Dan wel naakt hè...quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:46 schreef Spooky4u het volgende:
Dus in Assen rijden in 2009 vrouwen op het circuit?
als het van die sepriemen klappen ze wel voor het gezicht. Of over de schouders...quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:56 schreef Spooky4u het volgende:
Btw, zouden tieten ook van die mooie windgolvingen in hun huid krijgen? Of klappen ze voor het gezicht?
Gefrustreerd omdat jij er geen hebt?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef DoctorB het volgende:
Doe nummer 3 maar. Da's veruit de interessantste. En verwerk daar aub de ikwileengezichtsbedekkendezonnebrilwantgordonheefterookeen in
Ja man. Ik lijk niet op Goor. Dus ik mag geen bazenzonnebril op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat jij er geen hebt?
Ja, dat heb ik altijd met George Clooney. "Jij mag geen Clooney bril op. Jij bent veul knapper!"quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:36 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ja man. Ik lijk niet op Goor. Dus ik mag geen bazenzonnebril op.
Dat komt omdat we tilburgers zijn. Tilbo's zijn nu eenmaal veul knapper dan de rest van de nederlanders. Da's een feit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik altijd met George Clooney. "Jij mag geen Clooney bril op. Jij bent veul knapper!"
lekker makkelijk :dquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd.. Al zijn we in de minderheid die dat idd vinden
heerlijk lekker door de binnendoorweggetjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd.. Al zijn we in de minderheid die dat idd vinden
Jaquote:
hehe, hier in elk geval dikke soepquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:45 schreef theKiD het volgende:
Btw.. ben net wakker, dus net eerst ff boodschappen gaan doen, maar dit is toch geen mist? Je kunt echt ver weg kijken..
en dan al klapjostis die met mistlampen aanrijden (of ja, zoen sommige 24/7)quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:49 schreef theKiD het volgende:
Als ik hier uit me raam kijken kan ik niet ver weg kijken (4e verdieping) Maar op de weg in de auto, in de stad is niks bijzonders hoor. Beetje smog, maar niet hinderlijk, niet dat je zegt: "ow wat is het toch mistig hier!!"
Laaghangende dikke wolken dan....quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:45 schreef theKiD het volgende:
Btw.. ben net wakker, dus net eerst ff boodschappen gaan doen, maar dit is toch geen mist? Je kunt echt ver weg kijken..
Krijg je daar geen schrale lippen vanquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan al klapjostis die met mistlampen aanrijden (of ja, zoen sommige 24/7)
mja op snelweg naar Nijmegen was het toch wel paar keer 100 meter hoor, dus dat is wel redelijk dikke soep!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:49 schreef theKiD het volgende:
Als ik hier uit me raam kijken kan ik niet ver weg kijken (4e verdieping) Maar op de weg in de auto, in de stad is niks bijzonders hoor. Beetje smog, maar niet hinderlijk, niet dat je zegt: "ow wat is het toch mistig hier!!"
Zover weg ga ik me boodschappen dan ook weer niet halenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja op snelweg naar Nijmegen was het toch wel paar keer 100 meter hoor, dus dat is wel redelijk dikke soep!
ik ook geen boodschappenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zover weg ga ik me boodschappen dan ook weer niet halen
Nieuw bed?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef theKiD het volgende:
Wat kan iemand zich brak voelen zonder gezopen te hebben..
![]()
Geen slaap vanmorgen om 6 uur, denk nog liggen draaien tot uur of 8En om 12u ging de wekker net weer.. Klote Beter-Bed, dat ze een preciese tijd afspreken ipv een tijdsblok van 3 uur
Maar ja.. vanavond nog ff 2 uur bijsnurken voor me laatste nachtdienst
Vanaf morgenvroeg tot dinsdagavond vrij
Bedbodemsquote:
Correctie.. was er al 2x doorheen gezaktquote:Op woensdag 5 november 2008 17:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah dalijk zak je er doorheen KiD. Ik heb hier in Tilburg een minder goed matras.. hij ligt wel prima ofzo maar als ik in de weekenden thuis slaap dan word ik elke ochtend wakker met de gedachte: "damn, wat een heeeerlijk bed heb ik toch bij paps en mams
".
Heb hier trouwens wel een supergoede bedbodem van Auping, scheelt. Niets belangrijker dan een goede nachtrust imo
. Slapen
. Heerlijk.
Ik heb m ge-edit.. kun jij de inkopper makenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh men, je maakte de inkopper zelf. Epic fail.
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb m ge-edit.. kun jij de inkopper maken![]()
Golden Shower? Das lekker man... de drank dan...quote:Op woensdag 5 november 2008 20:21 schreef existenz het volgende:
Is het alweer weekend? Morgen ff shoppen bij de Aldi. Mijn smerige energy drankje is op....
Aangepastquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef hetzusjevan het volgende:
hetzusjevan moet nu in groenstraat komen te staan he.
Ik verhuis weg uit die hoek en iedereen gaat er wonenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef hetzusjevan het volgende:
hetzusjevan moet nu in groenstraat komen te staan he.
Van mijn ouwe lui naar mijn eigen stekquote:Op woensdag 5 november 2008 22:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Ga dan ook niet verhuizen kel! Waarom en waarheen eigk?
2e leaseauto?quote:Op donderdag 6 november 2008 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
Reden van verkoop:
Gisteren contract bespreking gehad en ik heb 2 dikke pluspunten:
+ Salaris verhoging
+ Nieuwe Lease auto.
Dus heb besloten om dan maar de opel in de verkoop te doen moment dat ik 2de leaseauto heb. WIl eerst proberen particulier te verkopen en anders handelaar
heb al een huurwagen van de zaak (officieel) maar wordt dus een lease auto, heb zelf nog een eigen prive autoquote:
Dan heb je toch maar 1 lease autoquote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb al een huurwagen van de zaak (officieel) maar wordt dus een lease auto, heb zelf nog een eigen prive auto
maar die gaat dus in de verkoop
ja die heb ik ook, bij ons heet dat dan een voorloopauto, maar dat is gewoon een lease auto in de boeken hoor!quote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb al een huurwagen van de zaak (officieel) maar wordt dus een lease auto, heb zelf nog een eigen prive auto
maar die gaat dus in de verkoop
ah owkee ik woonde zeg maar als je vanuit jou naar de Jumbo woont net voorbij de broekhovensewegquote:Op donderdag 6 november 2008 10:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Bedankt voor jullie lieve en vooral fijne berichtjes.
Tommy: ik woon er sinds september, beetje aan het eind eigenlijk aan de kant van de Ringbaan Zuid is het geloof ik. Bij het Leypark of hoe heet dat park?.
indeedquote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Geen Audi? Matig.
Dan had ik de nieuwe Suzuki Swift genomen, als meisje zijnde. Als jongen had ik gebaald dat er geen Audi tussenstond en zou ik de Seat nemen idd. 1.9, lekker
.
valt tegen hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
indeed
1.9 trekt wel lekker op heb ik zo het gevoel
ja dat snap ik slimpie, dat is een benzine motorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat weet ik wel zeker.. Mijn vriend heeft een 1.8 turbo.. je hoeft het gaspedaal maar aan te tikken en hij gaat al als het ware. Moet ik altijd aan wennen haha, hij loopt altijd te klagen dat ik zoveel gas geef. Maar da's gewoon leuk bij die auto
. Vrrooeeemmm.
Dus, je neemt de Seat?
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
Ik moet nog een keuze uit deze maken:
Klik
Opel stond er eerst bij maar nu niet meer. Had anders een opel gekozen.
Seat ibiza 1.9 is nu wel mooie optie
idd,quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die zijn duur man! voor dat leasebedrag kun je ook een golf rijden!
http://directlease.nl/DLNl/type.do?duration=48&yearlyKm=35000&id=1981&deletedOptionIds= en die mag zeker niet? want maatje van mij heeft en die rijdt er dus ook niet al te veel mee en die bevalt hem prima! plus maar 14% bijtelling natuurlijk!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd,
maar definitief, vandaag ff doorgeven offerte voor een seat ibiza 1.9 zwart
moet er 2 tot 3 aanleveren
dus 2de wordt dan ee npeugeot.
maar in achterhoofd al wel dat het ibiza wordt denk
zou kunnen, moet ik 5euro pm extra betalen. Maar goed, vind hem niet zo denderendquote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
http://directlease.nl/DLNl/type.do?duration=48&yearlyKm=35000&id=1981&deletedOptionIds= en die mag zeker niet? want maatje van mij heeft en die rijdt er dus ook niet al te veel mee en die bevalt hem prima! plus maar 14% bijtelling natuurlijk!
ja maar die 5¤ haal je er wel uitquote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zou kunnen, moet ik 5euro pm extra betalen. Maar goed, vind hem niet zo denderend
ik ben niet type gast dat in audi thuis hoortquote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Geen Audi? Matig.
Dan had ik de nieuwe Suzuki Swift genomen, als meisje zijnde. Als jongen had ik gebaald dat er geen Audi tussenstond en zou ik de Seat nemen idd. 1.9, lekker
.
Over dure lease auto's zonder inhoud gesproken.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die zijn duur man! voor dat leasebedrag kun je ook een golf rijden!
nee maar voor bedrag waar bij hun een polo staat krijg je ook een golf! als je goed gelezen had zag je dat ik ook geen VW meer wil hebben!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Over dure lease auto's zonder inhoud gesproken.Daar staat de Golf op #1!
* SwiffMeister is jaloers...quote:
Jep! Anders had ik wel Amerika gezegt en vliegtuig ipv taxiquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:49 schreef vamperotica het volgende:
Vampje ligt overigens in het ziekenhuis te wachten tot dr gebroken been geopereerd wordt. Van de trap vallen vond ie niet fyn.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef draculettetje het volgende:
kleine update van vamp:
heb net de afdeling gesproken, vamp is rond 2300 uit de operatie gekomen
operatie zelf is goed gegaan, vamp vooral erg heel erg misselijk en aan het bijkomen
ze probeert te slapen nu
@Vampquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
nieuwe berichten van vamp gehad
ze moeten nu nog een foto maken en als die er goed uit ziet mag ze proberen op d'r been een beetje te staan
en dan vanavond of morgen naar huis!
Als je de auto's inquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:04 schreef Crazy-M het volgende:
exist, over VW is idd ook waar.
Die krengen zijn echt duur.
Maar goed, in belgie, das pas goedkoop, heb je voor dezelfde prijsklasse gewoon een audi a6 ofzo
mjah ik merk er niks van.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef existenz het volgende:
We zijn de 7e onveiligste stad van Nederland! Maar wel veilger dan Den Bosch en Eindhoven
http://www.binnenlandsbes(...)dex_tcm25-933944.pdf
ik ook nietquote:
Agh Utrecht is blijkbaar het onveiligst, maar daar heb ik me nooit niet op m'n gemak gevoelt in het centrum. In Rotterdam is dat wel eerder.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef existenz het volgende:
We zijn de 7e onveiligste stad van Nederland! Maar wel veilger dan Den Bosch en Eindhoven
http://www.binnenlandsbes(...)dex_tcm25-933944.pdf
Had ik ook, had zondag geen kater, die had ik zaterdag alquote:Op zondag 9 november 2008 22:41 schreef existenz het volgende:
En het weekend is weer voorbijEn ik voel me nog verrot
Grijs, druppels op de ruiten....quote:Op maandag 10 november 2008 09:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoooiz! Mijn papa belde net op "check ff of je trein geen vertraging heeft ivm blad op het spoor" maar NS site geeft niets aan.
O wee als ik daar kom en er toch gezeik is of er iemand in Oss weer zonodig voor de trein moest springen hè. Ik heb een afspraak om 1 uur
.
Hoe is het weer in Tilburg?
Dat is altijd leuk jaquote:Op maandag 10 november 2008 08:20 schreef Crazy-M het volgende:
zow, aansluiting a58 bij moergestel, nooit zo rustig geweetkom je op je werk, ga je kijken ....
breda tot tilburg: 20km file, eerder ongeval ...
ik vond absoluut niet ergquote:
Het is toch droogquote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef krioro het volgende:
Ik vind het juist heerlijk om met storm/regen/onweer in bed te liggen.![]()
En je bier over je heen kreeg bij Rowen Hezequote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef theKiD het volgende:
Hier is t idd droogHele weekend was droog... behalve toen we in het subtropisch zwembad lagen...
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 16:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal er volgend jaar eens gaan wonen
Ik vrees dat dat niet gaat lukken, maar wie weet!quote:Op maandag 10 november 2008 17:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mss kun je mijn appartementje wel kopen
*wil weer terug naar een buitenwijk van Tilburg*
Ff beter zoeken?quote:Op maandag 10 november 2008 18:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
* -_Tommy_- keek even waar TheKid dan op de kaart stond maar kon niet vinden!
en moet zusje niet verhuizen nog op de kaart?
Is al aangepast voor het volgende topicquote:Op maandag 10 november 2008 18:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
* -_Tommy_- keek even waar TheKid dan op de kaart stond maar kon niet vinden!
en moet zusje niet verhuizen nog op de kaart?
Ik wil nog verder naar buitenquote:Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja owkee ik zocht dus in centrum, jij woont al in buitenwijkbuurtding!
ow je wilt meteen door voor de rollator en de 65+ pasquote:Op maandag 10 november 2008 19:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wil nog verder naar buitenUdenhout
Dat is wel handigquote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ow je wilt meteen door voor de rollator en de 65+ pas
Vooral die pas.. gratis OVquote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ow je wilt meteen door voor de rollator en de 65+ pas
quote:Geplaatst op : 2008-11-10 20:23:10
Vanaf de kant van Loven zijn de vrachtwagens teruguit van de snelweg gehaald. Daar is het nu dus leeg.
Vanaf de A65 is het denk ik een stuk lastiger omdat de weg daar smaller is en omgeven door beton.
Dat is ook deels het probleem bij dit ongeval. Die personenauto staat achteruit tegen de betonrand. Aanhanger heeft volgens een van de fotografen de bestuurderskant plat gedrukt.
Vermoedelijk staan ze daar nog wel even.
suxquote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef Crazy-M het volgende:
En weer een dodelijk ongeval op de burgemeester bechtweg![]()
Een aanhanger van een vrachtwagen losgeslagen, en die heeft een auto frontaal geraakt
Tjah, gebeurt er op die weg ook nog is een keer een ongeluk zonder vrachtwagen????quote:
idd, hard gegaan hopen voor de vrachtwagen chauffeur dat niet zijn fout isquote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef theKiD het volgende:
Het komt zo zelfs op SBS6 in Hart van Nederland
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
@theKidveel plezier
![]()
Met Vamperotica gaat het wat minder lees ik:
[..]
[..]
[..]
@Vamp
[ afbeelding ]
Holy crapquote:Op maandag 10 november 2008 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)lburg-eist-leven.ece
Met foto
wat ik heb begrepen gaan ze dit wel doen ... tenminste wat mijn vader me vertelde heb het zelf ook nog nergens gehoordquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:10 schreef Spooky4u het volgende:
Morguh!
De Brg Bechtweg is gewoon een takkeweg. Hoor wekelijk de sirenes weer die op weg zijn naar een ongeluk oid.
Snap niet dat ze wat meer geld hebben uitgetrokken om de hele weg 2-baans te maken.
Laast waren ze wel langs de bechtweg bezig daar bij het spoor. Maar waarmee weet ik niet ...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
Dus dan moeten ze nog wat boerderijen uitkopen. Ik juich het toe.
Waar in het noorden van Noor woon je nu dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef Spooky4u het volgende:
Daar komt straks een nieuwe afslag naar Berkel en Udenhout.
En de hele weg loopt straks tussen nieuwbouw door en woon ik straks in het centrum van Noord ipv het noorden van Noord.
Heej... das best vlakbij! (Eilenbergstraat, bij de schans)quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:24 schreef Spooky4u het volgende:
Sibeliusstraat. Bijna tegen de Moleneindflat aan.
Doet ze dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:51 schreef Spooky4u het volgende:
Dat is ook best vlakbij ja
Mijn dinnetje heeft de Schans als uitvalbasis van der werk. Al is ze daar niet veel.
PICXSquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:54 schreef theKiD het volgende:
Beterschap Vamp![]()
Enne Spooky, Sibeliusstraat, daar woonde 6 jaar geleden het mooiste meisje ter wereldJanneke
Voor de rest.. Ken ik niet al te veel in Noord
en als ze dan over die akkers keek zong ze zacht het lied:quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:29 schreef theKiD het volgende:
Heb ik niet.. Heb jaren footootje van dr bij me gehad, maar ben ik kwijtEn is trouwens al 9 jaar geleden bedacht ik me net
Ze woonde altijd in het 2e blok als je van Peerke Donders af rechtsaf die straat in ging. Ze keek over die weilanden uit
*weet het nog heel goed*
hoihoihoihoihoihoihoihoiquote:
Ja.. en nu nog steeds hoor. Nu is het alleen iets minder wijds omdat de tangentweg er doorheen loopt. En je zit meteen in het hazennest daar, en dat is buitengebied..quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en als ze dan over die akkers keek zong ze zacht het lied:
Hey boerenknul ....
Zijn daar nog weilanden geweest?
Ach so... dacht dat ze misschien iets met kids deed daar...( dat klinkt ook raar) dan zou ze die van mij wel eens gezien kunnen hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:26 schreef Spooky4u het volgende:
In de zorg bij Amarant. Zorgen dat gehandicapten die net niet/net wel zelfstandig kunnen wonen, uit de problemen blijven enzo.
of HIJ zong "Hey schoon wijveken..."quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en als ze dan over die akkers keek zong ze zacht het lied:
Hey boerenknul ....
Zijn daar nog weilanden geweest?
Ge wit dat ik ou gerre ziequote:Op dinsdag 11 november 2008 12:18 schreef DoctorB het volgende:
[..]
of HIJ zong "Hey schoon wijveken..."
Mooi verzonnenquote:
tja ik zit aan de korvel en hoor hier wel iedere dag een paar brandweerwagens van centrum naar ring racen en de politie de andere kant opquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef Spooky4u het volgende:
Sirenes weer..... zou het dan weer de Bechtweg zijn
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En bedankt, ik was er net vanaf![]()
Nog meer mensen met eeuwige achtergrondmuziek in het hoofd?
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:27 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb altijd het liedje van de A-team in mijn kop.
Tatatadadada, tatatatatatadadadadada.
Kut...quote:Op woensdag 12 november 2008 07:55 schreef Spooky4u het volgende:
Oja.. Carnaval Festival uit de Efteling.
Lyrics: zie post van A-team.
Jaaaah efteling deuntjesquote:Op woensdag 12 november 2008 07:55 schreef Spooky4u het volgende:
Oja.. Carnaval Festival uit de Efteling.
Lyrics: zie post van A-team.
WOEI !!!quote:
quote:
en dan van die kanibaal moordenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:01 schreef Spooky4u het volgende:
alles goed in die bovenkamer?
Ik krijg altijd massamoordneigingen bij Monsieur Cannibale
nee hoor, maar op de avonden dat ze dat soort acties hebben dan serveren ze kleinere glazenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:04 schreef Ace1 het volgende:
*burp
Leuk avondje gisteren... lekker gratis gedronken bij philip... en toen gedobbelt bij bolle
Zo houd je het nog goedkoop... wel hadden beide tenten kleine bierglazen! Hoorde dat het
te maken had met de bierprijs
idd,quote:Op woensdag 12 november 2008 10:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee hoor, maar op de avonden dat ze dat soort acties hebben dan serveren ze kleinere glazennogal logisch he!
p0wnd!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:04 schreef Ace1 het volgende:
*burp
Leuk avondje gisteren... lekker gratis gedronken bij philip... en toen gedobbelt bij bolle
Zo houd je het nog goedkoop... wel hadden beide tenten kleine bierglazen! Hoorde dat het
te maken had met de bierprijs
Blauwe munten en dobbelen is er altijd... Heeft niks met de glazen te maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee hoor, maar op de avonden dat ze dat soort acties hebben dan serveren ze kleinere glazennogal logisch he!
Laatste keer dat k er ben geweest is al jaar of 5 geleden.. Denk niet dat ik het misquote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef automatic_ het volgende:
Nu heb ik zin om naar de Efteling te gaan
Ik ben begin 2007 voor het laatst geweest, wintereftelingquote:Op woensdag 12 november 2008 16:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Laatste keer dat k er ben geweest is al jaar of 5 geleden.. Denk niet dat ik het misMja.. sprookjesbos, dat mis ik wel eigenlijk
ik vorig jaar ook gegaanquote:Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben begin 2007 voor het laatst geweest, winterefteling![]()
Eens kijken of ik iemand kan overhalen om dit jaar weer te gaan![]()
Het blijft leuk, al sla ik vaak het sprookjesbos over..
ik durf niet in het sprookjesbosquote:Op woensdag 12 november 2008 16:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Laatste keer dat k er ben geweest is al jaar of 5 geleden.. Denk niet dat ik het misMja.. sprookjesbos, dat mis ik wel eigenlijk
:jaloers:quote:Op woensdag 12 november 2008 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vorig jaar ook gegaan
Kaartjes worden binnenkort alweer thuis gestuurd, 2 stuks![]()
Dus dit jaar ga ik ook weer
ik weet nog niet of 2de persoon mee kan, maar heb in elk geval de kaartjes al welquote:
Kreeg je nu korting dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik weet nog niet of 2de persoon mee kan, maar heb in elk geval de kaartjes al wel
via via kunnen regelen
jah daaromquote:Op woensdag 12 november 2008 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kreeg je nu korting dan?
Bedoel; kaartjes genoeg toch?
Hehe, via Knor ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah daarom
en als een nederlander korting kan krijgen (A)
Winter-Efteling-Meetquote:
blauwe munten wel, maar dobbelen is volgens mij alleen voor de dinsdag avonden hoor! en dan maken ze de glazen gewoon kleiner!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Blauwe munten en dobbelen is er altijd... Heeft niks met de glazen te maken.
Weet nietquote:Op woensdag 12 november 2008 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, via Knor ofzo?
[..]
Winter-Efteling-Meet
Tilbomeet zelf gaat er toch niet komenquote:
Ja alleen op dinsdag.. maar wel met gewone glazen!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
blauwe munten wel, maar dobbelen is volgens mij alleen voor de dinsdag avonden hoor! en dan maken ze de glazen gewoon kleiner!
Een tilburg-meet in een kroeg word ook prijzigquote:Op woensdag 12 november 2008 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat wordt dan wel een prijzige meet overigens...
Mwah, voor mij in elk geval niet, ik ben toch zo aangeschotenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een tilburg-meet in een kroeg word ook prijzig
Ik ben elk weeken dat ik ga wel rond de 30 euro kwijtquote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah, voor mij in elk geval niet, ik ben toch zo aangeschoten![]()
Haha. Dat is vrij goedkoop...! :pquote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah, voor mij in elk geval niet, ik ben toch zo aangeschoten![]()
Als ik los ga, dan ben ik blij als ik het voor 50 euro red..quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben elk weeken dat ik ga wel rond de 30 euro kwijtMeestal meer...
30 dat ben ik al kwijt als ik in de taxi stap... denk dat ik met een avond stappen 100¤ kwijt ben... en dan ben ik niet eens lam!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben elk weeken dat ik ga wel rond de 30 euro kwijtMeestal meer...
ja dan hoef ik er maar 2 te drinken....quote:
Welke lul gaat er nu ook met de taxi. Echte bikkels gaan op de fiets!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
30 dat ben ik al kwijt als ik in de taxi stap... denk dat ik met een avond stappen 100¤ kwijt ben... en dan ben ik niet eens lam!
* -_Tommy_- drinkt geen bier!
maar moet toegeven dat sinds ik de laatste tijd aan de wijn ben het wel beter gaatfles voor 30¤
Nee, dit is puur bier en ppquote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben ook zoveel kwijt existenz, als ik aan de rode wodka of passoajus ga.
nah is overdreven ben 8¤ kwijt ofzo... ga met de taxi omdat mijn fiets nu al 4x is gejat uit die klote kelder! en ik door mijn rug niet altijd dat stuk kan lopen wil ik ook nog kunnen staan in de kroeg!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Welke lul gaat er nu ook met de taxi. Echte bikkels gaan op de fiets!
Hahaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja dan hoef ik er maar 2 te drinken....![]()
![]()
![]()
die jaren in de horeca werken hebben hun nut wel gehad... ben er bijna immuun voor!
Ik zet mijn fiets altijd zo dicht mogelijk bij de kroeg ingangquote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nah is overdreven ben 8¤ kwijt ofzo... ga met de taxi omdat mijn fiets nu al 4x is gejat uit die klote kelder! en ik door mijn rug niet altijd dat stuk kan lopen wil ik ook nog kunnen staan in de kroeg!
mja ga nog wel eens aan de wandel en dan zou ik iedere keer met dat ding moeten gaan sjouwen! dus ga wel lekker met die taxi! bellen en die staat voor de deur!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zet mijn fiets altijd zo dicht mogelijk bij de kroeg ingang
mja het is wel handig! kan bijna iedereen onder de tafel zuipen! maar mijn vrienden zijn eigenlijk wel allemaal van die profs... dus bij ons is de meest gehoorde kreet om 4 uur: "hoe laat gaan we nu eens drinken?" en dan eindig je in de nacht!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Profiteer er maar van
& een taxi is heeél fijn
Ik vind het niet erg om BOB te zijn, maar heb liever dat ze de taxi onderkotsendan mijn auto
Naar huis fietsen heeft wel als voordeel dat je al een stuk nuchterder bentquote:Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja ga nog wel eens aan de wandel en dan zou ik iedere keer met dat ding moeten gaan sjouwen! dus ga wel lekker met die taxi! bellen en die staat voor de deur!
Haha, dan is het zeker handig. Anders lig je allang onder tafelquote:Op woensdag 12 november 2008 21:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja het is wel handig! kan bijna iedereen onder de tafel zuipen! maar mijn vrienden zijn eigenlijk wel allemaal van die profs... dus bij ons is de meest gehoorde kreet om 4 uur: "hoe laat gaan we nu eens drinken?" en dan eindig je in de nacht!
Bij mij is de meest gehoorde klacht: "Hey, jij ging toch vroeg naar huis??". "Ja, het is toch ook nog vroeg?!W#?@ (in de ochtend)".quote:Op woensdag 12 november 2008 21:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja het is wel handig! kan bijna iedereen onder de tafel zuipen! maar mijn vrienden zijn eigenlijk wel allemaal van die profs... dus bij ons is de meest gehoorde kreet om 4 uur: "hoe laat gaan we nu eens drinken?" en dan eindig je in de nacht!
kunde beter potten! doet het niet zo'n pijn iedere keerquote:Op donderdag 13 november 2008 07:09 schreef Crazy-M het volgende:
Met stappen gemiddeld 80 euro kwijt
Maar jah zijn altijd met groep dus geven rondjes, (groep van 6 man)
Ik zit meestal of aan de wodka red bull de laatste tijd, of jupiler
alshet 1 keer per maand is: OK ...quote:Op donderdag 13 november 2008 07:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kunde beter potten! doet het niet zo'n pijn iedere keer
Sorryquote:Op donderdag 13 november 2008 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga aansluiten in 5km file
Nu al jah
jij weer?quote:
ik ook niet echt veel over gedaan. denk 50 minquote:Op donderdag 13 november 2008 09:12 schreef Spooky4u het volgende:
Ik had geen file om 7u
gewoon weer 35minuten naar Valkenswaard
hahaha, had je van hun ee nfoto moeten makenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef existenz het volgende:
Wel weer niet geflitst en lief gezwaaid naar de flits-persoon.
mja ik denk vanmiddag net wel op a59... reed 130 op teller en dat is volgens mijn GPS rond de 125... dus net wel net nietquote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef existenz het volgende:
Wel weer niet geflitst en lief gezwaaid naar de flits-persoon.
Naar hem heb ik gezwaaidquote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja ik denk vanmiddag net wel op a59... reed 130 op teller en dat is volgens mijn GPS rond de 125... dus net wel net niet
hmm,quote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja ik denk vanmiddag net wel op a59... reed 130 op teller en dat is volgens mijn GPS rond de 125... dus net wel net niet
Nee, tankstation richting Gorinchem.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm,
a59 zeker net bij waalwijk bij dat huisje ? als je vanaf den bosch komt
studeer je?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef At-EZ het volgende:
Zijn er in Tilburg leuke verenigingen/clubs/activiteiten/etc voor studenten/jonge mannen, waarvan je nog kunt inschrijven?
Carnaval of whatever..
Hiero een paar verenigingen:quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef At-EZ het volgende:
Zijn er in Tilburg leuke verenigingen/clubs/activiteiten/etc voor studenten/jonge mannen, waarvan je nog kunt inschrijven?
Carnaval of whatever..
Yep, maar niet in Tilburg.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
studeer je?
Ik had vandaag voor het eerst (bijna) geen file. Hiep hoi!quote:Op donderdag 13 november 2008 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga aansluiten in 5km file
Nu al jah
Waar moet jij dan elke dag heen en vanaf waar?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag voor het eerst (bijna) geen file. Hiep hoi!
Den Haag.quote:
Hier heb ik nog 4 fietsen staan, stonden steeds in de berging. Interesse?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Tegan het volgende:
Waar hebben ze cheap ass fietsen? Nu mijn zus in T. woont, kan ik mooi een fiets daar dumpen. Stomme busaansluiting naar de UvT namelijk.
nee uit de fietskelder in de stad!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Den Haag..
Je fiets is al 4x uit de berging gejat? Heb m'n fiets daar al dik maand staan, nog niks van gemerkt..
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:46 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Hier heb ik nog 4 fietsen staan, stonden steeds in de berging. Interesse?
Roosendaal - Tilburg.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waar moet jij dan elke dag heen en vanaf waar?
dan zou ik toch eerder met de trein gaan...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roosendaal - Tilburg.
Sta bij Etten-Leur standaard vast & vervolgens bij Galder / Bavel / Gilze
Maandag 1,5 uur over gedaan
Dinsdag 1 uur
Nope.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan zou ik toch eerder met de trein gaan...
Eerst vond ik het overbodig, maar nu m'n fietsen 3 keer in de eerste maand op Centraal gejat werden, heb ik die fietsenkelder maar genomen.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
nee uit de fietskelder in de stad!
Bij m'n verhuzing heb ik m'n race-opgevoerde Cooper S gebruikt. Verhuizen met een Mini, whehequote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef automatic_ het volgende:
Ja, misschien als ik op de opleiding blijf.
Maar goed; ik heb een nieuwe auto & dan zou ik die weg moeten doen vrees ik...
*Meldt* Ik heb interessequote:Op donderdag 13 november 2008 20:46 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Hier heb ik nog 4 fietsen staan, stonden steeds in de berging. Interesse?
Hehe. Naja in mijn 207 passen wel wat doosjes, maar ik zou het niet echt tof vinden als ik hem weg moet doenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:16 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Bij m'n verhuzing heb ik m'n race-opgevoerde Cooper S gebruikt. Verhuizen met een Mini, whehe.
Die moet Tommy wel gehoord hebben. Wat een teringherrie, man..
Hij staat nu ergens anders..
Me tooquote:Op donderdag 13 november 2008 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Naja in mijn 207 passen wel wat doosjes, maar ik zou het niet echt tof vinden als ik hem weg moet doen
Ikauto(rijden)
Ken je ook mensen van de mini-club in Berkel-Enschot?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Me too.
Beest is snel zat, 90 pk. Met speciaal differentieel van Cooper Works en race-nokkenas.
Een 207 weegt 1200 kg als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |