abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 16:37:25 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62973852
Pieters je zou daar best kunnen overwegen Culina op te stellen, zeker als hij geen directe tegenstander heeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62973882
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef Whiteguy het volgende:
-------------------------Isaksson-----------------------------
Kromkamp-------Marcellis--------Salcido----------Pieters

......
Tegen Ajax wordt je op deze manier volledig weggespeeld. Kromkamp tegenover Suarez

Tegen andere tegenstanders moet het maar zo ja, want Marcellis en Salcido moeten asap weer centraal gaan spelen. (waarom hebben we nou niet gewoon Lee opgepikt afgelopen zomer )
hmmmm....WAT???
pi_62973894
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef rubbereend het volgende:
Pieters je zou daar best kunnen overwegen Culina op te stellen, zeker als hij geen directe tegenstander heeft
of Zonneveld
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 5 november 2008 @ 16:40:14 #54
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62973959
Pieters vind ik momenteel ook nog niet het gewenste niveau halen, maar daar zie ik tenminste nog toekomst in.
Dat is met Addo en Zonneveld bijvoorbeeld niet het geval.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 16:43:33 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62974087
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:38 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Tegen Ajax wordt je op deze manier volledig weggespeeld. Kromkamp tegenover Suarez

Tegen andere tegenstanders moet het maar zo ja, want Marcellis en Salcido moeten asap weer centraal gaan spelen. (waarom hebben we nou niet gewoon Lee opgepikt afgelopen zomer )
dikke kans dat Suarez dan gewoon weer geschorst is na zijn zoveelste gele kaart
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 16:44:24 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62974116
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef Whiteguy het volgende:
Pieters vind ik momenteel ook nog niet het gewenste niveau halen, maar daar zie ik tenminste nog toekomst in.
De oplossing is vrij simpel

Hemel en aarde bewegen om Lee volgend jaar te halen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_62974198
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dikke kans dat Suarez dan gewoon weer geschorst is na zijn zoveelste gele kaart
Zit er niet in, of hij moet rood krijgen komend weekend
net terug van een schorsing
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 16:48:51 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62974289
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zit er niet in, of hij moet rood krijgen komend weekend
net terug van een schorsing
dan kunnen we nog altijd vertrouwen op medische staf van Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
pi_62978766
Sorry hoor maar het was tactisch niete cht briliant van Stevens wat ie daar liet zien. Je hoefde niet te winnen om mee te blijven doen. Nu moet je winnen of in ieder geval punten scoren om het nog in eigen hand te houden dat je mag overwinteren.
pi_62991720
quote:
AD: Absolute recordwinst PSV, kleine 30 miljoen euro
Volgens het Algemeen Dagblad maakt PSV binnen een paar weken bekend dat het over afgelopen seizoen een winst van een kleine 30 miljoen euro heeft behaald. Indien dat klopt, zou dat de grootste winst ooit zijn. De winst is wel beinvloed door de eenmalige verkoop van het parkeerterrein. Anders zou de winst volgens het AD altijd nog een respectabele 20 miljoen hebben bedraagd.
Dat ze het maar gaan investeren in een paar echte toppers.
pi_62991787
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

De oplossing is vrij simpel

Hemel en aarde bewegen om Lee volgend jaar te halen
Lee zit meer dan goed in Dortmund en wordt er op handen gedragen. Die zal er helaas weinig voor voelen terug te keren. Wat dat betreft is er een duidelijke overeenkomst tussen Koevermans en Reker; ze missen beiden de grootste kansen voor open doel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_62992116
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:48 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

En toen kwam de klote fiscus en hield je maar een schamel deel over van waar je recht op dacht te hebben
pi_62992219
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

En toen kwam de klote fiscus en hield je maar een schamel deel over van waar je recht op dacht te hebben
Één topper dan!
pi_62992404
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:12 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Één topper dan!
Ik vind het nog steeds ronduit schandalig dat Nederlandse clubs eigenlijk de dupe zijn van de belastingmaatregelen hier. Vind je het gek dat je Europees geen drol meer te vertellen hebt.. je kan niet eens je eigen talenten behouden omdat andere clubs steeds meer kunnen betalen dan jij. Je houdt ze niet eens meer in de eigen competitie ..van het is tegenwoordig linea recta naar het buitenland en niet eerst via de top 3 of zo.
pi_62992572
Nec - Psv 3-1
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_62992580
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:29 schreef navigator het volgende:
Nec - Psv 3-1
Eredivisietoto 2008/2009 #2
pi_62993333
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:48 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ik vermoed dat een groot gedeelte opzij gezet gaat worden. Als buffer en voor stadion uitbreiding. Aangezien de vorige uitbreiding al dik 40 mln gekost heeft, en het toen nog een stuk makkelijker was om uit te breiden, zal er dit keer ook een aardige hoop geld tegenaan gegooid moeten worden.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:36:21 #68
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_62998296
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef Whiteguy het volgende:
PSV zou eens een grote schoonmaak moeten houden.. Middelmaat verkopen (nou ja spelers als zonneveld, addo, culina e.d.) voor het geld dat je daar van ontvangt een echte versterkingen aanschaffen (als dat al mogelijk is) en de rest van de selectie aanvullen met jeugdspelers...
pi_62999043
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

PSV zou eens een grote schoonmaak moeten houden.. Middelmaat verkopen (nou ja spelers als zonneveld, addo, culina e.d.) voor het geld dat je daar van ontvangt een echte versterkingen aanschaffen (als dat al mogelijk is) en de rest van de selectie aanvullen met jeugdspelers...
Klinkt leuk maar dat is bijna niet mogelijk lijkt me, omdat toppers niet alleen qua transfersom maar ook qua salaris zoveel hoger zitten dat het al snel een te duur grapje gaat worden. En ook 'toppers' kunnen duur zijn qua transferOPBRENGSTEN, zie Kone, Kezman, waar je toch minder voor terug kreeg dan van te voren ingeschat was.

Als Huntelaar nu bij ajax zijn contract uit gaat zitten (wat niet eens zo onwaarschijnlijk is volgens de snor), heeft hij ajax miljoenen gekost aan transfersom en salaris (hij zit op 2,2 mln per jaar geloof ik). En ik moet ook nog maar zien of Sulejmani zijn transfersom waar gaat maken en terug gaat verdienen.

De vorige 'echte topper' die PSV probeerde te halen was Luque, de meest verdienende speler van de eredivisie...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:11:02 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62999559
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:21 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds ronduit schandalig dat Nederlandse clubs eigenlijk de dupe zijn van de belastingmaatregelen hier. Vind je het gek dat je Europees geen drol meer te vertellen hebt.. je kan niet eens je eigen talenten behouden omdat andere clubs steeds meer kunnen betalen dan jij. Je houdt ze niet eens meer in de eigen competitie ..van het is tegenwoordig linea recta naar het buitenland en niet eerst via de top 3 of zo.
wil je mij ff uitleggen wat de belasting te maken heeft met het niet kunnen houden van jonge talenten?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:12:46 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62999621
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik vermoed dat een groot gedeelte opzij gezet gaat worden. Als buffer en voor stadion uitbreiding. Aangezien de vorige uitbreiding al dik 40 mln gekost heeft, en het toen nog een stuk makkelijker was om uit te breiden, zal er dit keer ook een aardige hoop geld tegenaan gegooid moeten worden.
er is voornamelijk vermogen geparkeerd om het EV aan te kunnen vullen. De uitbreiding kan toch pas als de gemeente Eindhoven aangeeft te willen helpen. En de vorige uitbreiding was gewoon monsterlijk duur door o.a. die flappen die geinstaleerd moesten worden voor de circulatie van de wind.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:14:50 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62999693
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

eerst maar een topper halen dan, breedte heb je echt nodig in de selectie en we kunnen ons het nu eenmaal niet veroorloven toppers als 12e 13e en 14e man te hebben dus heb je spelers als Culina nodig. Nou gaat hij toch vertrekken in de winterstop of de zomer. PSV moet er alleen voor zorgen dat je voor je basis niet afhankelijk bent én Addo, Pieter en dat soort mannen.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:20:15 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62999904
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Klinkt leuk maar dat is bijna niet mogelijk lijkt me, omdat toppers niet alleen qua transfersom maar ook qua salaris zoveel hoger zitten dat het al snel een te duur grapje gaat worden. En ook 'toppers' kunnen duur zijn qua transferOPBRENGSTEN, zie Kone, Kezman, waar je toch minder voor terug kreeg dan van te voren ingeschat was.

Als Huntelaar nu bij ajax zijn contract uit gaat zitten (wat niet eens zo onwaarschijnlijk is volgens de snor), heeft hij ajax miljoenen gekost aan transfersom en salaris (hij zit op 2,2 mln per jaar geloof ik). En ik moet ook nog maar zien of Sulejmani zijn transfersom waar gaat maken en terug gaat verdienen.

De vorige 'echte topper' die PSV probeerde te halen was Luque, de meest verdienende speler van de eredivisie...
Kezman kwam voor 13 miljoen ging voor 8, per saldo is er 5 miljoen afgeschreven. Een afschrijving van 1,25 miljoen per jaar. Dat valt reuze mee. Er is waarschijnlijk gewoon een dikke boekwinst op hem gemaakt.

PSV moet zich niet blindstaren op hoge transfersommen en "we moeten wel een restwaarde hebben". Hoeveel restwaarde zit er straks nog op Koevermans? hij is 30 en heeft 7 miljoen gekost. En Lazovic gaat ook zijn aankoopbedrag niet opbrengen dus ben je waarschijnlijk per saldo minimaal net zoveel kwijt als Kezman voor minder kwaliteit.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63000162
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er is voornamelijk vermogen geparkeerd om het EV aan te kunnen vullen. De uitbreiding kan toch pas als de gemeente Eindhoven aangeeft te willen helpen. En de vorige uitbreiding was gewoon monsterlijk duur door o.a. die flappen die geinstaleerd moesten worden voor de circulatie van de wind.
Tja, maar als tegenwoordig een halve ring op de grolsch veste bijbouwen al 50 miljoen kost, waar nog relatief veel ruimte om het stadion was... vind ik dat ook wel monsterlijk duur.
pi_63000229
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wil je mij ff uitleggen wat de belasting te maken heeft met het niet kunnen houden van jonge talenten?
Wat denk je van het salaris hoe dat hier enorm belast wordt in NL.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:42:23 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63000713
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:25 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Tja, maar als tegenwoordig een halve ring op de grolsch veste bijbouwen al 50 miljoen kost, waar nog relatief veel ruimte om het stadion was... vind ik dat ook wel monsterlijk duur.
de totale ruimte onder de tribunes moest daar ook nog dichtgebouwd worden. en dus 2 complete kanten van het stadion, bij PSV werden de hoekjes dichtgesmeerd De basis bouw van het Arke stadion was een schijntje, de eerste 13.000 plekken zijn er voor nog geen 15 miljoen neergezet. Dat was gewoon een enorm kale bouw.
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat denk je van het salaris hoe dat hier enorm belast wordt in NL.
jonge talenten die heel vroeg weggaan vallen zelden in de hoogste salarisschaal bij de clubs dus is er altijd nog ruimte om te blijven en te groeien qua sallaris. En dat toptalenten gaan is al 15 jaar zo en toch weten we ons met vlagen goed te handhaven met bijzondere uitschieters.

De basis daarvan was vooral gericht en goed aankopen. En daar lijkt het er op dit moment een beetje bij in te schieten. Vooralsnog lijkt alleen Amrabat zich goed te handhaven op niveau.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63000827
Dat klopt niet wat je zegt want die lage schaal in Madrid is wel meer dan wat de best betaalde voetballer in de eredivisie krijgt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:51:20 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63001045
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef Chadi het volgende:
Dat klopt niet wat je zegt want die lage schaal in Madrid is wel meer dan wat de best betaalde voetballer in de eredivisie krijgt.
welke talenten zijn er dan naar de absolture top gegaan?
Sneijder was allang klaar bij Ajax die was echt toe aan een topclub, net als Heitinga.

En dat spelers naar het buitenland gaan/kunnen voor het geld is allang zo. Lenstra kreeg een blanco cheque. Ik denk dat het probleem hem vooral zit dat er maar onbeperkt buitenlanders gehaald mogen worden. Dat maakt het interessant voor rijke clubs om gewoon voor enorm veel geld een goede bank/tribune aan spelers te halen die in Nederland basisspelers zouden zijn.

En al zou er in Nederland geen belasting betaald moeten worden dan verdienden ze in het buitenland nog meer. Er geldt voor topspelers toch zelfs een bijzonder belastingtarief?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63001389
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

welke talenten zijn er dan naar de absolture top gegaan?
Sneijder was allang klaar bij Ajax die was echt toe aan een topclub, net als Heitinga.

En dat spelers naar het buitenland gaan/kunnen voor het geld is allang zo. Lenstra kreeg een blanco cheque. Ik denk dat het probleem hem vooral zit dat er maar onbeperkt buitenlanders gehaald mogen worden. Dat maakt het interessant voor rijke clubs om gewoon voor enorm veel geld een goede bank/tribune aan spelers te halen die in Nederland basisspelers zouden zijn.

En al zou er in Nederland geen belasting betaald moeten worden dan verdienden ze in het buitenland nog meer. Er geldt voor topspelers toch zelfs een bijzonder belastingtarief?

Het gaat niet alleen om toppers maar ook daaronder krijgen ze vele malen meer geld dan hier.
Vroeger speelde je hier in de competitie tot je 23-25ste en ging je dan pas weg. Als je nu een paar wedstrijden goed speelt word je opgehaald.
pi_63001643
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kezman kwam voor 13 miljoen ging voor 8, per saldo is er 5 miljoen afgeschreven. Een afschrijving van 1,25 miljoen per jaar. Dat valt reuze mee. Er is waarschijnlijk gewoon een dikke boekwinst op hem gemaakt.

PSV moet zich niet blindstaren op hoge transfersommen en "we moeten wel een restwaarde hebben". Hoeveel restwaarde zit er straks nog op Koevermans? hij is 30 en heeft 7 miljoen gekost. En Lazovic gaat ook zijn aankoopbedrag niet opbrengen dus ben je waarschijnlijk per saldo minimaal net zoveel kwijt als Kezman voor minder kwaliteit.
Vind dat inderdaad ook maar gezever van Reker. Koevermans en Lazovic hebben samen net zoveel gekost als Kezman, gaan echt niet meer opbrengen dan 8 miljoen in totaal en leggen er samen nog niet eens de helft van het aantal doelpunten in dat Kezman maakte
hmmmm....WAT???
pi_63002100
Afellay gefrustreerd over PSV
Uitgegeven: 6 november 2008 10:36
Laatst gewijzigd: 6 november 2008 11:44

AMSTERDAM - De dag dat Ibrahim Afellay bij PSV vertrekt lijkt steeds dichterbij te komen. De aanvallende middenvelder was na afloop van de verloren wedstrijd tegen Olympique Marseille, zichtbaar gefrustreerd.

De international van het Nederlands elftal hield zich tegenover de media redelijk op de vlakte over de prestaties van zijn teamgenoten, maar dat hij er niet vrolijk van wordt is duidelijk.

“De doelpunten van Marseille vielen gewoon veel te makkelijk en we doen onszelf tekort door niet te scoren. Ik ben op niemand boos, maar als je een uur lang goed speelt, is het erg frustrerend dat het zo afloopt”, blikt hij twee dagen later terug.

Over zijn eigen spel was Afellay echter wel tevreden. “Persoonlijk heb ik een goed gevoel aan deze wedstrijd overgehouden. Het is heerlijk om te merken dat je ook in staat bent om tijdens dit soort wedstrijden belangrijk te zijn”, zegt hij tegenover De Telegraaf.

Primera Division
En dus denkt de technicus serieus na over zijn toekomst. Het liefst wil hij in de winterstop verkassen naar de Spaanse Primera Division. Van wedstrijden tegen Volendam wordt hij niet meer beter en het ziet er naar uit dat het Europese PSV-seizoen niet lang meer gaat duren. Het probleem is echter dat hij juist die wedstrijden nodig heeft om zich bij de top in de kijker te spelen.

(c)NUsport
pi_63002265
Beetje kritiek op zichzelf mag hij ook wel hebben.
pi_63002419
Als ie zelf wat meer ballen over speelt, zou psv ook meer scoren. 10x van afstand schieten en dan 1x scoren, is voor Afellay persoonlijk leuk, en dan zegt iedereen weer goh wat maakt ie weer een mooi doelpunt. Maar als ie ze alle 20 afspeelt scoor je waarschijnlijk 3x of meer. Dinsdag gingen ze ook allemaal weer de 2e ring in of richting cornervlag.
pi_63002423
Ben ik met je eens Jeroen, hij maakt nog veel beginnersfouten. Dat hij elders verder moet leren is wel duidelijk, een nieuwe prikkel is noodzakelijk.
That's all folks!
pi_63005186
laat staan z'n blessuregevoeligheid
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 19:01:07 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63007872
Dat Afellay een keer zijn mond houdt, elke maand staat er wel ergens een stuk vol kritiek an hem. Zijn spel is vooruit gegaan ja, maar alleen te vaak voor zichzelf (zolas al vaker geconstateerd hier ja). Tegen OM thuis speelde hij zoqwat het slechtste, de rest speelde veel meer in team verband en kijk eens na het resultaat van die wedstrijd.

Ik heb ook het gevoel alsof hij het steeds zijn taak acht de club te redden als we niet al voor staan. Zo van Afellay zal jullie wel ff reden om vervolgens 5 keer van 20 meter of uit onmogelijke hoeken op de goal te schieten.

We moeten ook niet doorslaan in de kritiek (het moet niet allemaal okee6 worden), hij is belangrijk voor dit team maar als hij zijn talent en techniek meer in dienst van het elftal gebruikt is hij nog beter en zullen de grote clubs zo voor hem in de rij staan.

Ik hoop trouwens dat hij in de kleedkamer ook zo recht voor zijn raap is.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63008018
Hij speelt nu eigenlijk 1 seizoen goed, maar maakt nog steeds fouten en hij wil naar Spanje...ik denk juist dat hij nog erg veel kan leren bij PSV. Leuk dat hij goed voetbalt, nu is het een kunst om het team mee te helpen beter te laten voetballen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63031205
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef Suijk het volgende:
Hij speelt nu eigenlijk 1 seizoen goed, maar maakt nog steeds fouten en hij wil naar Spanje...ik denk juist dat hij nog erg veel kan leren bij PSV. Leuk dat hij goed voetbalt, nu is het een kunst om het team mee te helpen beter te laten voetballen.
Precies. Hij moet nog steeds veel slimmer gaan spelen, dan zou hij van enorme waarde voor welk elftal dan ook kunnen zijn. Nu is het nog teveel een ruwe diamant.

Maar ik hoop toch echt dat hij iig het seizoen afmaakt als PSV'er, nog meer kwaliteitsverlies kunnen we echt niet gebruiken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:25:57 #89
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63031818
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Precies. Hij moet nog steeds veel slimmer gaan spelen, dan zou hij van enorme waarde voor welk elftal dan ook kunnen zijn. Nu is het nog teveel een ruwe diamant.

Maar ik hoop toch echt dat hij iig het seizoen afmaakt als PSV'er, nog meer kwaliteitsverlies kunnen we echt niet gebruiken.
ach wat is kwaliteitsverlies.. hij dribbelt alleen maar wat met die bal en is veel te veel met zichzelf bezig de laatste weken.. zoals ie nu speelt ben ik em eigenlijk liever kwijt dan rijk..
pi_63032283
Laten we Ibi dan maar verkopen en van dat geld een paar betere voetballers halen
pi_63035281
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Laten we Ibi dan maar verkopen en van dat geld een paar betere voetballers halen
IK heb alleen niet zo'n vertrouwen in het vermogen van Reker en co om goede, laat staan betere voetballers te halen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:57:10 #92
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63036953
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

ach wat is kwaliteitsverlies.. hij dribbelt alleen maar wat met die bal en is veel te veel met zichzelf bezig de laatste weken.. zoals ie nu speelt ben ik em eigenlijk liever kwijt dan rijk..
Zou jij de bal afspelen wanneer je Culina en Mendez naast je hebt!?
pi_63037155
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zou jij de bal afspelen wanneer je Culina en Mendez naast je hebt!?
als verdediger wel, weet je zeker dat je de bal ook terugkrijgt
pi_63037719
quote:
7/11/2008 - Wordt Philips shirtsponsor van Sao Paulo?

BRON: SaoPauloFC

Terwijl rondom PSV steeds meer gesproken wordt over het mogelijk terugtrekken van Philips als hoofdsponsor van de club, duikt de naam van Philips juist op bij het Braziliaanse Sao Paulo als mogelijke shirtsponsor. Volgens overigens nog onbevestigde geruchten zou Philips nog deze maand een meerderjarig contract tekenen voor een kleine 10 miljoen euro per jaar. Daarmee zou Sao Paulo met afstand de bestbetalende shirtsponsor krijgen als de berichten inderdaad op waarheid berusten.
Flikker 's op, als dit gebeurt koop ik geen reet meer van dat schijtmerk
pi_63037923
Damned maar je kan z eniets verwijten. Daar ligt een markt voor ze die ze moeten in nemen.
pi_63037978
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

= Philips Brazilie?
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:38:21 #97
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63038012
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

PSV is toch Philips Niet dat ik er een cultuur aan vind hangen, maar het hoort toch wel bij PSV. Dat getuigt ook niet van vertrouwen aan de kant van de sponsor. Sowieso wordt PSV volgens mij flink genaaid door Philips mbt sponsorbedragen, maar goed.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63038072
Ik denk dat als Philips weg gaat dat PSV van naam verandert. Je gaat geen Philips sport vereniging heten als je niets meer met dat bedrijf te maken hebt.
pi_63038217
ESV?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63038287
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:40 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat als Philips weg gaat dat PSV van naam verandert. Je gaat geen Philips sport vereniging heten als je niets meer met dat bedrijf te maken hebt.
Ze mogen wel voor 10 miljoen per jaar naamgever van het stadion blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')