Tjah, gebeurt er op die weg ook nog is een keer een ongeluk zonder vrachtwagen????quote:
idd, hard gegaan hopen voor de vrachtwagen chauffeur dat niet zijn fout isquote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef theKiD het volgende:
Het komt zo zelfs op SBS6 in Hart van Nederland
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
@theKidveel plezier
![]()
Met Vamperotica gaat het wat minder lees ik:
[..]
[..]
[..]
@Vamp
[ afbeelding ]
Holy crapquote:Op maandag 10 november 2008 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)lburg-eist-leven.ece
Met foto
wat ik heb begrepen gaan ze dit wel doen ... tenminste wat mijn vader me vertelde heb het zelf ook nog nergens gehoordquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:10 schreef Spooky4u het volgende:
Morguh!
De Brg Bechtweg is gewoon een takkeweg. Hoor wekelijk de sirenes weer die op weg zijn naar een ongeluk oid.
Snap niet dat ze wat meer geld hebben uitgetrokken om de hele weg 2-baans te maken.
Laast waren ze wel langs de bechtweg bezig daar bij het spoor. Maar waarmee weet ik niet ...quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
Dus dan moeten ze nog wat boerderijen uitkopen. Ik juich het toe.
Waar in het noorden van Noor woon je nu dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef Spooky4u het volgende:
Daar komt straks een nieuwe afslag naar Berkel en Udenhout.
En de hele weg loopt straks tussen nieuwbouw door en woon ik straks in het centrum van Noord ipv het noorden van Noord.
Heej... das best vlakbij! (Eilenbergstraat, bij de schans)quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:24 schreef Spooky4u het volgende:
Sibeliusstraat. Bijna tegen de Moleneindflat aan.
Doet ze dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:51 schreef Spooky4u het volgende:
Dat is ook best vlakbij ja
Mijn dinnetje heeft de Schans als uitvalbasis van der werk. Al is ze daar niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |