Waarom? Hij mag hier toch gewoon komen zolang hij normaal doet? Lijkt me een normale reactie, gezien Ajax-PSV van komend weekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PatatFriet
type Rutten, type Jol............. ow wacht die hadden ook wel willen komen......................quote:Op zondag 9 november 2008 22:23 schreef Flaccid het volgende:
Stevens hoort bij een club waarbij je de spelers kan afkafferen om ze beter te laten spelen. PSV heeft een trainer type Hiddink nodig.
Ik heb het gevoel dat zijn werkwijze in Duitsland beter begrepen wordt.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Het begin onder Stevens is nogal schokkend, maar we hoeven hem niet af te schrijven. Met HSV had hij ook weleens een moeilijke periode, die dan omgedraaid werd.
Dat gaat dan wel in de zomer worden, want Jans heeft aangegeven absoluut niet midden in het seizoen te vertrekken zoals Koeman dat bijvoorbeeld heeft gedaan.quote:Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef sjimz het volgende:
Ron Jans niets voor PSV?
Dat heeft er meer mee te maken dat de treinverbinding tussen Groningen en Eindhoven zo slecht is.quote:Op maandag 10 november 2008 01:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel in de zomer worden, want Jans heeft aangegeven absoluut niet midden in het seizoen te vertrekken zoals Koeman dat bijvoorbeeld heeft gedaan.
Neuh, op de een of andere manier heb ik daar nier direct een gevoel bij.quote:
Was een grapje, omdat iedereen heel goed weet dat psv het heel moeilijk gaat krijgen deze zaterdag. En hij wreef het er nog even lekker in.quote:Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom? Hij mag hier toch gewoon komen zolang hij normaal doet? Lijkt me een normale reactie, gezien Ajax-PSV van komend weekend.
Ik ben bang dat PSV compleet wordt ingemaakt, kan namelijk niet zeggen dat de ploeg en echte vechtersmentaliteit heeft.quote:Op maandag 10 november 2008 08:34 schreef Suijk het volgende:
Statistieken zeggen weinig. Als we eindelijk eens een keer thuis zouden kunnen winnen van PSV, is het dit jaar.
Maar ja, zal je zien dat Koevermans opeens wel weer briljante goals gaat maken.
Van Basten gaat gewoon door met wat hij bij Oranje ook al deed: niet indrukwekkend spelen en toch veel winnen. Dat zal zondag waarschijnlijk ook het geval zijn vermoed ik...quote:Op maandag 10 november 2008 08:16 schreef Wooldoor het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik Ajax zondag niet winnen, de statistieken spreken gewoon te hard tegen. Maakt me niet uit dat Psv nu in een vormcrisis zit, Ajax heeft ook gewoon teveel geblesseerden.
ja maar AZ speelde tenminste nog redelijk goed voetbal.quote:Op maandag 10 november 2008 08:53 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Van Basten gaat gewoon door met wat hij bij Oranje ook al deed: niet indrukwekkend spelen en toch veel winnen. Dat zal zondag waarschijnlijk ook het geval zijn vermoed ik...
Maar wie weet is zondag een omslagpunt zoals AZ vanaf de wedstrijd tegen PSV had
ach het kan zomaar ineens zijn dat het team zich ineens laat gelden,m tegen OM thuis was het ook in een keer goedquote:Op maandag 10 november 2008 08:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat PSV compleet wordt ingemaakt, kan namelijk niet zeggen dat de ploeg en echte vechtersmentaliteit heeft.
Ach, we zullen als het zo doorgaat nog tegen heel wat pijnlijke nederlagen oplopen. Kunnen we maar beter beginnen met door AZ en Ajax vernederd te worden, hebben we dat iig al gehad. Nog even een weekje doorbijten jongensquote:Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ze worden beide verloren. Daar ben ik bijna zeker van. Nog zekerder als je PSV nu ziet.
Daarom. Nog niet panikeren.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Het begin onder Stevens is nogal schokkend, maar we hoeven hem niet af te schrijven. Met HSV had hij ook weleens een moeilijke periode, die dan omgedraaid werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |