Huub leest mee zoals je zagquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef WooZ het volgende:
Wat fijn toch hè, dat een coach onze beste centrale verdedigers op de backpositie zet
Wie zou hem moeten vervangen als hij de bons krijgt?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef ub40_bboy het volgende:
Stevens wordt binnenkort ontslagen, zelfde situatie als Atteveld bij Roda.
Erik Gerets.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:43 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wie zou hem moeten vervangen als hij de bons krijgt?
Tuurlijk mis je een scherpe spits voorin, maar dat is niet het enige wat er mist in dit elftal..quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef neilpad het volgende:
Eerste helft moet je gewoon je kansen maken. Maar we missen gewoon die scherpe spits voorin.
Jammer maar helaas.
De commentator zei ook al dat PSV afhankelijk is van Afellay.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk mis je een scherpe spits voorin, maar dat is niet het enige wat er mist in dit elftal..
anders ik wel. Vooral Koevermans speelde weer voortreffelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geweldige wedstrijd. Heb genoten van het spel van PSV.
Stevens eruit? Da's samen met Simons de enige die wil winnen, volgens mij?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef ub40_bboy het volgende:
Wordt tijd voor goed scoutingswerk bij PSV.
De rest wil verliezen? Al dat ruzie maken en elftal husselen gaat tegen hem werken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stevens eruit? Da's samen met Simons de enige die wil winnen, volgens mij?
Mwah, het wisselen van Bakkal ipv Wuytens of Culina voor Nijland. Van het verdedigings duo Addo - Simons kon iedereen op zijn klompen voelen aankomen dat dit niet zou werken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef neilpad het volgende:
Stevens valt niks te verwijten vind ik. Er zit gewoon niet meer in deze selectie.
Nouja ze kunnen wel beter natuurlijk, maar dat ligt niet aan Stevens. Na al het geschuif zal hij er ondertussen ook wel achter zijn dat we kwaliteit te kort komen.
Dat levert niet opeens betere spelers op hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef ub40_bboy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |