Ze mogen Greene wel voor een zacht prijsje overkopen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
PSV heeft wat wendbare verdedigers nodig.
Het zagen aan de stoelpoten is begonnen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:43 schreef Zapper het volgende:
Jaaaa weer Koevermans in de basis!
Oprotten met die Stevens
Ik ga partybets goed in de gaten houden op de quotes die de tegenstanders van PSV krijgen de komende tijd...quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:26 schreef Neoktheone het volgende:
Zo, vol vertrouwen naar AZ en Ajax
Omschakeling (als we al eens een bal veroveren) gaat met middenvelders als Wuytens, Mendez en Culina, die liever een balletje terug op de keeper spelen dan dat ze naar voren kijken, niet bepaald hard nee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:39 schreef Morrigun99 het volgende:
Op zich was het veldspel nog wel min of meer als redelijk te beschouwen. Maar het doet gewoon pijn om de aanvallende onmacht te zien. Er zit TOTAAL geen diepgang en snelheid in deze ploeg.
Dit gaat 'm niet worden.
die playoffs voor een CL ticket zijn afgeschaftquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:48 schreef ganzenherder het volgende:
De selectie is inderdaad zeer matig dit jaar, maar ik heb nou niet bepaald het gevoel dat Stevens er alles uithaalt.
Eigenlijk klopt er dit jaar gewoon helemaal niks aan PSV, ben blij playoffs om een CL ticket
We kunnen wel beginnen over systemen en hoe kut de trainer wel niet is maar het begint gewoon bij de kwaliteit van de selectie, die is gewoon middelmaat en dan zak je vanzelf naar de positie op de ranglijst waar je thuis hoort, de middenmootquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:20 schreef RijstNatie het volgende:
dit psv is het slechtste team wat ik in 10jaar gezien heb
waarom spelen we nooit eens 3 5 2 systeem
Blijf kijken voor meer van dit soort PSV spektakelquote:
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef Suijk het volgende:
De nummer 2 krijgt toch gewoon dat tweede ticket voor de CL?
Sportieve reactie, maar is dit het gemis van Gomes of de komst van Stevens?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijf kijken voor meer van dit soort PSV spektakel![]()
Mogelijk gemaakt door Reker en co, vergeet niet ze een bloemetje te sturen als jullie kampioen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |