Hahaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja dan hoef ik er maar 2 te drinken....![]()
![]()
![]()
die jaren in de horeca werken hebben hun nut wel gehad... ben er bijna immuun voor!
Ik zet mijn fiets altijd zo dicht mogelijk bij de kroeg ingangquote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nah is overdreven ben 8¤ kwijt ofzo... ga met de taxi omdat mijn fiets nu al 4x is gejat uit die klote kelder! en ik door mijn rug niet altijd dat stuk kan lopen wil ik ook nog kunnen staan in de kroeg!
mja ga nog wel eens aan de wandel en dan zou ik iedere keer met dat ding moeten gaan sjouwen! dus ga wel lekker met die taxi! bellen en die staat voor de deur!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zet mijn fiets altijd zo dicht mogelijk bij de kroeg ingang
mja het is wel handig! kan bijna iedereen onder de tafel zuipen! maar mijn vrienden zijn eigenlijk wel allemaal van die profs... dus bij ons is de meest gehoorde kreet om 4 uur: "hoe laat gaan we nu eens drinken?" en dan eindig je in de nacht!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Profiteer er maar van
& een taxi is heeél fijn
Ik vind het niet erg om BOB te zijn, maar heb liever dat ze de taxi onderkotsendan mijn auto
Naar huis fietsen heeft wel als voordeel dat je al een stuk nuchterder bentquote:Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja ga nog wel eens aan de wandel en dan zou ik iedere keer met dat ding moeten gaan sjouwen! dus ga wel lekker met die taxi! bellen en die staat voor de deur!
Haha, dan is het zeker handig. Anders lig je allang onder tafelquote:Op woensdag 12 november 2008 21:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja het is wel handig! kan bijna iedereen onder de tafel zuipen! maar mijn vrienden zijn eigenlijk wel allemaal van die profs... dus bij ons is de meest gehoorde kreet om 4 uur: "hoe laat gaan we nu eens drinken?" en dan eindig je in de nacht!
Bij mij is de meest gehoorde klacht: "Hey, jij ging toch vroeg naar huis??". "Ja, het is toch ook nog vroeg?!W#?@ (in de ochtend)".quote:Op woensdag 12 november 2008 21:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja het is wel handig! kan bijna iedereen onder de tafel zuipen! maar mijn vrienden zijn eigenlijk wel allemaal van die profs... dus bij ons is de meest gehoorde kreet om 4 uur: "hoe laat gaan we nu eens drinken?" en dan eindig je in de nacht!
kunde beter potten! doet het niet zo'n pijn iedere keerquote:Op donderdag 13 november 2008 07:09 schreef Crazy-M het volgende:
Met stappen gemiddeld 80 euro kwijt
Maar jah zijn altijd met groep dus geven rondjes, (groep van 6 man)
Ik zit meestal of aan de wodka red bull de laatste tijd, of jupiler
alshet 1 keer per maand is: OK ...quote:Op donderdag 13 november 2008 07:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kunde beter potten! doet het niet zo'n pijn iedere keer
Sorryquote:Op donderdag 13 november 2008 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga aansluiten in 5km file
Nu al jah
jij weer?quote:
ik ook niet echt veel over gedaan. denk 50 minquote:Op donderdag 13 november 2008 09:12 schreef Spooky4u het volgende:
Ik had geen file om 7u
gewoon weer 35minuten naar Valkenswaard
hahaha, had je van hun ee nfoto moeten makenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef existenz het volgende:
Wel weer niet geflitst en lief gezwaaid naar de flits-persoon.
mja ik denk vanmiddag net wel op a59... reed 130 op teller en dat is volgens mijn GPS rond de 125... dus net wel net nietquote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef existenz het volgende:
Wel weer niet geflitst en lief gezwaaid naar de flits-persoon.
Naar hem heb ik gezwaaidquote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja ik denk vanmiddag net wel op a59... reed 130 op teller en dat is volgens mijn GPS rond de 125... dus net wel net niet
hmm,quote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja ik denk vanmiddag net wel op a59... reed 130 op teller en dat is volgens mijn GPS rond de 125... dus net wel net niet
Nee, tankstation richting Gorinchem.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm,
a59 zeker net bij waalwijk bij dat huisje ? als je vanaf den bosch komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |