dat willen ze volgens mij ook blijven..quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze mogen wel voor 10 miljoen per jaar naamgever van het stadion blijven
Jorien van den Herik zit daar undercoverquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:32 schreef Pritt het volgende:
Mooi dat ze zijn gewicht erbij zetten, maar wat is het nut daarvan?
ik heb een kratje pils op 3-1 voor nec staan, als die tering combi nu eens afgeschaft wordt kan ik ook nog ooit eens in m'n leven naar die wedstrijd toequote:Op zaterdag 8 november 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
En wat verwachten jullie van de wedstrijd van vanavond? NEC is nou niet de tegenstander die je tegen wilt komen kort na een nederlaag in Europa.
Inderdaad. Ik zou me niet verbazen als we verliezen of gelijkspelen vanavond.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
En wat verwachten jullie van de wedstrijd van vanavond? NEC is nou niet de tegenstander die je tegen wilt komen kort na een nederlaag in Europa.
quote:Sfeer in Eindhoven steeds koeler
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Nu het seizoen niet helemaal naar wenst verloopt en de spanning stijgt, kruipen ze bij PSV steeds dichter tegen elkaar aan. Zowel donderdag als gisteren gingen de poorten van het trainingscomplex hermetisch op slot.
Dirk Marcellis druipt af na de 3-0 verloren Champions League-wedstrijd bij Olympique Marseille. FOTO ANP
Aan de vooravond van het duel met NEC voegde de trainer er nog eens aan toe dat hij niet meer publiekelijk in detail wil treden over bepaalde zaken.
Eigenlijk, zo legde trainer Huub Stevens nog wel uit, was het de bedoeling om alleen donderdag een besloten training af te werken. Omdat de oefenmeester toen ziek was, deed hij de deuren bij PSV gisteren opnieuw dicht. ,,Het is vervelend voor de fans,’’ aldus Stevens. ,,Maar het zij zo.’’
De besloten training is in het voetbal een sterk oprukkend fenomeen. In augustus zei Stevens nog dat hij geen voorstander was van het trainen achter gesloten deuren, maar in dat opzicht is hij dus in razend tempo van zijn geloof gevallen. Hoe dat zo is gekomen, daarover zwijgt Stevens. ,,Ik heb genoeg gezegd, daar geef ik geen antwoord op,’’ was hij gisteren ouderwets stuurs.
En zo creëert zelfs de club waar sinds jaar en dag iedereen van harte welkom is geweest – zelfs in de jaren dat de laatste fase van de Champions League werd bereikt – een kloof met de buitenwacht. Het is andermaal een uiting van de veranderende, koelere sfeer die steeds nadrukkelijker om PSV heen hangt.
Stevens botste zondag op het trainingsveld voor het oog van de camera met Edison Méndez. Het was, vond hij, onder meer het gevolg van een krantenstukje waarin zijn woorden waren verdraaid. ,,Daarom ga ik geen discussies meer aan. Ik geef antwoord op vragen, maar treed niet meer in detail,’’ liet de oefenmeester optekenen.
PSV vervolgt vanavond de loodzware novembermaand met de uitbeurt bij NEC. Hoewel de Eindhovenaren dinsdagavond met 3-0 bij Olympique Marseille verloren, gelooft Stevens niet dat die uitslag een negatief effect op zijn elftal zal hebben.
,,Ik heb ook tegen Olympique Marseille voldoende goede dingen teruggezien. We zijn onszelf alleen vergeten te belonen. Ik geloof ook dat we er mentaal goed voorstaan. We hebben de laatste twee wedstrijden van de competitie gewonnen en in Marseille goed gespeeld. Er is niet één PSV-speler die geen goede instelling heeft. Ik zie hoe er wordt getraind en hoe ze bezig zijn de teleurstelling te verwerken. Dat vind ik klasse.’’
Nog voor de besloten training liet Stevens weten dat hij verwacht te kunnen beschikken over alle spelers die dinsdag in Marseille waren. Dat zou betekenen dat de licht geblesseerde Otman Bakkal en Ibrahim Afellay vanavond in Nijmegen beiden in actie kunnen komen.
Ik las gisteren dat we al 2 jaar uit tegen Nec niet gewonnen hebben.quote:
Alleen met hangen en wurgen gaan wij daar weg met 3 punten vermoed ik. Een nederlaag of zelfs een pak voor de broek is veeeeel realistischer.quote:
Ik denk dat PSV ook niet zo sterk is als dat ze toen waren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
Nou denk ik niet dat NEC op dit moment zo sterk is als ze toen waren, maar PSV zal het nu toch echt anders moeten aanpakken.
Zullen we een spelletje houden hoevaak Koevermans een kans gaat missen of verkeerd gaat aannemen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:43 schreef Zapper het volgende:
Jaaaa weer Koevermans in de basis!
Oprotten met die Stevens
Elke 2e bal is voor NEC.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
Een middenveld met Wuytens, Mendez en Culina. Ik denk dat het voor mijn humeur beter is om niet te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |