abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2008 @ 17:25:56 #201
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_63079006
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
We gaan AZ afmaken!!

Ik hoop het, maar ik reken er niet op
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_63080201
AZ gaat ons afmaken ja
pi_63080515
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
AZ gaat ons afmaken ja
Zag je mijn tranen niet?
pi_63080558
Ja
pi_63080563
Sno gaat volgende week zijn eerste hattrick scoren...

niet
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63080891
Holy crap, die uitslagen van de kampioenskandidaten dit weekend. Stevens en Reker kunnen hun spullen al vast in gaan pakken, die zitten hier aan het eind van het seizoen niet meer als er niet snel iets gebeurd
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63081022
ik was er gisteren bij in Nijmegen en mocht daarna het spelershome in.
Op weg daar naar toe kwamen de spelers terug lopen. De verslagenheid die ik toen zag.
Koef zat als een hoopje ellende onder een trap. Even met hem gepraat en hij had er flink de pest in dat het totaal niet liep bij PSV en hij niet meer tot scoren kan komen.
Keep the faith!!
  Forum Admin zondag 9 november 2008 @ 18:57:25 #208
35723 crew  GGMM
pi_63081043
Huub Stevens is gewoon een hele slechte trainer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_63081115
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef GGMM het volgende:
Huub Stevens is gewoon een hele slechte trainer.
Heeft het hier en daar toch wel aardig gedaan. Maar op de een of andere manier lijkt het gewoon niet te klikken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63083056
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:56 schreef lookinforyou het volgende:
ik was er gisteren bij in Nijmegen en mocht daarna het spelershome in.
Op weg daar naar toe kwamen de spelers terug lopen. De verslagenheid die ik toen zag.
Koef zat als een hoopje ellende onder een trap. Even met hem gepraat en hij had er flink de pest in dat het totaal niet liep bij PSV en hij niet meer tot scoren kan komen.

Slecht maar ook vooral goed om te horen eigenlijk
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_63083318
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:16 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Slecht maar ook vooral goed om te horen eigenlijk
heeft best veel indruk gemaakt.
nog meer indruk maakte Dzsudzsak. Ik pakte hem bij zijn schouder en zei, jammer hoor dat niet echt loopt. De intrieste en verslagen blik en het knikje dat hij mij gaf, zie ik vandaag ook nog voor me.
Keep the faith!!
  zondag 9 november 2008 @ 21:04:00 #212
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63084714
Denk dat het een combinatie van factoren is: Gomes, Alex, Stevens, Reker.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63085911
wat een kut val !
Nothing to see here, carry on
pi_63085979
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Heeft het hier en daar toch wel aardig gedaan. Maar op de een of andere manier lijkt het gewoon niet te klikken.
Idd hij heeft toch ook belangrijke prijzen weten te pakken bij de clubs waar hij werkte

PSV had gewoon wat betere spelers moeten kopen.
En niet 6 miljoen voor Maza
je kan toch veel betere spelers halen voor dat geld
  zondag 9 november 2008 @ 21:51:20 #215
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63086670
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Idd hij heeft toch ook belangrijke prijzen weten te pakken bij de clubs waar hij werkte

PSV had gewoon wat betere spelers moeten kopen.
En niet 6 miljoen voor Maza
je kan toch veel betere spelers halen voor dat geld
hebben ze serieus 6 miljoen betaald voor die prutser?
pi_63086785
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

heeft best veel indruk gemaakt.
nog meer indruk maakte Dzsudzsak. Ik pakte hem bij zijn schouder en zei, jammer hoor dat niet echt loopt. De intrieste en verslagen blik en het knikje dat hij mij gaf, zie ik vandaag ook nog voor me.
weet je zeker dat ie wel nederlands verstond?
pi_63086880
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

hebben ze serieus 6 miljoen betaald voor die prutser?
minimaal
pi_63086887
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

weet je zeker dat ie wel nederlands verstond?
ja dat wel in elk geval. Of hij alles verstaan heeft weet ik niet natuurlijk. ik zal het hem vragen na PSV-Liverpool.
Keep the faith!!
pi_63086972
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

minimaal
Ik dacht iets minder dan 2 miljoen euro.
pi_63087137
quote:
Past PSV nog wel bij Stevens?
Door Frans van den Nieuwenhof. zondag 09 november 2008 | 20:00 | Laatst bijgewerkt op: zondag 09 november 2008 | 21:49

NIJMEGEN – Na de vierde competitienederlaag zat Huub Stevens er, voor het eerst dit seizoen, duidelijk aangeslagen bij. Niet alleen was NEC zaterdag de betere ploeg geweest, pijnlijk duidelijk werd weer dat de problemen van PSV structureel van aard zijn. De ploeg heeft niet te maken met een dipje, maar met een schrijnend gebrek aan creativiteit en kwaliteit.

De vraag werd van grote afstand naar hem toegeslingerd, na het verlies bij NEC. Of er nog chemie bestaat tussen hem en de spelers? „Dat weet ik niet, dat zou je die spelers moeten vragen”, antwoordde Huub Stevens. „Wat ík denk? Dat ga ik niet naar buiten brengen.”

Stevens sprak van ’de grootste teleurstelling van het seizoen’. Een oplossing kon hij niet meteen aanreiken. „We kunnen nu geen nieuwe spelers halen. Natuurlijk is de situatie zorgwekkend. Iedere nederlaag is zorgwekkend.”

Hoe zou Ibrahim Afellay zich hebben gevoeld? Of Jan Reker? Of Frits Schuitema? Wat denkt Stan Valckx nu? Afellay moet het zaterdag heel koud hebben gehad. De voormalige pleintjesvoetballer - eigenlijk de laatst overgeblevene uit het Hiddink-team- heeft bij PSV niemand aan zijn zijde die voetbalt in dezelfde geest als hij. Het is de grijze middelmaat die domineert. In de eerste helft demonstreerde Afellay weer hoe graag hij wil voetballen, vooruit wil, agressief en doelgericht probeert te zijn. Hij was de enige.

Met zijn transferbeleid heeft PSV een milieu gecreëerd, waar voor sterren geen plaats meer lijkt te zijn. Stevens hamert steevast op de kracht van het geheel. Hij streeft naar intensief menselijk contact, beschermt zijn spelers en gelijke behandeling is voor hem essentieel. Het rood-witte collectief heeft echter de uitstraling van beton gekregen.

In de tijd van Harry van Raaij was er altijd ruimte voor creatieve, excentrieke geesten. Daarmee veroverde PSV ook buiten Eindhoven enorme sympathie. De huidige directie kan Van Raaij nu wel terechtwijzen vanwege geleden financiële verliezen, maar de oud-voorzitter slaagde er altijd wél in om mensen van allerlei pluimage aan zichzelf én de club te binden.

De benoeming van Stevens had veel voeten in de aarde en paste in de manier waarop de club de laatste jaren omging met zijn trainers. De raad van commissarissen stond met zijn houding aan de basis van conflicten met Guus Hiddink en Ronald Koeman. De rvc gaf Reker de opdracht om Martin Jol aan te trekken en toen dat niet meteen lukte, wilde hij handelen naar de bestaande situatie.

Valckx vond dat de algemeen directeur daarin onzorgvuldig en vooral opportunistisch had gehandeld. De ene dag was Fred Rutten nog de ideale kandidaat, de volgende moest het Huub Stevens worden. Twee uiteenlopende types.

Omdat Stevens in het verleden achttien jaar (1975-1993) voor PSV werkte, wordt hij terecht gezien als een echte clubman. Niemand zal meer energie in de club steken dan hij. Elke ochtend is hij om tien voor half acht op de Herdgang, op zaterdagmorgen ziet hij de jongste jeugd voetballen, op maandag het tweede en een vrije dag besteedt Stevens het liefst door in binnen- of buitenland mogelijke versterkingen voor zijn team te gaan bekijken.

Toch is de vraag opportuun of Stevens en PSV wel zo goed bij elkaar passen. Zíjn PSV is immers een heel ander PSV dan dat van de laatste vijftien jaar. In Stevens zijn tijd gingen kameraadschap en opofferingsgezindheid boven alles en was een team (dat van Kees Rijvers) inderdaad sterker dan de som der delen.

Het PSV van Van Raaij werd een mondiale club, waar een smeltkroes van culturen ontstond. In dat PSV rukten andere waarden op. Volledige gelijkheid bestaat daarin haast per definitie niet. De leidinggevende van nu moet kunnen anticiperen en waar nodig tegemoetkomen aan de grillen en het ego van de eenling. Net als Hiddink kon Van Raaij die verandering voortreffelijk managen.

Behalve Stevens zijn ook Reker en manager Adrie van Kraaij mannen uit de Rijvers-tijd, toen de grenzen van PSV niet ver buiten Brabant reikten. Beide periodes, beide culturen, hebben de club veel succes gebracht. Maar zijn ze ook met elkaar te verenigen?

Als de huidige machthebbers willen breken met alles wat Van Raaij in tien jaar heeft bereikt en dus streeft naar een cultuuromslag, dan staat de club nog een moeizaam proces te wachten. Dat zal niet binnen een jaar zijn afgerond. Laat staan binnen enkele weken.
pi_63087336
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik dacht iets minder dan 2 miljoen euro.
2,8 miljoen heeft PSV voor hem betaald
Keep the faith!!
pi_63088072
Stevens hoort bij een club waarbij je de spelers kan afkafferen om ze beter te laten spelen. PSV heeft een trainer type Hiddink nodig.
pi_63088126
Valckx sprak destijds over 6 miljoen euro

En dat vond hij te duur voor zo'n speler
pi_63088410
Geen huntelaar waarschijnlijk volgende week Hopelijk hebben we hem niet nodig
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_63090384
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:31 schreef GieJay het volgende:
Geen huntelaar waarschijnlijk volgende week Hopelijk hebben we hem niet nodig
Ga eens terug naar je eigen topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')