PICXSquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:54 schreef theKiD het volgende:
Beterschap Vamp![]()
Enne Spooky, Sibeliusstraat, daar woonde 6 jaar geleden het mooiste meisje ter wereldJanneke
Voor de rest.. Ken ik niet al te veel in Noord
en als ze dan over die akkers keek zong ze zacht het lied:quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:29 schreef theKiD het volgende:
Heb ik niet.. Heb jaren footootje van dr bij me gehad, maar ben ik kwijtEn is trouwens al 9 jaar geleden bedacht ik me net
Ze woonde altijd in het 2e blok als je van Peerke Donders af rechtsaf die straat in ging. Ze keek over die weilanden uit
*weet het nog heel goed*
hoihoihoihoihoihoihoihoiquote:
Ja.. en nu nog steeds hoor. Nu is het alleen iets minder wijds omdat de tangentweg er doorheen loopt. En je zit meteen in het hazennest daar, en dat is buitengebied..quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en als ze dan over die akkers keek zong ze zacht het lied:
Hey boerenknul ....
Zijn daar nog weilanden geweest?
Ach so... dacht dat ze misschien iets met kids deed daar...( dat klinkt ook raar) dan zou ze die van mij wel eens gezien kunnen hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:26 schreef Spooky4u het volgende:
In de zorg bij Amarant. Zorgen dat gehandicapten die net niet/net wel zelfstandig kunnen wonen, uit de problemen blijven enzo.
of HIJ zong "Hey schoon wijveken..."quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en als ze dan over die akkers keek zong ze zacht het lied:
Hey boerenknul ....
Zijn daar nog weilanden geweest?
Ge wit dat ik ou gerre ziequote:Op dinsdag 11 november 2008 12:18 schreef DoctorB het volgende:
[..]
of HIJ zong "Hey schoon wijveken..."
Mooi verzonnenquote:
tja ik zit aan de korvel en hoor hier wel iedere dag een paar brandweerwagens van centrum naar ring racen en de politie de andere kant opquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef Spooky4u het volgende:
Sirenes weer..... zou het dan weer de Bechtweg zijn
Graag gedaanquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En bedankt, ik was er net vanaf![]()
Nog meer mensen met eeuwige achtergrondmuziek in het hoofd?
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:27 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb altijd het liedje van de A-team in mijn kop.
Tatatadadada, tatatatatatadadadadada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |