studeer je?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef At-EZ het volgende:
Zijn er in Tilburg leuke verenigingen/clubs/activiteiten/etc voor studenten/jonge mannen, waarvan je nog kunt inschrijven?
Carnaval of whatever..
Hiero een paar verenigingen:quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef At-EZ het volgende:
Zijn er in Tilburg leuke verenigingen/clubs/activiteiten/etc voor studenten/jonge mannen, waarvan je nog kunt inschrijven?
Carnaval of whatever..
Yep, maar niet in Tilburg.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
studeer je?
Ik had vandaag voor het eerst (bijna) geen file. Hiep hoi!quote:Op donderdag 13 november 2008 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga aansluiten in 5km file
Nu al jah
Waar moet jij dan elke dag heen en vanaf waar?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag voor het eerst (bijna) geen file. Hiep hoi!
Den Haag.quote:
Hier heb ik nog 4 fietsen staan, stonden steeds in de berging. Interesse?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Tegan het volgende:
Waar hebben ze cheap ass fietsen? Nu mijn zus in T. woont, kan ik mooi een fiets daar dumpen. Stomme busaansluiting naar de UvT namelijk.
nee uit de fietskelder in de stad!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Den Haag..
Je fiets is al 4x uit de berging gejat? Heb m'n fiets daar al dik maand staan, nog niks van gemerkt..
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:46 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Hier heb ik nog 4 fietsen staan, stonden steeds in de berging. Interesse?
Roosendaal - Tilburg.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waar moet jij dan elke dag heen en vanaf waar?
dan zou ik toch eerder met de trein gaan...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Roosendaal - Tilburg.
Sta bij Etten-Leur standaard vast & vervolgens bij Galder / Bavel / Gilze
Maandag 1,5 uur over gedaan
Dinsdag 1 uur
Nope.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan zou ik toch eerder met de trein gaan...
Eerst vond ik het overbodig, maar nu m'n fietsen 3 keer in de eerste maand op Centraal gejat werden, heb ik die fietsenkelder maar genomen.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
nee uit de fietskelder in de stad!
Bij m'n verhuzing heb ik m'n race-opgevoerde Cooper S gebruikt. Verhuizen met een Mini, whehequote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef automatic_ het volgende:
Ja, misschien als ik op de opleiding blijf.
Maar goed; ik heb een nieuwe auto & dan zou ik die weg moeten doen vrees ik...
*Meldt* Ik heb interessequote:Op donderdag 13 november 2008 20:46 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Hier heb ik nog 4 fietsen staan, stonden steeds in de berging. Interesse?
Hehe. Naja in mijn 207 passen wel wat doosjes, maar ik zou het niet echt tof vinden als ik hem weg moet doenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:16 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Bij m'n verhuzing heb ik m'n race-opgevoerde Cooper S gebruikt. Verhuizen met een Mini, whehe.
Die moet Tommy wel gehoord hebben. Wat een teringherrie, man..
Hij staat nu ergens anders..
Me tooquote:Op donderdag 13 november 2008 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Naja in mijn 207 passen wel wat doosjes, maar ik zou het niet echt tof vinden als ik hem weg moet doen
Ikauto(rijden)
Ken je ook mensen van de mini-club in Berkel-Enschot?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Me too.
Beest is snel zat, 90 pk. Met speciaal differentieel van Cooper Works en race-nokkenas.
Een 207 weegt 1200 kg als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |