abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63090583
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ga eens terug naar je eigen topic.
Waarom? Hij mag hier toch gewoon komen zolang hij normaal doet? Lijkt me een normale reactie, gezien Ajax-PSV van komend weekend.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 9 november 2008 @ 23:29:00 #227
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63090750
Ik had al gevreesd voor weer een nederlaag en ziehier.. 1-0 verlies. 4x al dit seizoen en de komende wedstrijden zal het nietr beter worden vrees ik.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_63090754
Wat is minder erg?

Verliezen van AZ= uit de beker liggen, waarschijnlijk de enige prijs waar PSV nog enigzins kans op maakt dit seizoen
Verliezen van Ajax= De ernst hiervan spreekt voor zich

Ik kan niet kiezen eigenlijk, maar ik zou toch liever van AZ verliezen uiteindelijk, de kans op de beker is ook erg klein.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat Friet
  zondag 9 november 2008 @ 23:37:13 #229
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63090979
Ze worden beide verloren. Daar ben ik bijna zeker van. Nog zekerder als je PSV nu ziet.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_63092503
Doe is normaal, kijk de eerste helft van dinsdag. Als de kansen worden gemaakt maar hopen dat Ajax wint.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 00:47:11 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63092771
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:23 schreef Flaccid het volgende:
Stevens hoort bij een club waarbij je de spelers kan afkafferen om ze beter te laten spelen. PSV heeft een trainer type Hiddink nodig.
type Rutten, type Jol............. ow wacht die hadden ook wel willen komen......................
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63092824
Ron Jans niets voor PSV?
pi_63092858
Het begin onder Stevens is nogal schokkend, maar we hoeven hem niet af te schrijven. Met HSV had hij ook weleens een moeilijke periode, die dan omgedraaid werd.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63092921
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Het begin onder Stevens is nogal schokkend, maar we hoeven hem niet af te schrijven. Met HSV had hij ook weleens een moeilijke periode, die dan omgedraaid werd.
Ik heb het gevoel dat zijn werkwijze in Duitsland beter begrepen wordt.
pi_63093045
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef sjimz het volgende:
Ron Jans niets voor PSV?
Dat gaat dan wel in de zomer worden, want Jans heeft aangegeven absoluut niet midden in het seizoen te vertrekken zoals Koeman dat bijvoorbeeld heeft gedaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63093062
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat gaat dan wel in de zomer worden, want Jans heeft aangegeven absoluut niet midden in het seizoen te vertrekken zoals Koeman dat bijvoorbeeld heeft gedaan.
Dat heeft er meer mee te maken dat de treinverbinding tussen Groningen en Eindhoven zo slecht is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 01:22:16 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63093383
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef sjimz het volgende:
Ron Jans niets voor PSV?
Neuh, op de een of andere manier heb ik daar nier direct een gevoel bij.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63094582
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Waarom? Hij mag hier toch gewoon komen zolang hij normaal doet? Lijkt me een normale reactie, gezien Ajax-PSV van komend weekend.
Was een grapje, omdat iedereen heel goed weet dat psv het heel moeilijk gaat krijgen deze zaterdag. En hij wreef het er nog even lekker in.
pi_63094733
Eerlijk gezegd zie ik Ajax zondag niet winnen, de statistieken spreken gewoon te hard tegen. Maakt me niet uit dat Psv nu in een vormcrisis zit, Ajax heeft ook gewoon teveel geblesseerden.
pi_63094849
Statistieken zeggen weinig. Als we eindelijk eens een keer thuis zouden kunnen winnen van PSV, is het dit jaar.

Maar ja, zal je zien dat Koevermans opeens wel weer briljante goals gaat maken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 10 november 2008 @ 08:49:04 #241
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63094967
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:34 schreef Suijk het volgende:
Statistieken zeggen weinig. Als we eindelijk eens een keer thuis zouden kunnen winnen van PSV, is het dit jaar.

Maar ja, zal je zien dat Koevermans opeens wel weer briljante goals gaat maken.
Ik ben bang dat PSV compleet wordt ingemaakt, kan namelijk niet zeggen dat de ploeg en echte vechtersmentaliteit heeft.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_63095014
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:16 schreef Wooldoor het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik Ajax zondag niet winnen, de statistieken spreken gewoon te hard tegen. Maakt me niet uit dat Psv nu in een vormcrisis zit, Ajax heeft ook gewoon teveel geblesseerden.
Van Basten gaat gewoon door met wat hij bij Oranje ook al deed: niet indrukwekkend spelen en toch veel winnen. Dat zal zondag waarschijnlijk ook het geval zijn vermoed ik...

Maar wie weet is zondag een omslagpunt zoals AZ vanaf de wedstrijd tegen PSV had
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 10 november 2008 @ 09:01:01 #243
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63095088
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:53 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Van Basten gaat gewoon door met wat hij bij Oranje ook al deed: niet indrukwekkend spelen en toch veel winnen. Dat zal zondag waarschijnlijk ook het geval zijn vermoed ik...

Maar wie weet is zondag een omslagpunt zoals AZ vanaf de wedstrijd tegen PSV had
ja maar AZ speelde tenminste nog redelijk goed voetbal.

Maar goed positief denken..... We gaan ervoor!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 13:42:47 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63100758
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:49 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik ben bang dat PSV compleet wordt ingemaakt, kan namelijk niet zeggen dat de ploeg en echte vechtersmentaliteit heeft.
ach het kan zomaar ineens zijn dat het team zich ineens laat gelden,m tegen OM thuis was het ook in een keer goed
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63100958
Laatste wedstrijd in de Zweedse competitie gister. Toivonen 2x gescoord en volgens mijn zweedse bron speelde hij wederom een geweldige wedstrijd.
hmmmm....WAT???
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 14:13:23 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63101389
raar dat Reker niet verteld heeft wie er nu van PSV op de tribune zaten of wat hij nu gaat doen aan deze transfer.......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63102265
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ze worden beide verloren. Daar ben ik bijna zeker van. Nog zekerder als je PSV nu ziet.
Ach, we zullen als het zo doorgaat nog tegen heel wat pijnlijke nederlagen oplopen. Kunnen we maar beter beginnen met door AZ en Ajax vernederd te worden, hebben we dat iig al gehad. Nog even een weekje doorbijten jongens
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63102892
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Daarom. Nog niet panikeren.

Kijk naar het vorige seizoen: Mario Been had ook niets dan drama met NEC en als je kijkt naatr de tweede seizoenshelft. Ben eerlijk: we zijn nu 4 jaar op rij kampioen, de laatste 2 seizoenen met de hakken over de sloot....dan GAAT het op een gegeven moment gewoon aanzienlijk minder. Ik zie het wel weer goed komen.

En inderdaad: in de Arena weet PSV ondanks een vormcrisis toch altijd goed voor de dag te komen. Wellicht dat de spelers zichzelf extra oppeppen. Dus wie weet.....
pi_63103017
Zondag geen Huntelaar
  maandag 10 november 2008 @ 15:17:30 #250
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_63103137
Het is inderdaad veel te vroeg om het over een trainerswissel te hebben. We zijn pas 11 potjes bezig.
Het is ook niet een heel grote verrassing dat het minder gaat. Het team is gewoon niet zo goed. Vooral de verdediging is brak.
Wat mij betreft blijft Stevens nog 4 jaar zitten. We hebben wel weer genoeg nieuwe trainers gehad de laatste tijd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')