Nieuw bed?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef theKiD het volgende:
Wat kan iemand zich brak voelen zonder gezopen te hebben..
![]()
Geen slaap vanmorgen om 6 uur, denk nog liggen draaien tot uur of 8En om 12u ging de wekker net weer.. Klote Beter-Bed, dat ze een preciese tijd afspreken ipv een tijdsblok van 3 uur
Maar ja.. vanavond nog ff 2 uur bijsnurken voor me laatste nachtdienst
Vanaf morgenvroeg tot dinsdagavond vrij
Bedbodemsquote:
Correctie.. was er al 2x doorheen gezaktquote:Op woensdag 5 november 2008 17:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah dalijk zak je er doorheen KiD. Ik heb hier in Tilburg een minder goed matras.. hij ligt wel prima ofzo maar als ik in de weekenden thuis slaap dan word ik elke ochtend wakker met de gedachte: "damn, wat een heeeerlijk bed heb ik toch bij paps en mams
".
Heb hier trouwens wel een supergoede bedbodem van Auping, scheelt. Niets belangrijker dan een goede nachtrust imo
. Slapen
. Heerlijk.
Ik heb m ge-edit.. kun jij de inkopper makenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh men, je maakte de inkopper zelf. Epic fail.
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb m ge-edit.. kun jij de inkopper maken![]()
Golden Shower? Das lekker man... de drank dan...quote:Op woensdag 5 november 2008 20:21 schreef existenz het volgende:
Is het alweer weekend? Morgen ff shoppen bij de Aldi. Mijn smerige energy drankje is op....
Aangepastquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef hetzusjevan het volgende:
hetzusjevan moet nu in groenstraat komen te staan he.
Ik verhuis weg uit die hoek en iedereen gaat er wonenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef hetzusjevan het volgende:
hetzusjevan moet nu in groenstraat komen te staan he.
Van mijn ouwe lui naar mijn eigen stekquote:Op woensdag 5 november 2008 22:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Ga dan ook niet verhuizen kel! Waarom en waarheen eigk?
2e leaseauto?quote:Op donderdag 6 november 2008 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
Reden van verkoop:
Gisteren contract bespreking gehad en ik heb 2 dikke pluspunten:
+ Salaris verhoging
+ Nieuwe Lease auto.
Dus heb besloten om dan maar de opel in de verkoop te doen moment dat ik 2de leaseauto heb. WIl eerst proberen particulier te verkopen en anders handelaar
heb al een huurwagen van de zaak (officieel) maar wordt dus een lease auto, heb zelf nog een eigen prive autoquote:
Dan heb je toch maar 1 lease autoquote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb al een huurwagen van de zaak (officieel) maar wordt dus een lease auto, heb zelf nog een eigen prive auto
maar die gaat dus in de verkoop
ja die heb ik ook, bij ons heet dat dan een voorloopauto, maar dat is gewoon een lease auto in de boeken hoor!quote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb al een huurwagen van de zaak (officieel) maar wordt dus een lease auto, heb zelf nog een eigen prive auto
maar die gaat dus in de verkoop
ah owkee ik woonde zeg maar als je vanuit jou naar de Jumbo woont net voorbij de broekhovensewegquote:Op donderdag 6 november 2008 10:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Bedankt voor jullie lieve en vooral fijne berichtjes.
Tommy: ik woon er sinds september, beetje aan het eind eigenlijk aan de kant van de Ringbaan Zuid is het geloof ik. Bij het Leypark of hoe heet dat park?.
indeedquote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Geen Audi? Matig.
Dan had ik de nieuwe Suzuki Swift genomen, als meisje zijnde. Als jongen had ik gebaald dat er geen Audi tussenstond en zou ik de Seat nemen idd. 1.9, lekker
.
valt tegen hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
indeed
1.9 trekt wel lekker op heb ik zo het gevoel
ja dat snap ik slimpie, dat is een benzine motorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat weet ik wel zeker.. Mijn vriend heeft een 1.8 turbo.. je hoeft het gaspedaal maar aan te tikken en hij gaat al als het ware. Moet ik altijd aan wennen haha, hij loopt altijd te klagen dat ik zoveel gas geef. Maar da's gewoon leuk bij die auto
. Vrrooeeemmm.
Dus, je neemt de Seat?
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
Ik moet nog een keuze uit deze maken:
Klik
Opel stond er eerst bij maar nu niet meer. Had anders een opel gekozen.
Seat ibiza 1.9 is nu wel mooie optie
idd,quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die zijn duur man! voor dat leasebedrag kun je ook een golf rijden!
http://directlease.nl/DLNl/type.do?duration=48&yearlyKm=35000&id=1981&deletedOptionIds= en die mag zeker niet? want maatje van mij heeft en die rijdt er dus ook niet al te veel mee en die bevalt hem prima! plus maar 14% bijtelling natuurlijk!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd,
maar definitief, vandaag ff doorgeven offerte voor een seat ibiza 1.9 zwart
moet er 2 tot 3 aanleveren
dus 2de wordt dan ee npeugeot.
maar in achterhoofd al wel dat het ibiza wordt denk
zou kunnen, moet ik 5euro pm extra betalen. Maar goed, vind hem niet zo denderendquote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
http://directlease.nl/DLNl/type.do?duration=48&yearlyKm=35000&id=1981&deletedOptionIds= en die mag zeker niet? want maatje van mij heeft en die rijdt er dus ook niet al te veel mee en die bevalt hem prima! plus maar 14% bijtelling natuurlijk!
ja maar die 5¤ haal je er wel uitquote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zou kunnen, moet ik 5euro pm extra betalen. Maar goed, vind hem niet zo denderend
ik ben niet type gast dat in audi thuis hoortquote:Op donderdag 6 november 2008 11:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Geen Audi? Matig.
Dan had ik de nieuwe Suzuki Swift genomen, als meisje zijnde. Als jongen had ik gebaald dat er geen Audi tussenstond en zou ik de Seat nemen idd. 1.9, lekker
.
Over dure lease auto's zonder inhoud gesproken.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die zijn duur man! voor dat leasebedrag kun je ook een golf rijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |