quote:Het is geen toeval dat de Braziliaan het woord ‘ons’ gebruikt als hij over PSV praat. Hij beschouwt het nog altijd als zíjn club en het zit hem dwars dat de prestaties in Eindhoven onder de maat zijn en blijven.
ook dát neem ik De Grote Meneer Reker buitengewoon kwalijkquote:Op maandag 10 november 2008 23:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gomes, dat was toch die wereldkeeper die jullie zo'n grandioos afscheid hebben gegeven?
Ik kan me vergissen, maar toen hij vertrok kotsten de meesten hem toch uit?quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
ook dát neem ik De Grote Meneer Reker buitengewoon kwalijk
Dat was niet mogelijk omdat dat zeer zou doen aan de piemel van de RvC en Rekerquote:Op maandag 10 november 2008 23:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gomes, dat was toch die wereldkeeper die jullie zo'n grandioos afscheid hebben gegeven?
Tijdens die affaire werd ook het PSV-publiek opgedeeld in het kamp Gomes/Lemic/Valckx en het kamp Reker/RvC. Voor zijn sportieve prestaties verdiende hij zeker een afscheid, de manier waarop hij wegging was niet netjes nee, maar uitgekotst gaat te ver.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar toen hij vertrok kotsten de meesten hem toch uit?
Ja maar dat moet Huub wel weg..... die kan helemaal niet met de zuid-amerikanen omgaan..quote:Op maandag 10 november 2008 23:45 schreef rubbereend het volgende:
als van Bommel echt weg mag daar moet Reker nu in de auto stappen en kan hij morgen bij de lunch van Bommel alvast terug naar Eindhoven lokken.
Het voordeel is dat mocht dit gebeuren we het snel genoeg overal zullen lezen
[..]
Gomes en Alexkom maar terug
quote:Cocu: Vooral mentale kwestie bij PSV van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Voor Phillip Cocu zijn de wisselende prestaties van PSV, de club die hij verdeeld over twee periodes in totaal zes jaar diende, verrassend. "Het team heeft moeite met de grip op een wedstrijd", heeft de huidige stagiair (trainer) van PSV A1 gezien.
"Het uitbreiden van de goede momenten in een wedstrijd lukt niet goed. Ik denk dat het vooral een mentale kwestie is. Eén of twee overwinningen kunnen het hoofd anders stemmen. Het is vooral zaak om de rust te bewaren. De technische staf speelt daarin een belangrijke rol, maar er moet op dat vlak wel een wisselwerking met de groep zijn of ontstaan. Wat ook noodzakelijk is dat je dicht bij elkaar blijft en dat je communiceert", denkt Cocu.
Die laatste term valt de laatste weken veelvuldig bij PSV. Het onderlinge contact is volgens Huub Stevens tijdens wedstrijden niet altijd voldoende. De namen van de Zuid-Amerikanen vallen in die context regelmatig in negatieve zin. Cocu: "Mijn ervaring is dat Salcido en Mendez het Nederlands voldoende begrijpen. De specifieke termen beheersen ze. Ik heb ook niet het idee dat er onoverkomelijke taalproblemen zijn. Zelf spreek ik natuurlijk Spaans en ze weten dat ze me om hulp kunnen vragen als er zoiets speelt. Dat is tot op heden niet het geval geweest. Mijn contact met Huub Stevens is goed. Hij heeft een schat aan ervaring en ik kan veel van hem leren. Als ik iets voor hem kan doen, doe ik dat graag. Wanneer ik zoals vandaag bij het eerste team ben, spreek ik natuurlijk ook met de jongens. Ik geef dingen aan en probeer ze te helpen als ze vragen hebben. Ik probeer ze er vooral van te overtuigen dat ze er samen uit moeten komen. Huub geeft mij, en ook Ernest Faber, alle vrijheid. Dat is prettig en leerzaam."
Het zware programma van de regerend landskampioen, met achtereenvolgens woensdag AZ uit voor de beker en zondag de competitietopper in Amsterdam tegen Ajax, is volgens de oud-prof gunstig. "Het klinkt misschien vreemd, maar de druk is voor die duels minder groot. PSV moet altijd winnen, maar wanneer dat tegen die clubs niet lukt, is daar meer begrip voor. Daar moeten ze gebruik van maken." De technische staf en de directie van PSV zouden graag zien dat Cocu zich frequenter rondom het eerste elftal gaat bewegen, maar dat lijkt voorlopig uitgesloten. "Ik ben erg blij met de door PSV geboden mogelijkheden om me te ontwikkelen, maar ik heb een contract bij de KNVB. Ik heb voor twee jaar getekend, met de intentie om het traject tot en met het WK te doorlopen. Wat ik daarna ga doen, weet ik nog niet. Ver vooruit plannen heeft in de voetballerij geen zin."
Valentijnsbabyquote:Jason Culina voor de tweede keer vader geworden
10 november 2008 21:00
Jason Culina. Jason Culina is maandag voor de tweede keer vader geworden van een zoon, genaamd Julian. Moeder Terry en de baby, die werd geboren in het Sint Annaziekenhuis in Geldrop, doen het volgens de eerste berichten goed. De Australische PSV-middenvelder en zijn partner hadden al een zoontje, genaamd Roman.
“Enorm blij”
Met de kleine Julian erbij is het gezin Culina maandagmiddag uitgebreid naar vier. “We zijn enorm blij en dankbaar”, aldus Culina. Hij liet weten dat moeder en kind het goed doen. De Australiër is met PSV in voorbereiding op een belangrijke week, met daarin de bekerwedstrijd tegen AZ en de competitietopper tegen Ajax. Hij liet ook nog weten dat Roman Culina blij is met zijn broertje. Namens PSV.nl: van harte gefeliciteerd met de baby!
En dadelijk natuurlijk verbaasd zijn als een andere club PSV te snel af is.quote:PSV bezig met bod op Ola Toivonen
EINDHOVEN - PSV bereidt een serieus bod voor op de Zweed Ola Toivonen. De 22-jarige aanvaller van Malmö FF werd de afgelopen weken en maanden intensief bekeken.
De landskampioen, die zowel hoofdtrainer Huub Stevens als directeur Jan Reker naar de spits liet kijken, heeft inmiddels intern de beslissing genomen een poging te wagen Toivonen naar Eindhoven te halen.
idd opschietenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:45 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dadelijk natuurlijk verbaasd zijn als een andere club PSV te snel af is.
Groningen volgens mij...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef Suijk het volgende:
Is er meer bekend qua interesse voor die Toivonen? Van andere clubs?
Feyenoord werd ook al eens genoemd, maar het verontrust me meer omdat het zo opzichtig via de media wordt gespeeld waardoor andere clubs wakker geschud worden, zoals vorig jaar bij Guardado gebeurd is.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef Suijk het volgende:
Is er meer bekend qua interesse voor die Toivonen? Van andere clubs?
Wij zouden onze interesse inmiddels verlegd hebben naar goedkopere opties. En derhalve een voorcontract hebben met Lasse Nilsson en/of 30 miljoen kronen geboden hebben voor "Moa"quote:
En Manco graag ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef PyTh het volgende:
Hoop dat Stevens morgenavond in Alkmaar Reis een helft de kans geeft in Alkmaar.
Zou toch wat zijn als vanaf morgen Reis DE held van Eindhoven wordtquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef PyTh het volgende:
Hoop dat Stevens morgenavond in Alkmaar Reis een helft de kans geeft in Alkmaar.
Nou, ik denk dat hij in de huidige selectie makkelijk een basisplaats zou afdwingen bij ons.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:34 schreef Manu82 het volgende:
Feyenoord schijnt onze oude 'held' Da costa te willen kopen
Nijland is er sowieso ook niet klaar voor en die speelt wel redelijk veel...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:57 schreef mcyodogg het volgende:
Die jonkies gaan PSV echt niet redden hoor. Maar iemand als Reis mag nu inmiddels wel een selectiespeler worden. Over Manco heeft Stevens laatst nog gezegd dat hij er niet klaar voor is, of de laatste weken moeten magish voor zijn ontwikkeling zijn geweest.
Nijland vind ik nog steeds een vage transfer.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nijland is er sowieso ook niet klaar voor en die speelt wel redelijk veel...
Ik wil die Reis en/of Manco nog wel eens zien spelen. Want de huidige spitsen scoren ook gewoon veel te weinig...
dat zou typisch iets zijn wat Hiddink zou doen. Als hij het goed doet bij de beloften zo'n jongen een kans geven in het eerste...... benieuwd hoe Stevens dat aan gaat pakkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef PyTh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |