ik durf niet in het sprookjesbosquote:Op woensdag 12 november 2008 16:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Laatste keer dat k er ben geweest is al jaar of 5 geleden.. Denk niet dat ik het misMja.. sprookjesbos, dat mis ik wel eigenlijk
:jaloers:quote:Op woensdag 12 november 2008 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vorig jaar ook gegaan
Kaartjes worden binnenkort alweer thuis gestuurd, 2 stuks![]()
Dus dit jaar ga ik ook weer
ik weet nog niet of 2de persoon mee kan, maar heb in elk geval de kaartjes al welquote:
Kreeg je nu korting dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik weet nog niet of 2de persoon mee kan, maar heb in elk geval de kaartjes al wel
via via kunnen regelen
jah daaromquote:Op woensdag 12 november 2008 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kreeg je nu korting dan?
Bedoel; kaartjes genoeg toch?
Hehe, via Knor ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah daarom
en als een nederlander korting kan krijgen (A)
Winter-Efteling-Meetquote:
blauwe munten wel, maar dobbelen is volgens mij alleen voor de dinsdag avonden hoor! en dan maken ze de glazen gewoon kleiner!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Blauwe munten en dobbelen is er altijd... Heeft niks met de glazen te maken.
Weet nietquote:Op woensdag 12 november 2008 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, via Knor ofzo?
[..]
Winter-Efteling-Meet
Tilbomeet zelf gaat er toch niet komenquote:
Ja alleen op dinsdag.. maar wel met gewone glazen!quote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
blauwe munten wel, maar dobbelen is volgens mij alleen voor de dinsdag avonden hoor! en dan maken ze de glazen gewoon kleiner!
Een tilburg-meet in een kroeg word ook prijzigquote:Op woensdag 12 november 2008 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat wordt dan wel een prijzige meet overigens...
Mwah, voor mij in elk geval niet, ik ben toch zo aangeschotenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een tilburg-meet in een kroeg word ook prijzig
Ik ben elk weeken dat ik ga wel rond de 30 euro kwijtquote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah, voor mij in elk geval niet, ik ben toch zo aangeschoten![]()
Haha. Dat is vrij goedkoop...! :pquote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah, voor mij in elk geval niet, ik ben toch zo aangeschoten![]()
Als ik los ga, dan ben ik blij als ik het voor 50 euro red..quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben elk weeken dat ik ga wel rond de 30 euro kwijtMeestal meer...
30 dat ben ik al kwijt als ik in de taxi stap... denk dat ik met een avond stappen 100¤ kwijt ben... en dan ben ik niet eens lam!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben elk weeken dat ik ga wel rond de 30 euro kwijtMeestal meer...
ja dan hoef ik er maar 2 te drinken....quote:
Welke lul gaat er nu ook met de taxi. Echte bikkels gaan op de fiets!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
30 dat ben ik al kwijt als ik in de taxi stap... denk dat ik met een avond stappen 100¤ kwijt ben... en dan ben ik niet eens lam!
* -_Tommy_- drinkt geen bier!
maar moet toegeven dat sinds ik de laatste tijd aan de wijn ben het wel beter gaatfles voor 30¤
Nee, dit is puur bier en ppquote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben ook zoveel kwijt existenz, als ik aan de rode wodka of passoajus ga.
nah is overdreven ben 8¤ kwijt ofzo... ga met de taxi omdat mijn fiets nu al 4x is gejat uit die klote kelder! en ik door mijn rug niet altijd dat stuk kan lopen wil ik ook nog kunnen staan in de kroeg!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Welke lul gaat er nu ook met de taxi. Echte bikkels gaan op de fiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |