abonnement Unibet Coolblue
pi_62968718
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef theKiD het volgende:
Wat kan iemand zich brak voelen zonder gezopen te hebben..

Geen slaap vanmorgen om 6 uur, denk nog liggen draaien tot uur of 8 En om 12u ging de wekker net weer.. Klote Beter-Bed, dat ze een preciese tijd afspreken ipv een tijdsblok van 3 uur Maar ja.. vanavond nog ff 2 uur bijsnurken voor me laatste nachtdienst Vanaf morgenvroeg tot dinsdagavond vrij
Nieuw bed?
pi_62975133
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:03 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Nieuw bed?
Bedbodems Oude waren al niet van beste kwaliteit toen ik ze kocht was me ook meegedeeld toen, dus ze hebben het al langer uitgehouden dan verwacht En tja, als je ergens doorheen gaat, moet je gaan upgraden

Btw.. hoorde vandaag dat die lattenbodem die ik had, meestal in kinderbedden worden gelegd.. Kom ik aan met me gewicht
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62975256
Hahah dalijk zak je er doorheen KiD . Ik heb hier in Tilburg een minder goed matras.. hij ligt wel prima ofzo maar als ik in de weekenden thuis slaap dan word ik elke ochtend wakker met de gedachte: "damn, wat een heeeerlijk bed heb ik toch bij paps en mams ".

Heb hier trouwens wel een supergoede bedbodem van Auping, scheelt . Niets belangrijker dan een goede nachtrust imo . Slapen . Heerlijk.
pi_62975411
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah dalijk zak je er doorheen KiD . Ik heb hier in Tilburg een minder goed matras.. hij ligt wel prima ofzo maar als ik in de weekenden thuis slaap dan word ik elke ochtend wakker met de gedachte: "damn, wat een heeeerlijk bed heb ik toch bij paps en mams ".

Heb hier trouwens wel een supergoede bedbodem van Auping, scheelt . Niets belangrijker dan een goede nachtrust imo . Slapen . Heerlijk.
Correctie.. was er al 2x doorheen gezakt
1e keer was na een week, kwam ik erachter dat de bodem aan de zijkanten niet werd ondersteund, gevolg: toen ik smorgens opstond, begon die te kraken, gevolg was dat ik midden in de nacht op de rand ging liggenen ineens 20cm lager wakker werd
En 6 weken geleden, stond ik boven op me bed, maar ipv dwars op de latten, stond ik op 1 lat in de lengte, en dat was ook net teveel voor het arme ophangpunt De eerst ekeer heb ik die 2 bodems nog kunnen omwisselen, maar dat ging nu niet meer, nu waren er 2 kapot
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62975447
Dat is trouwens best raar om op je matras, 20cm lager wakker te worden dan toen je in slaap viel

[ Bericht 26% gewijzigd door theKiD op 05-11-2008 17:32:01 ]
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62975543
Oh men, je maakte de inkopper zelf. Epic fail .
pi_62975652
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh men, je maakte de inkopper zelf. Epic fail .
Ik heb m ge-edit.. kun jij de inkopper maken
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62975928
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik heb m ge-edit.. kun jij de inkopper maken
pi_62976052
Bezorgen van meubels is altijd klote ja
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62976720
Haha KiD VIEL in slaap, hahaha snappen jullie 'm viel!

Ja nu istie niet meer leuk .
pi_62977302
Ik maak even een nieuwe plattegrond.

Deze mensen staan op de oude kaart:
Herr_Munk
Crazy-M
hetzusjevan
Breach
theKiD
vamperotica
maril
existenz
-_Tommy_-
BlackSheep
Ace1
Messenga
Lindytje
Knekwurst
krioro
toma

Komen erbij op de nieuwe kaart:
Spooky4u
VoreG

Wie is er verhuisd? Wie kan er weg uit de kaart?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tegan op 05-11-2008 18:52:32 ]
pi_62977358
Geen geld om te verhuizen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62977424
Ik moet er ook bij!
pi_62977522
Waar woon je?

Mensen die dit en vorig topic niet hebben gepost en wel op de oude kaart staan: (Willen jullie toch weer op de nieuwe kaart komen?)
Breach
maril
BlackSheep
Lindytje
toma

En de mensen die wel in deze topics hebben gepost maar niet op de oude kaart staan: (Willen jullie op de nieuwe kaart?)
_Ophelia_
DoctorB
CantBuyMeLuv
Tomatenboer
SwiffMeister
LOVExMUSIC
Kali-Mist1

De mensen op de nieuwe kaart (tot nu toe):
Crazy-M
hetzusjevan
Herr_Munk
existenz
-_Tommy_-
Ace1
Messenga
Knekwurst
krioro
theKiD
vamperotica
Spooky4u
VoreG

Iedereen eens? Anders hoor ik het graag .

[ Bericht 49% gewijzigd door Tegan op 05-11-2008 19:31:02 ]
pi_62977932
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:52 schreef Tegan het volgende:
Waar woon je?
Zijstraat van de Hesperenstraat. Naast de Korvelseweg dus.
pi_62978040
Ok, u staat erbij.
pi_62978556
Ok, wiki aangepast, volgend topic nieuwe kaart . (Ik heb ook de wiki een beetje aangepast . )
pi_62980138
Is het alweer weekend? Morgen ff shoppen bij de Aldi. Mijn smerige energy drankje is op....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62980264
hetzusjevan moet nu in groenstraat komen te staan he .
pi_62981256
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:21 schreef existenz het volgende:
Is het alweer weekend? Morgen ff shoppen bij de Aldi. Mijn smerige energy drankje is op....
Golden Shower? Das lekker man... de drank dan...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62981687
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef hetzusjevan het volgende:
hetzusjevan moet nu in groenstraat komen te staan he .
Aangepast .
pi_62983740
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef hetzusjevan het volgende:
hetzusjevan moet nu in groenstraat komen te staan he .
Ik verhuis weg uit die hoek en iedereen gaat er wonen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62983835
Ga dan ook niet verhuizen kel! Waarom en waarheen eigk?
pi_62983928
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Ga dan ook niet verhuizen kel! Waarom en waarheen eigk?
Van mijn ouwe lui naar mijn eigen stek
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62985650
Hm mijn opa is niet in orde en ik denk dat het einde nadert zegmaar.. hij heeft twee hartinfarcten overleefd maar deel van z'n hart is afgestorven ofzo en nu hoest ie telkens bloed op.. is niet goed want hij kan vrijdag al in 't ziekenhuis terecht voor scans.

Ik zeg niet dat ie nu al dood gaat, voor t zelfde geld leeft ie nog 5 jaar of langer maar het herinnert me gewoon aan het hele idee dat ik straks een opa kwijt kan raken terwijl ik er drie heb (en twee oma's). Ik heb nog nooit een begrafenis meegemaakt. Nouja, ééntje van mijn oom van 40 jaar die een hersentumor had, maar toen was ik nog net iets te jong geloof ik. Dus voor mijn gevoel heb ik nog nooit echt een begrafenis meegemaakt en dat vind ik eigenlijk wel een beetje eng ofzo.. ik weet niet. Gewoon het hele idee dood, dat 't nu ineens dichterbij komt terwijl ik er eigenlijk nooit eerder zo mee te maken heb gehad.

Ik zou dan ook het liefst niet gaan denk ik. Terwijl dat natuurlijk absurd is, natuurlijk zou ik wel gaan maar pfft. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen ofzo.

Naja morgen maar naar huis naar m'n mama want die zit er wel erg mee. Niet dat het mij niet dwarszit ofzo, maar ik weet me geen houding te geven ofzo :S.

WR*Q@&YU*$

Sorry, moest het even ergens kwijt en jullie zijn een neutrale partij .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')