Het is toch droogquote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef krioro het volgende:
Ik vind het juist heerlijk om met storm/regen/onweer in bed te liggen.![]()
En je bier over je heen kreeg bij Rowen Hezequote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef theKiD het volgende:
Hier is t idd droogHele weekend was droog... behalve toen we in het subtropisch zwembad lagen...
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 16:54 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal er volgend jaar eens gaan wonen
Ik vrees dat dat niet gaat lukken, maar wie weet!quote:Op maandag 10 november 2008 17:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mss kun je mijn appartementje wel kopen
*wil weer terug naar een buitenwijk van Tilburg*
Ff beter zoeken?quote:Op maandag 10 november 2008 18:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
* -_Tommy_- keek even waar TheKid dan op de kaart stond maar kon niet vinden!
en moet zusje niet verhuizen nog op de kaart?
Is al aangepast voor het volgende topicquote:Op maandag 10 november 2008 18:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
* -_Tommy_- keek even waar TheKid dan op de kaart stond maar kon niet vinden!
en moet zusje niet verhuizen nog op de kaart?
Ik wil nog verder naar buitenquote:Op maandag 10 november 2008 19:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja owkee ik zocht dus in centrum, jij woont al in buitenwijkbuurtding!
ow je wilt meteen door voor de rollator en de 65+ pasquote:Op maandag 10 november 2008 19:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wil nog verder naar buitenUdenhout
Dat is wel handigquote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ow je wilt meteen door voor de rollator en de 65+ pas
Vooral die pas.. gratis OVquote:Op maandag 10 november 2008 20:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ow je wilt meteen door voor de rollator en de 65+ pas
quote:Geplaatst op : 2008-11-10 20:23:10
Vanaf de kant van Loven zijn de vrachtwagens teruguit van de snelweg gehaald. Daar is het nu dus leeg.
Vanaf de A65 is het denk ik een stuk lastiger omdat de weg daar smaller is en omgeven door beton.
Dat is ook deels het probleem bij dit ongeval. Die personenauto staat achteruit tegen de betonrand. Aanhanger heeft volgens een van de fotografen de bestuurderskant plat gedrukt.
Vermoedelijk staan ze daar nog wel even.
suxquote:Op maandag 10 november 2008 20:23 schreef Crazy-M het volgende:
En weer een dodelijk ongeval op de burgemeester bechtweg![]()
Een aanhanger van een vrachtwagen losgeslagen, en die heeft een auto frontaal geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |