Kut...quote:Op woensdag 12 november 2008 07:55 schreef Spooky4u het volgende:
Oja.. Carnaval Festival uit de Efteling.
Lyrics: zie post van A-team.
Jaaaah efteling deuntjesquote:Op woensdag 12 november 2008 07:55 schreef Spooky4u het volgende:
Oja.. Carnaval Festival uit de Efteling.
Lyrics: zie post van A-team.
WOEI !!!quote:
quote:
en dan van die kanibaal moordenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:01 schreef Spooky4u het volgende:
alles goed in die bovenkamer?
Ik krijg altijd massamoordneigingen bij Monsieur Cannibale
nee hoor, maar op de avonden dat ze dat soort acties hebben dan serveren ze kleinere glazenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:04 schreef Ace1 het volgende:
*burp
Leuk avondje gisteren... lekker gratis gedronken bij philip... en toen gedobbelt bij bolle
Zo houd je het nog goedkoop... wel hadden beide tenten kleine bierglazen! Hoorde dat het
te maken had met de bierprijs
idd,quote:Op woensdag 12 november 2008 10:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee hoor, maar op de avonden dat ze dat soort acties hebben dan serveren ze kleinere glazennogal logisch he!
p0wnd!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:04 schreef Ace1 het volgende:
*burp
Leuk avondje gisteren... lekker gratis gedronken bij philip... en toen gedobbelt bij bolle
Zo houd je het nog goedkoop... wel hadden beide tenten kleine bierglazen! Hoorde dat het
te maken had met de bierprijs
Blauwe munten en dobbelen is er altijd... Heeft niks met de glazen te maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee hoor, maar op de avonden dat ze dat soort acties hebben dan serveren ze kleinere glazennogal logisch he!
Laatste keer dat k er ben geweest is al jaar of 5 geleden.. Denk niet dat ik het misquote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef automatic_ het volgende:
Nu heb ik zin om naar de Efteling te gaan
Ik ben begin 2007 voor het laatst geweest, wintereftelingquote:Op woensdag 12 november 2008 16:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Laatste keer dat k er ben geweest is al jaar of 5 geleden.. Denk niet dat ik het misMja.. sprookjesbos, dat mis ik wel eigenlijk
ik vorig jaar ook gegaanquote:Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben begin 2007 voor het laatst geweest, winterefteling![]()
Eens kijken of ik iemand kan overhalen om dit jaar weer te gaan![]()
Het blijft leuk, al sla ik vaak het sprookjesbos over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |