abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63080515
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
AZ gaat ons afmaken ja
Zag je mijn tranen niet?
pi_63080558
Ja
pi_63080563
Sno gaat volgende week zijn eerste hattrick scoren...

niet
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63080891
Holy crap, die uitslagen van de kampioenskandidaten dit weekend. Stevens en Reker kunnen hun spullen al vast in gaan pakken, die zitten hier aan het eind van het seizoen niet meer als er niet snel iets gebeurd
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63081022
ik was er gisteren bij in Nijmegen en mocht daarna het spelershome in.
Op weg daar naar toe kwamen de spelers terug lopen. De verslagenheid die ik toen zag.
Koef zat als een hoopje ellende onder een trap. Even met hem gepraat en hij had er flink de pest in dat het totaal niet liep bij PSV en hij niet meer tot scoren kan komen.
Keep the faith!!
  Forum Admin zondag 9 november 2008 @ 18:57:25 #208
35723 crew  GGMM
pi_63081043
Huub Stevens is gewoon een hele slechte trainer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63081115
quote:
foto Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef GGMM het volgende:
Huub Stevens is gewoon een hele slechte trainer.
Heeft het hier en daar toch wel aardig gedaan. Maar op de een of andere manier lijkt het gewoon niet te klikken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63083056
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:56 schreef lookinforyou het volgende:
ik was er gisteren bij in Nijmegen en mocht daarna het spelershome in.
Op weg daar naar toe kwamen de spelers terug lopen. De verslagenheid die ik toen zag.
Koef zat als een hoopje ellende onder een trap. Even met hem gepraat en hij had er flink de pest in dat het totaal niet liep bij PSV en hij niet meer tot scoren kan komen.

Slecht maar ook vooral goed om te horen eigenlijk
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_63083318
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:16 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Slecht maar ook vooral goed om te horen eigenlijk
heeft best veel indruk gemaakt.
nog meer indruk maakte Dzsudzsak. Ik pakte hem bij zijn schouder en zei, jammer hoor dat niet echt loopt. De intrieste en verslagen blik en het knikje dat hij mij gaf, zie ik vandaag ook nog voor me.
Keep the faith!!
  zondag 9 november 2008 @ 21:04:00 #212
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63084714
Denk dat het een combinatie van factoren is: Gomes, Alex, Stevens, Reker.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63085911
wat een kut val !
Nothing to see here, carry on
pi_63085979
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Heeft het hier en daar toch wel aardig gedaan. Maar op de een of andere manier lijkt het gewoon niet te klikken.
Idd hij heeft toch ook belangrijke prijzen weten te pakken bij de clubs waar hij werkte

PSV had gewoon wat betere spelers moeten kopen.
En niet 6 miljoen voor Maza
je kan toch veel betere spelers halen voor dat geld
  zondag 9 november 2008 @ 21:51:20 #215
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63086670
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Idd hij heeft toch ook belangrijke prijzen weten te pakken bij de clubs waar hij werkte

PSV had gewoon wat betere spelers moeten kopen.
En niet 6 miljoen voor Maza
je kan toch veel betere spelers halen voor dat geld
hebben ze serieus 6 miljoen betaald voor die prutser?
pi_63086785
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

heeft best veel indruk gemaakt.
nog meer indruk maakte Dzsudzsak. Ik pakte hem bij zijn schouder en zei, jammer hoor dat niet echt loopt. De intrieste en verslagen blik en het knikje dat hij mij gaf, zie ik vandaag ook nog voor me.
weet je zeker dat ie wel nederlands verstond?
pi_63086880
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

hebben ze serieus 6 miljoen betaald voor die prutser?
minimaal
pi_63086887
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

weet je zeker dat ie wel nederlands verstond?
ja dat wel in elk geval. Of hij alles verstaan heeft weet ik niet natuurlijk. ik zal het hem vragen na PSV-Liverpool.
Keep the faith!!
pi_63086972
quote:
foto Op zondag 9 november 2008 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

minimaal
Ik dacht iets minder dan 2 miljoen euro.
pi_63087137
quote:
Past PSV nog wel bij Stevens?
Door Frans van den Nieuwenhof. zondag 09 november 2008 | 20:00 | Laatst bijgewerkt op: zondag 09 november 2008 | 21:49

NIJMEGEN – Na de vierde competitienederlaag zat Huub Stevens er, voor het eerst dit seizoen, duidelijk aangeslagen bij. Niet alleen was NEC zaterdag de betere ploeg geweest, pijnlijk duidelijk werd weer dat de problemen van PSV structureel van aard zijn. De ploeg heeft niet te maken met een dipje, maar met een schrijnend gebrek aan creativiteit en kwaliteit.

De vraag werd van grote afstand naar hem toegeslingerd, na het verlies bij NEC. Of er nog chemie bestaat tussen hem en de spelers? „Dat weet ik niet, dat zou je die spelers moeten vragen”, antwoordde Huub Stevens. „Wat ík denk? Dat ga ik niet naar buiten brengen.”

Stevens sprak van ’de grootste teleurstelling van het seizoen’. Een oplossing kon hij niet meteen aanreiken. „We kunnen nu geen nieuwe spelers halen. Natuurlijk is de situatie zorgwekkend. Iedere nederlaag is zorgwekkend.”

Hoe zou Ibrahim Afellay zich hebben gevoeld? Of Jan Reker? Of Frits Schuitema? Wat denkt Stan Valckx nu? Afellay moet het zaterdag heel koud hebben gehad. De voormalige pleintjesvoetballer - eigenlijk de laatst overgeblevene uit het Hiddink-team- heeft bij PSV niemand aan zijn zijde die voetbalt in dezelfde geest als hij. Het is de grijze middelmaat die domineert. In de eerste helft demonstreerde Afellay weer hoe graag hij wil voetballen, vooruit wil, agressief en doelgericht probeert te zijn. Hij was de enige.

Met zijn transferbeleid heeft PSV een milieu gecreëerd, waar voor sterren geen plaats meer lijkt te zijn. Stevens hamert steevast op de kracht van het geheel. Hij streeft naar intensief menselijk contact, beschermt zijn spelers en gelijke behandeling is voor hem essentieel. Het rood-witte collectief heeft echter de uitstraling van beton gekregen.

In de tijd van Harry van Raaij was er altijd ruimte voor creatieve, excentrieke geesten. Daarmee veroverde PSV ook buiten Eindhoven enorme sympathie. De huidige directie kan Van Raaij nu wel terechtwijzen vanwege geleden financiële verliezen, maar de oud-voorzitter slaagde er altijd wél in om mensen van allerlei pluimage aan zichzelf én de club te binden.

De benoeming van Stevens had veel voeten in de aarde en paste in de manier waarop de club de laatste jaren omging met zijn trainers. De raad van commissarissen stond met zijn houding aan de basis van conflicten met Guus Hiddink en Ronald Koeman. De rvc gaf Reker de opdracht om Martin Jol aan te trekken en toen dat niet meteen lukte, wilde hij handelen naar de bestaande situatie.

Valckx vond dat de algemeen directeur daarin onzorgvuldig en vooral opportunistisch had gehandeld. De ene dag was Fred Rutten nog de ideale kandidaat, de volgende moest het Huub Stevens worden. Twee uiteenlopende types.

Omdat Stevens in het verleden achttien jaar (1975-1993) voor PSV werkte, wordt hij terecht gezien als een echte clubman. Niemand zal meer energie in de club steken dan hij. Elke ochtend is hij om tien voor half acht op de Herdgang, op zaterdagmorgen ziet hij de jongste jeugd voetballen, op maandag het tweede en een vrije dag besteedt Stevens het liefst door in binnen- of buitenland mogelijke versterkingen voor zijn team te gaan bekijken.

Toch is de vraag opportuun of Stevens en PSV wel zo goed bij elkaar passen. Zíjn PSV is immers een heel ander PSV dan dat van de laatste vijftien jaar. In Stevens zijn tijd gingen kameraadschap en opofferingsgezindheid boven alles en was een team (dat van Kees Rijvers) inderdaad sterker dan de som der delen.

Het PSV van Van Raaij werd een mondiale club, waar een smeltkroes van culturen ontstond. In dat PSV rukten andere waarden op. Volledige gelijkheid bestaat daarin haast per definitie niet. De leidinggevende van nu moet kunnen anticiperen en waar nodig tegemoetkomen aan de grillen en het ego van de eenling. Net als Hiddink kon Van Raaij die verandering voortreffelijk managen.

Behalve Stevens zijn ook Reker en manager Adrie van Kraaij mannen uit de Rijvers-tijd, toen de grenzen van PSV niet ver buiten Brabant reikten. Beide periodes, beide culturen, hebben de club veel succes gebracht. Maar zijn ze ook met elkaar te verenigen?

Als de huidige machthebbers willen breken met alles wat Van Raaij in tien jaar heeft bereikt en dus streeft naar een cultuuromslag, dan staat de club nog een moeizaam proces te wachten. Dat zal niet binnen een jaar zijn afgerond. Laat staan binnen enkele weken.
pi_63087336
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik dacht iets minder dan 2 miljoen euro.
2,8 miljoen heeft PSV voor hem betaald
Keep the faith!!
pi_63088072
Stevens hoort bij een club waarbij je de spelers kan afkafferen om ze beter te laten spelen. PSV heeft een trainer type Hiddink nodig.
pi_63088126
Valckx sprak destijds over 6 miljoen euro

En dat vond hij te duur voor zo'n speler
pi_63088410
Geen huntelaar waarschijnlijk volgende week Hopelijk hebben we hem niet nodig
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_63090384
quote:
foto Op zondag 9 november 2008 22:31 schreef GieJay het volgende:
Geen huntelaar waarschijnlijk volgende week Hopelijk hebben we hem niet nodig
Ga eens terug naar je eigen topic.
pi_63090583
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ga eens terug naar je eigen topic.
Waarom? Hij mag hier toch gewoon komen zolang hij normaal doet? Lijkt me een normale reactie, gezien Ajax-PSV van komend weekend.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 9 november 2008 @ 23:29:00 #227
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63090750
Ik had al gevreesd voor weer een nederlaag en ziehier.. 1-0 verlies. 4x al dit seizoen en de komende wedstrijden zal het nietr beter worden vrees ik.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_63090754
Wat is minder erg?

Verliezen van AZ= uit de beker liggen, waarschijnlijk de enige prijs waar PSV nog enigzins kans op maakt dit seizoen
Verliezen van Ajax= De ernst hiervan spreekt voor zich

Ik kan niet kiezen eigenlijk, maar ik zou toch liever van AZ verliezen uiteindelijk, de kans op de beker is ook erg klein.
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat Friet
  zondag 9 november 2008 @ 23:37:13 #229
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63090979
Ze worden beide verloren. Daar ben ik bijna zeker van. Nog zekerder als je PSV nu ziet.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_63092503
Doe is normaal, kijk de eerste helft van dinsdag. Als de kansen worden gemaakt maar hopen dat Ajax wint.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 00:47:11 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63092771
quote:
foto Op zondag 9 november 2008 22:23 schreef Flaccid het volgende:
Stevens hoort bij een club waarbij je de spelers kan afkafferen om ze beter te laten spelen. PSV heeft een trainer type Hiddink nodig.
type Rutten, type Jol............. ow wacht die hadden ook wel willen komen......................
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63092824
Ron Jans niets voor PSV?
pi_63092858
Het begin onder Stevens is nogal schokkend, maar we hoeven hem niet af te schrijven. Met HSV had hij ook weleens een moeilijke periode, die dan omgedraaid werd.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63092921
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Het begin onder Stevens is nogal schokkend, maar we hoeven hem niet af te schrijven. Met HSV had hij ook weleens een moeilijke periode, die dan omgedraaid werd.
Ik heb het gevoel dat zijn werkwijze in Duitsland beter begrepen wordt.
pi_63093045
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef sjimz het volgende:
Ron Jans niets voor PSV?
Dat gaat dan wel in de zomer worden, want Jans heeft aangegeven absoluut niet midden in het seizoen te vertrekken zoals Koeman dat bijvoorbeeld heeft gedaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63093062
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 01:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat gaat dan wel in de zomer worden, want Jans heeft aangegeven absoluut niet midden in het seizoen te vertrekken zoals Koeman dat bijvoorbeeld heeft gedaan.
Dat heeft er meer mee te maken dat de treinverbinding tussen Groningen en Eindhoven zo slecht is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 01:22:16 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63093383
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef sjimz het volgende:
Ron Jans niets voor PSV?
Neuh, op de een of andere manier heb ik daar nier direct een gevoel bij.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63094582
quote:
foto Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Waarom? Hij mag hier toch gewoon komen zolang hij normaal doet? Lijkt me een normale reactie, gezien Ajax-PSV van komend weekend.
Was een grapje, omdat iedereen heel goed weet dat psv het heel moeilijk gaat krijgen deze zaterdag. En hij wreef het er nog even lekker in.
pi_63094733
Eerlijk gezegd zie ik Ajax zondag niet winnen, de statistieken spreken gewoon te hard tegen. Maakt me niet uit dat Psv nu in een vormcrisis zit, Ajax heeft ook gewoon teveel geblesseerden.
pi_63094849
Statistieken zeggen weinig. Als we eindelijk eens een keer thuis zouden kunnen winnen van PSV, is het dit jaar.

Maar ja, zal je zien dat Koevermans opeens wel weer briljante goals gaat maken.
Klik dan als je durft
  maandag 10 november 2008 @ 08:49:04 #241
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63094967
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 08:34 schreef Suijk het volgende:
Statistieken zeggen weinig. Als we eindelijk eens een keer thuis zouden kunnen winnen van PSV, is het dit jaar.

Maar ja, zal je zien dat Koevermans opeens wel weer briljante goals gaat maken.
Ik ben bang dat PSV compleet wordt ingemaakt, kan namelijk niet zeggen dat de ploeg en echte vechtersmentaliteit heeft.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_63095014
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:16 schreef Wooldoor het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik Ajax zondag niet winnen, de statistieken spreken gewoon te hard tegen. Maakt me niet uit dat Psv nu in een vormcrisis zit, Ajax heeft ook gewoon teveel geblesseerden.
Van Basten gaat gewoon door met wat hij bij Oranje ook al deed: niet indrukwekkend spelen en toch veel winnen. Dat zal zondag waarschijnlijk ook het geval zijn vermoed ik...

Maar wie weet is zondag een omslagpunt zoals AZ vanaf de wedstrijd tegen PSV had
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 10 november 2008 @ 09:01:01 #243
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63095088
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 08:53 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Van Basten gaat gewoon door met wat hij bij Oranje ook al deed: niet indrukwekkend spelen en toch veel winnen. Dat zal zondag waarschijnlijk ook het geval zijn vermoed ik...

Maar wie weet is zondag een omslagpunt zoals AZ vanaf de wedstrijd tegen PSV had
ja maar AZ speelde tenminste nog redelijk goed voetbal.

Maar goed positief denken..... We gaan ervoor!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 13:42:47 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63100758
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 08:49 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik ben bang dat PSV compleet wordt ingemaakt, kan namelijk niet zeggen dat de ploeg en echte vechtersmentaliteit heeft.
ach het kan zomaar ineens zijn dat het team zich ineens laat gelden,m tegen OM thuis was het ook in een keer goed
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63100958
Laatste wedstrijd in de Zweedse competitie gister. Toivonen 2x gescoord en volgens mijn zweedse bron speelde hij wederom een geweldige wedstrijd.
hmmmm....WAT???
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 14:13:23 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63101389
raar dat Reker niet verteld heeft wie er nu van PSV op de tribune zaten of wat hij nu gaat doen aan deze transfer.......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63102265
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ze worden beide verloren. Daar ben ik bijna zeker van. Nog zekerder als je PSV nu ziet.
Ach, we zullen als het zo doorgaat nog tegen heel wat pijnlijke nederlagen oplopen. Kunnen we maar beter beginnen met door AZ en Ajax vernederd te worden, hebben we dat iig al gehad. Nog even een weekje doorbijten jongens
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63102892
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Daarom. Nog niet panikeren.

Kijk naar het vorige seizoen: Mario Been had ook niets dan drama met NEC en als je kijkt naatr de tweede seizoenshelft. Ben eerlijk: we zijn nu 4 jaar op rij kampioen, de laatste 2 seizoenen met de hakken over de sloot....dan GAAT het op een gegeven moment gewoon aanzienlijk minder. Ik zie het wel weer goed komen.

En inderdaad: in de Arena weet PSV ondanks een vormcrisis toch altijd goed voor de dag te komen. Wellicht dat de spelers zichzelf extra oppeppen. Dus wie weet.....
pi_63103017
Zondag geen Huntelaar
  maandag 10 november 2008 @ 15:17:30 #250
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_63103137
Het is inderdaad veel te vroeg om het over een trainerswissel te hebben. We zijn pas 11 potjes bezig.
Het is ook niet een heel grote verrassing dat het minder gaat. Het team is gewoon niet zo goed. Vooral de verdediging is brak.
Wat mij betreft blijft Stevens nog 4 jaar zitten. We hebben wel weer genoeg nieuwe trainers gehad de laatste tijd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 16:03:34 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63104709
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 15:17 schreef ErikT het volgende:
Het is inderdaad veel te vroeg om het over een trainerswissel te hebben. We zijn pas 11 potjes bezig.
Het is ook niet een heel grote verrassing dat het minder gaat. Het team is gewoon niet zo goed. Vooral de verdediging is brak.
Wat mij betreft blijft Stevens nog 4 jaar zitten. We hebben wel weer genoeg nieuwe trainers gehad de laatste tijd.
Stevens is wel medeverantwoordelijk voor de samenstelling van deze selectie.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63104902
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:17 schreef ErikT het volgende:
Tenzij de spelersgroep het vertrouwen in hem opzegt moet hij gewoon blijven zitten inderdaad. We hebben bij Ajax allemaal kunnen zien wat er gebeurt als je vaak trainers wisselt omdat de resultaten tegenvallen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 16:14:19 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63105014
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tenzij de spelersgroep het vertrouwen in hem opzegt moet hij gewoon blijven zitten inderdaad. We hebben bij Ajax allemaal kunnen zien wat er gebeurt als je vaak trainers wisselt omdat de resultaten tegenvallen.
bij Ajax wisselde alle belanrijke positiets in de club redelijk snel in 10 jaar........... er was gewoon een enorm gebrek aan stabiliteit. Iets waar PSV juist altijd om bekend stond.

Alleen lijken we tegenwoordig zo stabiel als een slechte jengatoren
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63106231
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef rubbereend het volgende:

Alleen lijken we tegenwoordig zo stabiel als een slechte jengatoren
Dat komt doordat na het vertrek van Van Raaij en Hiddink de RvC continu verkeerde mensen aanstelt, omdat ze het beter denken te weten dan de mensen met echt voetbalverstand (denk bijv. aan Hiddink die Rutten naar voren schoof, maar de RvC wilde een 'naam'). Denk aan Koeman en Reker (die de macht kregen om verkeerde beslissingen te nemen, want ze zijn nou eenmaal incapabel), waarmee je de ellende van de laatste 2 seizoenen noemt.
pi_63106864
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Dat komt doordat na het vertrek van Van Raaij en Hiddink de RvC continu verkeerde mensen aanstelt, omdat ze het beter denken te weten dan de mensen met echt voetbalverstand (denk bijv. aan Hiddink die Rutten naar voren schoof, maar de RvC wilde een 'naam'). Denk aan Koeman en Reker (die de macht kregen om verkeerde beslissingen te nemen, want ze zijn nou eenmaal incapabel), waarmee je de ellende van de laatste 2 seizoenen noemt.
Het zit nog dieper, in de RvC zitten de verkeerde mensen, dat zag je al aan de manier waarop de conflicten met van Raaij/Hiddink uitgevochten werden. Had meer te maken met laten zien dat je een grotere piemel hebt dan met het belang van de club....

Reker is maar een stroman van de RvC die ze volledig onder controle hebben.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 20:03:50 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63110941
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zit nog dieper, in de RvC zitten de verkeerde mensen, dat zag je al aan de manier waarop de conflicten met van Raaij/Hiddink uitgevochten werden. Had meer te maken met laten zien dat je een grotere piemel hebt dan met het belang van de club....

Reker is maar een stroman van de RvC die ze volledig onder controle hebben.
en daarbij nog dat er in de RvC mensen zitten die persoonlijk verantwoordelijk waren voor de "mafia achtige" praktijken die volgens diezelfde RvC door Reker afgelopen zomer aangepakt moesten worden. Hoe krom wil je het hebben. Er zit 0 technische know how in de RvC

Ik zou graag Hiddink erbij zien, op technisch gebied. Dan zorg je er meteen voor dat hij niet bij Ajax terecht komt en iemand van Philips erbij om de banden aanhalen. En tenslotte iemand als Kees Ploegsma zou ook een aanwinst zijn lijkt me. Vul de rest aan met een paar Eindhovense zakenlieden en hebt een redelijk gebalanceerde RvC.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63111414
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en daarbij nog dat er in de RvC mensen zitten die persoonlijk verantwoordelijk waren voor de "mafia achtige" praktijken die volgens diezelfde RvC door Reker afgelopen zomer aangepakt moesten worden. Hoe krom wil je het hebben. Er zit 0 technische know how in de RvC

Ik zou graag Hiddink erbij zien, op technisch gebied. Dan zorg je er meteen voor dat hij niet bij Ajax terecht komt en iemand van Philips erbij om de banden aanhalen. En tenslotte iemand als Kees Ploegsma zou ook een aanwinst zijn lijkt me. Vul de rest aan met een paar Eindhovense zakenlieden en hebt een redelijk gebalanceerde RvC.
Hiddink komt echt niet meer terug helaas
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 20:21:13 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63111474
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Hiddink komt echt niet meer terug helaas
wel als de heren die hem dwarszaten ruimte voor hem maken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63111581
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wel als de heren die hem dwarszaten ruimte voor hem maken
Die hakken nog eerder hun eigen sjarrel af
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 21:04:43 #260
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63113032
quote:
Jong PSV wint in Amsterdam van Jong Ajax
Jong PSV heeft maandagavond het goede voorbeeld gegeven voor het eerste elftal voor komende zondag. De reserves wonnen op sportcomplex De Toekomst met 1-2 van Jong Ajax. Jonathan Reis zorgde voor beide treffers van Jong PSV.

De ploeg staat na de zege met 17 punten uit tien duels op gelijke hoogte met Ajax op een vijfde plaats, vijf punten achter koploper Jong NEC.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63113295
Hoevaak scoord Reis eigenlijk? Woensdag meenemen?
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 21:15:13 #262
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63113372
Hoop dat ze een beetje snel zijn:
quote:
'Bayern München laat Podolski en Van Bommel gaan'
10/11/2008 21:06

Lukas Podolski moet weg, Toni Kroos wil weg en Mark van Bommel wil het liefst blijven, maar zou ook weg moeten. Volgens Kicker hebben alle drie spelers geen toekomst meer bij Bayern München.

Van Bommel staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij Bayern, maar van het bestuur van de kampioen uit Beieren heeft de Limburger nog geen nieuw contract voorgelegd gekregen. Wel zouden beide partijen nog deze maand met elkaar om de tafel gaan zitten om te praten over de toekomst van de Oranje-international.

Zaakwaarnemer Rob Jansen verduidelijkt de situatie van Van Bommel. 'We wachten op Bayern, op hun plannen. Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal. We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland.' Kicker verwacht dat Van Bommel moet verkassen, de club zou al maanden naar een nieuwe nummer zes zoeken.

Over Podolski zou Bayern al een beslissing hebben genomen. De Duitse international mag in de winter al vertrekken bij de club uit München. Sinds zijn komst in de zomer van 2006 is hij er nimmer in geslaagd uit te groeien tot een vaste waarde in de basis. In totaal stond hij 23 maal aan de aftrap en kwam hij 35 keer als invaller in het veld. Hij maakte twaalf goals. Namens Duitsland heeft hij betere cijfers: 59 interlands en 31 doelpunten.

Kroos wil weg. De achttienjarige middenvelder wil meer aan spelen toekomen. De jeugdinternational vindt dat hij te weinig aan bod komt, getuige zijn zeventien optredens, waarvan twaalf als invaller. Vanaf de winterstop zou Kroos al bij een andere club aan de slag willen.
Room 23
pi_63113422
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]
Vorig seizoen toch ook al matchwinnaar als ik me het goed herinner?
pi_63113846
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak scoord Reis eigenlijk? Woensdag meenemen?
Vorige week in het Brabants Dagblad:
quote:
EINDHOVEN - Jonathan Reis is op de weg terug. De Braziliaanse aanvaller is hersteld van zijn zware voetblessure en doet inmiddels weer mee met de groepstraining bij de beloften. Afgelopen maandag viel hij in de slotfase in tijdens Jong Vitesse - Jong PSV.

Huub Stevens had vorige week een gesprek met de grillige aanvaller, die afgelopen zomer uit de selectie werd gezet omdat hij misstappen had begaan tijdens zijn revalidatie. "Jonathan is met de goede intentie bezig" , zei de coach. "Dat heb ik hem verteld. Ik heb vanaf het begin gezegd dat alleen hijzelf de deur weer kan openen. Hij weet precies wat ik ervan vind.
...
  maandag 10 november 2008 @ 22:04:20 #265
231035 ArcturusMengsk
pi_63115217
quote:
Méndez dreigt PSV met vertrek vanwege gedrag Stevens

EXCLUSIEF - Edison Méndez dreigt PSV met een vertrek, áls coach Huub Stevens hem 'respectloos' blijft behandelen.

Vorige week zondag kwamen Stevens en Méndez met elkaar in aanraking tijdens een training. Aanleiding voor die woordenwisseling was het wisselbeleid van de trainer. Méndez vond het onbegrijpelijk dat hij na een 'acceptabele' wedstrijd tegen ADO Den Haag zonder opgaaf van reden was gepasseerd voor de wedstrijd tegen Willem II.

Toen Stevens die zondag voor de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Marseille op het trainingsveld met Méndez in gesprek wilde, kreeg hij het gevoel dat Stevens hem alleen uitleg wil geven als hij hem toevallig nodig heeft. Méndez heeft ook gezegd dat hij op deze manier terug wil naar Ecuador.

De houding van Méndez die dag op het trainingsveld, leidde destijds tot een tirade van Stevens, die op zijn beurt vond dat de Ecuadoriaanse international hem respectloos behandelde.
bron: vi.nl
  maandag 10 november 2008 @ 22:22:09 #266
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_63115854
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

bron: vi.nl

Het eerste goede nieuws van de aankomende transferperiode!
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  maandag 10 november 2008 @ 22:28:36 #267
231035 ArcturusMengsk
pi_63116111
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef noxious het volgende:

[..]

nou idd.. strik erom en weg ermee..
pi_63116255
Mendez wilde toch al eens eerder terug naar Equador...toen het puntje bij paaltje kwam ging hij niet

Z'n contract loopt toch komende zomer af?
  maandag 10 november 2008 @ 22:37:55 #269
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_63116416
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef noxious het volgende:

[..]

Ik zeg adios!

Eindelijk plaats voor wat voetbal op het middenveld in plaats van deze houthakker. Ik heb werkelijk waar géén idee wat Koeman, Wouters, Vergoosen EN Stevens in hem zagen wat de rest van Nederland niet zag en hem daarom maar bleven opstellen.
pi_63116947
mijn god elke wedstrijd een basisplek en dan praten over respectloosheid
pi_63117215
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:51 schreef WooZ het volgende:
mijn god elke wedstrijd een basisplek en dan praten over respectloosheid
Ja maar...
Hij werd tegen Willem III zonder reden gepasseerd
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 23:29:11 #272
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63118242
quote:
PSV mist oude helden, en andersom
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - PSV mist zijn oude Braziliaanse helden Heurelho Gomes en Alex en dat gevoel is wederzijds. ,,Pedro,’’ zei Gomes zaterdag na het verlies in Nijmegen, ,,wat is er toch met ons aan de hand?’’

De Brazilianen Alex (links) en Heurelho Gomes, inmiddels ex-PSV'ers. FOTO ANP
Zaterdagavond laat, na de nederlaag tegen NEC, had PSV’s perschef Pedro Salazar telefonisch contact met Heurelho Gomes. Vanuit Londen houdt de huidige keeper van Tottenham Hotspur de verrichtingen van zijn oud-ploeggenoten nauwgezet in de gaten. ,,Pedro,’’ zei Gomes toen, ,,wat is er toch met ons aan de hand?’’

Het is geen toeval dat de Braziliaan het woord ‘ons’ gebruikt als hij over PSV praat. Hij beschouwt het nog altijd als zíjn club en het zit hem dwars dat de prestaties in Eindhoven onder de maat zijn en blijven. In zijn hart had Gomes het liefst de rest van zijn loopbaan bij PSV onder de lat gestaan. Na een stevige botsing met directeur Jan Reker was er voor de doelman echter geen weg meer terug. Hij zette zijn handtekening onder een contract bij Spurs.

Ondanks zijn vertrek zoemt de naam van Gomes, de man die jaarlijks tien punten voor PSV pakte, nog altijd rond in Eindhoven. Zoals de fans na vier nederlagen in tien competitiewedstrijden ook steeds meer terugverlangen naar Phillip Cocu (gestopt), Jefferson Farfán (Schalke 04), uiteraard Alex (Chelsea) en ook naar Arouna Koné, de Ivoriaan die koos voor een avontuur bij Sevilla.

Maar zoals PSV zijn oudgedienden mist, zo missen heel wat oud-spelers op hun beurt de club waar ze zo’n geweldige tijd beleefden. Neem Alex. In Eindhoven noemden ze hem De Tank, veel meer nog was hij een eenmansleger. Op goede dagen deed Alex het verdedigende werk gewoon in zijn eentje.

Bij Chelsea is hij in anderhalf jaar niet verder gekomen dan een plek als vaste stand-in voor John Terry of de Portugees Ricardo Carvalho. De Engelse competitie is twaalf duels oud, Alex speelde slechts zes keer, waarvan ook nog tweemaal als invaller. De conclusie luidt: in Engeland vinden ze Alex niet zo goed als wij.

,,Ik zou niet willen zeggen dat Alex bij Chelsea ongelukkig is, hij heeft er tenslotte ook een absoluut topsalaris,’’ aldus Salazar. ,,Maar hij heeft wel te maken met de kwaliteit van zijn medespelers, de concurrentie is gewoon groter.

,,En hij heeft ook weer moeten wennen aan een ander land. De begeleiding is bij Chelsea toch minder dan bij PSV. Bij ons worden spelers regelmatig ergens naartoe gebracht, bijvoorbeeld voor administratieve formaliteiten. Bij een club als Chelsea zeggen ze: Je verdient zóveel, je moet zelf maar zorgen dat er iemand met je meegaat.’’

In hartje Londen gaan de gedachten van Alex dan ook nog regelmatig terug naar de drie seizoenen die hij - als huurling van Chelsea - in de Nederlandse eredivisie doorbracht. Hetzelfde geldt voor Arouna Koné, die begin vorig seizoen voor FC Sevilla koos. In Spanje zakte de Ivoriaan langzaam weg in de anonimiteit, inmiddels heeft hij een zware knieoperatie ondergaan. Koné zat onlangs op de tribune bij PSV-Roda JC en gebruikte die gelegenheid om in de kleedkamer zijn oude ploeggenoten te begroeten.

Zelfs Gomes, de onaantastbare ex-doelman van PSV, heeft zijn draai in de Engelse competitie nog niet gevonden. Met Tottenham Hotspur stond de Braziliaan op een gegeven moment zelfs helemaal onderaan. Die desastreuze start straalde ook op Gomes af, de doelman maakt in Engeland vooralsnog een verre van vlekkeloze indruk.

Vooral na het bizarre 4-4 gelijkspel tegen Arsenal werd Gomes met kritiek overladen. In het vooraanstaande BBC-programma Match of the Day werden openlijk vraagtekens gezet bij zijn capaciteiten. Met name bij hoge ballen ziet de Braziliaan er nogal eens zwak uit.

Al die kritiek, het moet even wennen zijn voor Gomes, die in Eindhoven een heldenstatus bezat. ,,Ik begrijp dat hij al een paar weken met pijnstillers speelt,’’ zegt Pedro Salazar, die bij PSV ook vertrouwensman van veel spelers is. ,,Hij is heus niet ongelukkig nu, maar mijn inschatting is dat hij bij PSV gelukkiger zou zijn.’’

Want, legt de perschef uit, bij Gomes is de liefde voor PSV bepaald niet afgezwakt. Integendeel zelfs. ,,Gomes was natuurlijk een speler die enorm betrokken was bij PSV. Bij de club, de supporters, zijn medespelers. Bij ons had hij overal een mening over, van het veld tot de bus. Omdat hij alles top wilde. Bij Spurs is dat, denk ik, toch heel anders. Daar doet hij zijn werk en gaat hij daarna gewoon naar huis.’’
Room 23
pi_63118291
Hoelang duurt het voordat Stevens wordt ontslagen?
lollig
  maandag 10 november 2008 @ 23:33:50 #274
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63118356
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoelang duurt het voordat Stevens wordt ontslagen?
22 december ontslaan ze hem.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 23:45:03 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63118617
als van Bommel echt weg mag daar moet Reker nu in de auto stappen en kan hij morgen bij de lunch van Bommel alvast terug naar Eindhoven lokken.

Het voordeel is dat mocht dit gebeuren we het snel genoeg overal zullen lezen
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:

[..]
Gomes en Alex kom maar terug

Koné......... volgens mij mis ik hem niet zo
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63118686
quote:
Het is geen toeval dat de Braziliaan het woord ‘ons’ gebruikt als hij over PSV praat. Hij beschouwt het nog altijd als zíjn club en het zit hem dwars dat de prestaties in Eindhoven onder de maat zijn en blijven.

<==== En idd
  maandag 10 november 2008 @ 23:49:59 #277
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63118718
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Gomes, dat was toch die wereldkeeper die jullie zo'n grandioos afscheid hebben gegeven?
pi_63119152
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:49 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Gomes, dat was toch die wereldkeeper die jullie zo'n grandioos afscheid hebben gegeven?
ook dát neem ik De Grote Meneer Reker buitengewoon kwalijk
pi_63119255
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:11 schreef WooZ het volgende:

[..]

ook dát neem ik De Grote Meneer Reker buitengewoon kwalijk
Ik kan me vergissen, maar toen hij vertrok kotsten de meesten hem toch uit?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63119259
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:49 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat was niet mogelijk omdat dat zeer zou doen aan de piemel van de RvC en Reker .

Ps. dat afscheidsduel van Cocu komt er ook niet meer gok ik zo...
pi_63119328
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:17 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar toen hij vertrok kotsten de meesten hem toch uit?
Tijdens die affaire werd ook het PSV-publiek opgedeeld in het kamp Gomes/Lemic/Valckx en het kamp Reker/RvC. Voor zijn sportieve prestaties verdiende hij zeker een afscheid, de manier waarop hij wegging was niet netjes nee, maar uitgekotst gaat te ver.

Eigenlijk zou je die 2 interviews van de VI er weer bij moeten pakken en eens kijken wat er over Reker allemaal gezegd wordt. Ik denk dat die aantijgingen jegens Reker zo goed als allemaal nog boven water staan.
pi_63119698
Goed voor jullie dat Mendez wegwil, snap niet waarom PSV die ooit gehaald heeft.. de enige keer dat hij indruk op mij maakte was in zn allereerste CL wedstrijd..
Brett Holman
  dinsdag 11 november 2008 @ 07:36:05 #283
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63121233
quote:
foto Op maandag 10 november 2008 23:45 schreef rubbereend het volgende:
als van Bommel echt weg mag daar moet Reker nu in de auto stappen en kan hij morgen bij de lunch van Bommel alvast terug naar Eindhoven lokken.

Het voordeel is dat mocht dit gebeuren we het snel genoeg overal zullen lezen
[..]

Gomes en Alex kom maar terug
Ja maar dat moet Huub wel weg..... die kan helemaal niet met de zuid-amerikanen omgaan..
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 08:39:56 #284
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63121683
quote:
Cocu: Vooral mentale kwestie bij PSV van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Voor Phillip Cocu zijn de wisselende prestaties van PSV, de club die hij verdeeld over twee periodes in totaal zes jaar diende, verrassend. "Het team heeft moeite met de grip op een wedstrijd", heeft de huidige stagiair (trainer) van PSV A1 gezien.

"Het uitbreiden van de goede momenten in een wedstrijd lukt niet goed. Ik denk dat het vooral een mentale kwestie is. Eén of twee overwinningen kunnen het hoofd anders stemmen. Het is vooral zaak om de rust te bewaren. De technische staf speelt daarin een belangrijke rol, maar er moet op dat vlak wel een wisselwerking met de groep zijn of ontstaan. Wat ook noodzakelijk is dat je dicht bij elkaar blijft en dat je communiceert", denkt Cocu.

Die laatste term valt de laatste weken veelvuldig bij PSV. Het onderlinge contact is volgens Huub Stevens tijdens wedstrijden niet altijd voldoende. De namen van de Zuid-Amerikanen vallen in die context regelmatig in negatieve zin. Cocu: "Mijn ervaring is dat Salcido en Mendez het Nederlands voldoende begrijpen. De specifieke termen beheersen ze. Ik heb ook niet het idee dat er onoverkomelijke taalproblemen zijn. Zelf spreek ik natuurlijk Spaans en ze weten dat ze me om hulp kunnen vragen als er zoiets speelt. Dat is tot op heden niet het geval geweest. Mijn contact met Huub Stevens is goed. Hij heeft een schat aan ervaring en ik kan veel van hem leren. Als ik iets voor hem kan doen, doe ik dat graag. Wanneer ik zoals vandaag bij het eerste team ben, spreek ik natuurlijk ook met de jongens. Ik geef dingen aan en probeer ze te helpen als ze vragen hebben. Ik probeer ze er vooral van te overtuigen dat ze er samen uit moeten komen. Huub geeft mij, en ook Ernest Faber, alle vrijheid. Dat is prettig en leerzaam."

Het zware programma van de regerend landskampioen, met achtereenvolgens woensdag AZ uit voor de beker en zondag de competitietopper in Amsterdam tegen Ajax, is volgens de oud-prof gunstig. "Het klinkt misschien vreemd, maar de druk is voor die duels minder groot. PSV moet altijd winnen, maar wanneer dat tegen die clubs niet lukt, is daar meer begrip voor. Daar moeten ze gebruik van maken." De technische staf en de directie van PSV zouden graag zien dat Cocu zich frequenter rondom het eerste elftal gaat bewegen, maar dat lijkt voorlopig uitgesloten. "Ik ben erg blij met de door PSV geboden mogelijkheden om me te ontwikkelen, maar ik heb een contract bij de KNVB. Ik heb voor twee jaar getekend, met de intentie om het traject tot en met het WK te doorlopen. Wat ik daarna ga doen, weet ik nog niet. Ver vooruit plannen heeft in de voetballerij geen zin."
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 09:21:33 #285
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63122185
quote:
Jason Culina voor de tweede keer vader geworden
10 november 2008 21:00
Jason Culina. Jason Culina is maandag voor de tweede keer vader geworden van een zoon, genaamd Julian. Moeder Terry en de baby, die werd geboren in het Sint Annaziekenhuis in Geldrop, doen het volgens de eerste berichten goed. De Australische PSV-middenvelder en zijn partner hadden al een zoontje, genaamd Roman.

“Enorm blij”
Met de kleine Julian erbij is het gezin Culina maandagmiddag uitgebreid naar vier. “We zijn enorm blij en dankbaar”, aldus Culina. Hij liet weten dat moeder en kind het goed doen. De Australiër is met PSV in voorbereiding op een belangrijke week, met daarin de bekerwedstrijd tegen AZ en de competitietopper tegen Ajax. Hij liet ook nog weten dat Roman Culina blij is met zijn broertje. Namens PSV.nl: van harte gefeliciteerd met de baby!
Valentijnsbaby

Nog paar maanden wachten tot de kampioensgolf er weer aan komt
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 09:34:01 #286
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63122359
Feyenoord schijnt onze oude 'held' Da costa te willen kopen
Room 23
pi_63122555
quote:
PSV bezig met bod op Ola Toivonen
EINDHOVEN - PSV bereidt een serieus bod voor op de Zweed Ola Toivonen. De 22-jarige aanvaller van Malmö FF werd de afgelopen weken en maanden intensief bekeken.

De landskampioen, die zowel hoofdtrainer Huub Stevens als directeur Jan Reker naar de spits liet kijken, heeft inmiddels intern de beslissing genomen een poging te wagen Toivonen naar Eindhoven te halen.
En dadelijk natuurlijk verbaasd zijn als een andere club PSV te snel af is.
pi_63122598
Is er meer bekend qua interesse voor die Toivonen? Van andere clubs?
Klik dan als je durft
pi_63122711
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:45 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

En dadelijk natuurlijk verbaasd zijn als een andere club PSV te snel af is.
idd opschieten
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef Suijk het volgende:
Groningen volgens mij...
pi_63122759
quote:
foto Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef Suijk het volgende:
Feyenoord werd ook al eens genoemd, maar het verontrust me meer omdat het zo opzichtig via de media wordt gespeeld waardoor andere clubs wakker geschud worden, zoals vorig jaar bij Guardado gebeurd is.
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:18:34 #291
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63123182
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

Groningen volgens mij...
Wij zouden onze interesse inmiddels verlegd hebben naar goedkopere opties. En derhalve een voorcontract hebben met Lasse Nilsson en/of 30 miljoen kronen geboden hebben voor "Moa"
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:47:20 #292
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_63123833
Hoop dat Stevens morgenavond in Alkmaar Reis een helft de kans geeft in Alkmaar.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 11:09:21 #293
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63124350
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef PyTh het volgende:
Hoop dat Stevens morgenavond in Alkmaar Reis een helft de kans geeft in Alkmaar.
En Manco graag ook
Room 23
pi_63124355
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef PyTh het volgende:
Zou toch wat zijn als vanaf morgen Reis DE held van Eindhoven wordt
pi_63125438
Die jonkies gaan PSV echt niet redden hoor. Maar iemand als Reis mag nu inmiddels wel een selectiespeler worden. Over Manco heeft Stevens laatst nog gezegd dat hij er niet klaar voor is, of de laatste weken moeten magish voor zijn ontwikkeling zijn geweest.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:39:27 #296
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_63126460
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:34 schreef Manu82 het volgende:
Feyenoord schijnt onze oude 'held' Da costa te willen kopen
Nou, ik denk dat hij in de huidige selectie makkelijk een basisplaats zou afdwingen bij ons.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_63126475
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:57 schreef mcyodogg het volgende:
Die jonkies gaan PSV echt niet redden hoor. Maar iemand als Reis mag nu inmiddels wel een selectiespeler worden. Over Manco heeft Stevens laatst nog gezegd dat hij er niet klaar voor is, of de laatste weken moeten magish voor zijn ontwikkeling zijn geweest.
Nijland is er sowieso ook niet klaar voor en die speelt wel redelijk veel...

Ik wil die Reis en/of Manco nog wel eens zien spelen. Want de huidige spitsen scoren ook gewoon veel te weinig...
pi_63126787
Mendez die kan gewoon goed uitdelen op het middenveld. Vind hem niet eens zo slecht.
Vraag me af of Van Bommel al zin heeft om terug te keren naar PSV, las ook dat Schalke misschien wel interesse had, kan me voorstellen dat hij daar eerder naar toe zou gaan.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_63127247
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:40 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Nijland is er sowieso ook niet klaar voor en die speelt wel redelijk veel...

Ik wil die Reis en/of Manco nog wel eens zien spelen. Want de huidige spitsen scoren ook gewoon veel te weinig...
Nijland vind ik nog steeds een vage transfer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 november 2008 @ 14:28:26 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63129062
quote:
foto Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef PyTh het volgende:
dat zou typisch iets zijn wat Hiddink zou doen. Als hij het goed doet bij de beloften zo'n jongen een kans geven in het eerste...... benieuwd hoe Stevens dat aan gaat pakken
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:30:41 #301
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63129109
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop