Zelfs een Lucius zou goed zijn in dit elftal!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
En Van Nistelrooij, Cocu, Lee om maar wat namen te noemen.
Dat kan ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:24 schreef neilpad het volgende:
Al denk ik dat Alex alleen vandaag weinig verschil had gemaakt.
Kan iemand ff gemist en wordt omdraaien staat wat netter
Bogelund!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:25 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Zelfs een Lucius zou goed zijn in dit elftal!
Dan had je sowieso veel meer zekerheid achterin, geeft heel veel vertrouwen voor het team, en dan had Simons op het middenveld kunnen spelen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:24 schreef neilpad het volgende:
Al denk ik dat Alex alleen vandaag weinig verschil had gemaakt.
Kan iemand ff gemist en wordt omdraaien staat wat netter
van VI.nlquote:Atlético Madrid gaat straf bij CAS aanvechten
04/11/2008 19:05
Atlético Madrid stapt naar het internationale Sporttribunaal (CAS) en wil zo onder meer afdwingen dat het Champions League-duel met PSV mét publiek wordt gespeeld.
Atlético Madrid acht zichzelf onschuldig aan de ongeregeldheden rond de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Marseille en kan zich dan ook niet vinden in de straf die de beroepscommissie van de UEFA de Spaanse club heeft opgelegd.
Atlético Madrid wil via het CAS onder een deel van de straf uitkomen. Tegen de twee wedstrijden zonder publiek en de boete van 150.000 euro is beroep aangetekend bij het Sporttribunaal. Bovendien wil de Spaanse club dat in afwachting van een uitspraak de schorsing wordt opgeschort, zodat op 26 november tegen PSV gewoon met publiek kan worden gespeeld. Tegen de schorsing voor trainer Javier Aguirre wordt niet geageerd bij het CAS.
Als je spelers als Koevermans, Culina en Mendez in de basis hebt staan en de bank gevult is met spelers als Kromkamp, Zonneveld en Nijland, is er duidelijk een gebrek aan kwaliteit in deze selectie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef Yi-Long het volgende:
Het probleem vind ik voornamelijk bij de coach liggen. Kwaliteit is er genoeg, maar wanneer je spelers als Simons en Addo in het centrum zet ipv Marcellis en Salcido, en er een stelletje bal-inleveraars (Mendez en Culina) op het middenveld voorzet, die 9 van de 10x niets toevoegen... en je zet Afellay verstopt aan de zijkant, etc etc etc... tja(!) Dan ben je gewoon een kutcoach.
dat zeg ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef Yi-Long het volgende:
Het probleem vind ik voornamelijk bij de coach liggen. Kwaliteit is er genoeg, maar wanneer je spelers als Simons en Addo in het centrum zet ipv Marcellis en Salcido,
AMEN!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
Het kan me trouwens geen zier schelen of we overwinteren dit seizoen. Liever niet zelfs, versterk je in de winterstop en richt alles op de competitie, Europees heb je toch niets te zoeken.
Koevermans vind ik wel degelijk een klasse speler, maar hij moet toch echt mensen om zich heen hebben en aanvoer, terwijl Stevens hem voornamelijk als diepe eenzame spits gebruikt. Tja(!)quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:31 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Als je spelers als Koevermans, Culina en Mendez in de basis hebt staan en de bank gevult is met spelers als Kromkamp, Zonneveld en Nijland, is er duidelijk een gebrek aan kwaliteit in deze selectie.
Trouwens zorgde Afellay vanaf de zijkant juist voor veel gevaar.
Ik vind net als anderen hier Stevens niet geschikt. Hij haalt te weinig uit de selectie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
AMEN!
We komen gewoon kwailteit tekort. Dat moeten de paprakkers Reker en Co onderhand ook wel beginnen te zien.
Toch?
Koevermans had genoeg aanvoer, hij had 2 keer moeten scoren vanavond. Lazovic en Koevermans hebben gewoon veel te weinig kwaliteit voor de champions league. Ballen in het doel koppen kan Koevermans wel maar een bal aannemen of een bal trappen is teveel gevraagd voor hem.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Koevermans vind ik wel degelijk een klasse speler, maar hij moet toch echt mensen om zich heen hebben en aanvoer, terwijl Stevens hem voornamelijk als diepe eenzame spits gebruikt. Tja(!)
Het liefst zie ik Lazovic NAAST Koevermans in de spits, want de keren dat ze samen speelden de afgelopen jaren was daar gewoon een 'klik' en vonden ze elkaar makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |