 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je het met me eens bent of niet? Het is schrikbarend wat een middelmaat er op het veld staat namens PSV. Ik noem een Pieters, Mendez, Wuytens, Culina, Koevermans. Om te huilen wat die gladde Stevens iedere week het veld in stuurt, iedere wedstrijd weer een andere samenstelling is ook niet bepaald bevordelijk.
En een andere trainer zou diezelfde spelers ook vaak genoeg het veld insturen.... Ik ben ook niet onder de indruk van Stevens zijn aanpak maar dat gezever over andere samenstellingen vind zo'n opportunistisch gelul. Als een elftal wel draait is het 'een succesvol roulatiesysteem' en als het niet draait is het 'slecht voor het samenspel'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63072666
Een goede spits die er 25 a 30 per jaar maakt zou al veel schelen. De verdediging is matig, maar moet voor de Nederlandse competitie voldoende zijn.
pi_63072807
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Een goede spits die er 25 a 30 per jaar maakt zou al veel schelen. De verdediging is matig, maar moet voor de Nederlandse competitie voldoende zijn.
Middenveld is ook veel te zwak, Simons voldoet verdedigend maar opbouwend en aanvallend voegt hij weinig toe. Als het dan van Culina, Wuytens en Mendez moet komen weet je dat het fout gaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63073581
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen want ik neem aan dat Luinge het wel heeft gezien maar het geen overtreding vond.
Gelukkig, vergroot de kansen voor Ajax volgend weekend.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63073746
Alex? nog wel meer denk ik
  zondag 9 november 2008 @ 15:17:25 #191
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_63075077
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:01 schreef Zapper het volgende:
Doe maar 24, zijn we eindelijk de rest van het seizoen verlost van die dramavoetballer.....
pi_63075516
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Middenveld is ook veel te zwak, Simons voldoet verdedigend maar opbouwend en aanvallend voegt hij weinig toe. Als het dan van Culina, Wuytens en Mendez moet komen weet je dat het fout gaat.
Daar zit denk ik nog wel het grootste probleem.

In Nederland komt de verdediging niet enorm onder druk te staan, dus hier voldoet hij wel. Maar er worden echt amper kansen gecreeerd, het hele seizoen al. En als je dan technisch gezien met 5 middenvelders speelt, en je kan amper een bal in een goede positie brengen, vraag je je af waarom ze er dan wel staan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63077327
We gaan AZ afmaken!!

pi_63077364
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:17 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Doe maar 24, zijn we eindelijk de rest van het seizoen verlost van die dramavoetballer.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 16:41:44 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63077804
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

dat maakte het duo Simons/Bakkal ook zo goed, goede combinatie van controlle en diepgang/passing

Ik ben er erg voor om dat te herstellen als controlerende middenvelders. Wuijtens is een best talent maar opbouwend moet het echt nog beter en Simons heeft wat diepgang naast zich nodig.

proiriteiten voor de winsterstop
een goede centrale verdediger en een goede spits.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 9 november 2008 @ 16:52:49 #196
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63078105
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat maakte het duo Simons/Bakkal ook zo goed, goede combinatie van controlle en diepgang/passing

Ik ben er erg voor om dat te herstellen als controlerende middenvelders. Wuijtens is een best talent maar opbouwend moet het echt nog beter en Simons heeft wat diepgang naast zich nodig.

het liefst ook nederlandstalig dan.. scheelt weer qua communicatie..
pi_63078289
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

Dat wordt volgens mij ook overdreven. Was tijdens Hiddink toch ook geen probleem?
pi_63078483
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

In de winterstop moet je alleen maar kopen als je top kan krijgen, maar het zullen wel paniekaankopen worden zoals ik al aan het begin van het seizoen voorspelde.
pi_63078513
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit, zoveel nederlands hoef je niet te kennen om goed met elkaar te kunnen praten in het veld.... Het zijn maar een paar woordjes.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 17:18:02 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63078759
nu is communicatie ineens een probleem, 4 jaar lang geen probleem geweest, zelfs met Koreanen in de basis
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In de winterstop moet je alleen maar kopen als je top kan krijgen, maar het zullen wel paniekaankopen worden zoals ik al aan het begin van het seizoen voorspelde.
we moeten überhaupt alleen maar top kopen, talenten en breedte hebben we genoeg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')