abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63003165
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef existenz het volgende:

[..]

Over dure lease auto's zonder inhoud gesproken. Daar staat de Golf op #1!
nee maar voor bedrag waar bij hun een polo staat krijg je ook een golf! als je goed gelezen had zag je dat ik ook geen VW meer wil hebben!
pi_63004912
Lezen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63005415

Ik heb weekend!

Morgenmiddag half 1 staat de taxi hier en ga ik een weekend naar America Veul bier en tieten!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_63005459
America in Limburg dus?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63005490
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef theKiD het volgende:
...
Ik heb weekend!
...
* SwiffMeister is jaloers...

Iemand van jullie trouwens opgevallen dat er voortaan sfeerverlichting onder de kap van het station hangt?
En dat die ook overdag gewoon de hele dag aan is :S
Nou ben ik eigenlijk wel de laatste die zich er druk over maakt, maar lampen aan doen overdag, terwijl je amper ziet dat ze aan zijn vindt ik behoorlijk energieverspillend...
pi_63009232
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:20 schreef existenz het volgende:
America in Limburg dus?
Jep! Anders had ik wel Amerika gezegt en vliegtuig ipv taxi
Rowwen Heze geeft hun laatste concert van het festival seizoen van dit jaar.. Dus we moeten onze gezichten weer laten zien, voor 5e jaar op rij
Vandaar ook.. Heul veul bier en tieten!!!
*** Nul Dertien ***
pi_63020002
*bezopen is*
*** Nul Dertien ***
pi_63021541
exist, over VW is idd ook waar.
Die krengen zijn echt duur.

Maar goed, in belgie, das pas goedkoop, heb je voor dezelfde prijsklasse gewoon een audi a6 ofzo
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_63025270
@theKid veel plezier

Met Vamperotica gaat het wat minder lees ik:
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:49 schreef vamperotica het volgende:
Vampje ligt overigens in het ziekenhuis te wachten tot dr gebroken been geopereerd wordt. Van de trap vallen vond ie niet fyn.
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:36 schreef draculettetje het volgende:
kleine update van vamp:
heb net de afdeling gesproken, vamp is rond 2300 uit de operatie gekomen
operatie zelf is goed gegaan, vamp vooral erg heel erg misselijk en aan het bijkomen
ze probeert te slapen nu
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
nieuwe berichten van vamp gehad

ze moeten nu nog een foto maken en als die er goed uit ziet mag ze proberen op d'r been een beetje te staan
en dan vanavond of morgen naar huis!
@Vamp

pi_63026741
Beterschap voor Vamp
pi_63026754
Ik heb gvd een probleem op mijn werk en ik kan geen oplossing bedenken. Dat is ontzettend frustrerend, want het is een verrekkes simpel probleem
pi_63026770
En 2 seconde later had ik de oplossing .
pi_63027136
We zijn de 7e onveiligste stad van Nederland! Maar wel veilger dan Den Bosch en Eindhoven

http://www.binnenlandsbes(...)dex_tcm25-933944.pdf
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:49:41 #114
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_63029511
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:04 schreef Crazy-M het volgende:
exist, over VW is idd ook waar.
Die krengen zijn echt duur.

Maar goed, in belgie, das pas goedkoop, heb je voor dezelfde prijsklasse gewoon een audi a6 ofzo
Als je de auto's in Tilburg duur vindt, niet naar Denemarken emigreren dan.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_63031652
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef existenz het volgende:
We zijn de 7e onveiligste stad van Nederland! Maar wel veilger dan Den Bosch en Eindhoven

mjah ik merk er niks van.
full stops and exclamation marks
pi_63032449
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:19 schreef krioro het volgende:

[..]

mjah ik merk er niks van.
ik ook niet
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_63035578
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:20 schreef existenz het volgende:

Agh Utrecht is blijkbaar het onveiligst, maar daar heb ik me nooit niet op m'n gemak gevoelt in het centrum. In Rotterdam is dat wel eerder.
pi_63088846
En het weekend is weer voorbij En ik voel me nog verrot
pi_63094441
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:41 schreef existenz het volgende:
En het weekend is weer voorbij En ik voel me nog verrot
Had ik ook, had zondag geen kater, die had ik zaterdag al
Ik luister NL-Talig
pi_63094759
zow, aansluiting a58 bij moergestel, nooit zo rustig geweet kom je op je werk, ga je kijken ....
breda tot tilburg: 20km file, eerder ongeval ...
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')