de 30ste is het wel st. andrews dayquote:Op maandag 3 november 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om te doen!
Is dit trouwens niet de tijd dat ook festiviteiten plaatsvinden ter herdenking van Guy Fawkes?
Vier jaar geleden kwam ik op 5 november aan in Perth, en werd 's avonds verwelkomd met vreugdevuren en vuurwerk... alleen bleek dat niet voor mij te zijn, maar ter ere van Guy Fawkes.quote:Op maandag 3 november 2008 21:25 schreef Californium het volgende:
breakfast tea![]()
[..]
de 30ste is het wel st. andrews dayEn ik ben heel erg benieuwd naar het kasteel wel
Mijn huisgenoot heeft m al gezien en vond er niet zoveel aan
maar goed...Ik vind het wel interessant en wil het graag zien
en de 30 ste is het gratis, dus dat scheelt...mocht ik het daarna nogmaals willen zien, ga ik dan wel betalen
![]()
Ik heb geeeeeeen idee....
* gaat googlen
nicoquote:
ja saaie bedoeling met stiekeme meets enzoquote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
nicoverveel je je in de stage SC ?
![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vier jaar geleden kwam ik op 5 november aan in Perth, en werd 's avonds verwelkomd met vreugdevuren en vuurwerk... alleen bleek dat niet voor mij te zijn, maar ter ere van Guy Fawkes.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja saaie bedoeling met stiekeme meets enzo
en vanmiddag kwam ik hier ook al kijken of er wat leven was, maar ze moeten nog aan me wennenquote:
Ja, die kerel was het!quote:Op maandag 3 november 2008 21:32 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer
volgens mij is hij die kerel die het parliament op wou blazen
tis hier niet echt een feestdag, maar mensen weten het wel
ach we zullen het woendag zien
Het is ook MuckPGdag hèquote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
en vanmiddag kwam ik hier ook al kijken of er wat leven was, maar ze moeten nog aan me wennen
Want toen was het hier opeens ook rustig enzo
quote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
en vanmiddag kwam ik hier ook al kijken of er wat leven was, maar ze moeten nog aan me wennen
Want toen was het hier opeens ook rustig enzo
quote:Op maandag 3 november 2008 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die kerel was het!
Degene bij wie ik toen logeerde wist me ook te vertellen dat er in Edinburgh ook iets feesteljks/traditioneels was rond die tijd, al kan dat ook iets heel anders zijn geweest. Diep gravend in mijn geheugen, had het volgens mij iets te maken met doedelzakken, al is dat wel een schot voor open doel als je het over Schotland hebt.
ik ook niet weten wat dat isquote:
MuckPGdag is de dag waarop het KSC-stel Muck en MPG, een duo dat bij elkaar hoort als koffiekop en schotel, zich afzondert van FOK! en samen de avond doorbrengen. Op MuckPGdag zie je deze beide tortelbiscuitjes dan ook zelden in de KSC tjdens de avonduren.quote:Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. ik ben blijkbaar ook nog niet helemaal ingeburgerd
quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
MuckPGdag is de dag waarop het KSC-stel Muck en MPG, een duo dat bij elkaar hoort als koffiekop en schotel, zich afzondert van FOK! en samen de avond doorbrengen. Op MuckPGdag zie je deze beide tortelbiscuitjes dan ook zelden in de KSC tjdens de avonduren.
Dat dacht ik nou ook.. en dat is 's avonds, maar ik had het ook over 's middagsquote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
oke
dat mPG er dan niet is
en de rest dan
Dat ookquote:Op maandag 3 november 2008 21:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook.. en dat is 's avonds, maar ik had het ook over 's middags
Klonk is waarschijnlijk een eind fietsen;quote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
oke
dat mPG er dan niet is
en de rest dan
quote:Op maandag 3 november 2008 21:45 schreef nicomart het volgende:
Gaan we hier het brugklasniveau er ook in brengen?
quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk is waarschijnlijk een eind fietsen;
OA is ambtenaar, dus buiten werktijd hard aan het werk;
JortK zat bij DWDD, dus zal wel op de terugweg naar huis zijn;
Fles is, zo vermoed ik, treinen aan het spotten;
kapiteingasthof is in zijn lederhosen aan het jodelen;
En voor de rest moet ik nog even wat bedenken!
Ik ben in de paar uur op werk zowaar productief geweestquote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ookmisschien waren ze net zoals mij eens echt aan het werk
Waarom moet ik meteen aan de avatar van J00lz denken?quote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
ik ben niet fietsen, ik was aan het werk
met als hoogtepunt een client die een aktueel te pakken had gekregen en die aan het aflikken was op de pagina´s waar het vrouwlijk schoon staat
Ik had geen zin vandaagquote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ookmisschien waren ze net zoals mij eens echt aan het werk
Ah, dat maakt het in ieder geval duidelijkerquote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk is waarschijnlijk een eind fietsen;
OA is ambtenaar, dus buiten werktijd hard aan het werk;
JortK zat bij DWDD, dus zal wel op de terugweg naar huis zijn;
Fles is, zo vermoed ik, treinen aan het spotten;
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan de avatar van J00lz denken?.
neeeequote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
met als hoogtepunt een client die een aktueel te pakken had gekregen en die aan het aflikken was op de pagina´s waar het vrouwlijk schoon staat
Jij was toch de nieuwe Wikibijwerker?quote:Op maandag 3 november 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
He, de OP en wiki zijn nog niet aangepast!
Wel spammen, maar niet updaten
quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh.. mocht dat nietquote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
echt waar, en je mag er dan niet om lachen, is ook lullig enzo maar ondertussenquote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
echt waar, en je mag er dan niet om lachen, is ook lullig enzo maar ondertussen![]()
het was wel opvallend dat ie alleen de blondines aflikte
op papier smaken die beter, maar dat is alleen op papier... heb ik gehoord!quote:Op maandag 3 november 2008 21:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
echt waar, en je mag er dan niet om lachen, is ook lullig enzo maar ondertussen![]()
het was wel opvallend dat ie alleen de blondines aflikte
Niet in het weekend. Die begint op vrijdagmiddag en eindigt pas op dinsdagochtendquote:Op maandag 3 november 2008 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij was toch de nieuwe Wikibijwerker?
Dat zijn de FA's hierquote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef Californium het volgende:
[..]
mag ik vragen wat voor een werkt je doet
dat je dit soort mensen tegen komt
![]()
ik ben moderator op FOK!quote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef Californium het volgende:
[..]
mag ik vragen wat voor een werkt je doet
dat je dit soort mensen tegen komt
![]()
quote:
okequote:Op maandag 3 november 2008 21:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben moderator op FOK!![]()
en ik doe vrijwilligerswerk met verstandelijk en dubbel gehandicapte (dus een verstandelijke en lichamelijke handicap)
Even wachten tot papier langskomt dus, kan hij gelijk duidelijkheid verschaffen!quote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
op papier smaken die beter, maar dat is alleen op papier... heb ik gehoord!
Dus morgenmiddag een wiki-update?quote:Op maandag 3 november 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in het weekend. Die begint op vrijdagmiddag en eindigt pas op dinsdagochtend
Het was dan ook een +3 voorspelbaar.quote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef Klonk het volgende:
Pheno maakte mijn grapje eerder
We zien wel. Op mijn werk ben ik al om 7 uur.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:08 schreef Californium het volgende:
slaap pinguiin slaapp.... daar buiten loopt een schaap
een schaap met wihite voetjes,
die drink zijn melk zooo zoetjes....
slaap pinguin slaapppp... daar buiten loopt een schaappp
wil jij ook een slaapliedjequote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er niet eentje meer nodig heb om in te dutten.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu breng je me nog op een idee ook.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik dat maar ga doen ja.
quote:
in jullie wintertijd is dat inderdaad correct gezienquote:Op maandag 3 november 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij Indah is het dan lunchtijd, zo ongeveer!
Eens.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:38 schreef Pheno het volgende:
Mensen die niet met mist om kunnen gaan, ik was 7:03 op het werk omdat die klootviolen niet snappen hoe ze moeten rijden
EN FLIKKER DIE ACHTERMISTLAMP UIT ALS JE OP DE SNELWEG ZIT
Check.quote:
Maar nu postte je ook iets, en heb je alsnog postcount +1quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:59 schreef Pheno het volgende:
Ik zou normaal hoi terug zeggen, maar dan zou ik spammen.
ja, daar moet ik nog wat op bedenken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar nu postte je ook iets, en heb je alsnog postcount +1.
Ik vermoed iets met een ruiten rok en veel eiwitten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali.
Hoe ziet jouw Schotse ontbijt eruit?
Multiquoot alle goedemorgenzwaaiers en reageer in één keer!quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, daar moet ik nog wat op bedenken.
Er zijn klachten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanwaar je terughoudendheid eigenlijk?
Longfunctieonderzoeken zijn wel tof.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:44 schreef BrandX het volgende:zo, nu op weg naar de tandarts, voortand (stift) wordt vervangen, en daarna longfunctieonderzoek
![]()
Tot vanavond ofzo...
Ook ervaringsdeskundige hierquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Longfunctieonderzoeken zijn wel tof.
Er zijn maar twee onprettige
Ervaringsdeskundige is
Sateh op je ajam !quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Baik baik aja, mbak
Alles gaat zijn gangetje dus..
Nice.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Baik baik aja, mbak
Alles gaat zijn gangetje dus..
Lekker, sate gaat er altijd wel in.quote:
Super!quote:
mijn boot had ook een 15 vertraging, maar dat was ook niet zo heeeel gek. Volgens mij was er op het water net 20 meter zicht ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:38 schreef Pheno het volgende:
Mensen die niet met mist om kunnen gaan, ik was 7:03 op het werk omdat die klootviolen niet snappen hoe ze moeten rijden
EN FLIKKER DIE ACHTERMISTLAMP UIT ALS JE OP DE SNELWEG ZIT
Er is een GROOT verschil tussen rustiger rijden of als kippen zonder kop je gehele kersboomverlichting aan doen en dan maar doen alsof je je rijbewijs hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, het is toch niet raar dat mensen rustiger rijden bij mist?
True, true.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
Er is een GROOT verschil tussen rustiger rijden of als kippen zonder kop je gehele kersboomverlichting aan doen en dan maar doen alsof je je rijbewijs hebt.
Ik verwacht nu eigenlijk een grappige clou na die opmerking, dus heb ik maar één vraag:quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef Kuukske het volgende:
Je rijdt zeker ook niet graag in België als het regent Pheen?
Belgen rijden áltijd met mistlampen aan als het regent. De wegen zijn daar zo slecht dat het zicht ontzettend slecht is als het goed doorzeikt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:33 schreef DaMart het volgende:
Ik verwacht nu eigenlijk een grappige clou na die opmerking, dus heb ik maar één vraag:
Hoezo?
Je verzoekje ben ik niet vergeten trouwens, ben er alleen nog niet aan toegekomen.
Het is al bijna 4 uur.quote:
Nou, dat duurt nog ff hoor.quote:
quote:Top 100 van maandag 3 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
017. 116 Californium
059. 058 Pheno
071. 050 BrandX
082. 046 Klonk
Is het een top 100 tegenwoordig.quote:
250 kost die Stomme Eend teveel moeite denk ik.quote:
Ik wel.quote:
Ben je al aardig op dreef?quote:
Welke eend?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:Stuk of 20 denk ik, maar niet alles daarvan kan die stomme eend tellen.
Eend?quote:
Gelukkig is het weer bijna tijd voor:quote:
Je kunt natuurlijk ook je pupil een muts geven dit jaar!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig is het weer bijna tijd voor:
[ afbeelding ]
Goddank.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef OA het volgende:
Gelukkig is het weer bijna tijd voor:
[ afbeelding ]
Uitgesloten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je pupil een muts geven dit jaar!
* KapiteinGasthof dekentje geeft aan kuukskequote:
Blijf je nou aan het klagen?quote:
Dat moet je niet nu nemen... dat moet je handiger aanpakken. Vanavond thuis gewoon met een dekentje over je benen op de bank gaan zitten en JD de keuken in sturen voor de warme chocolademelk...quote:
goed dat je het noemde, moest nog even een verzoekje posten in FEE of iemand mij ui kon pimpenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Klonk heeft nog wel een brandend vuurtje!
Schoorsteen erboven en een dansende sint in je vuurtje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed dat je het noemde, moest nog even een verzoekje posten in FEE of iemand mij ui kon pimpen
Hahaha. Ja, goed plan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef DaMart het volgende:
Dat moet je niet nu nemen... dat moet je handiger aanpakken. Vanavond thuis gewoon met een dekentje over je benen op de bank gaan zitten en JD de keuken in sturen voor de warme chocolademelk...
Dat kan niet eensquote:
Er is niets te ontkennen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ontken je nu je posts van gisteren?
quote:
Ik lust ook nog wel wat.quote:
Ik denk het, ik heb er gisteren echt niet zoveel gemaakt. De hele ochtend plus middag niet thuis, 's avonds een klacht te horen gekregen en daarna was ik offline.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon 58 cadeau gekregen?
geen idee, ik zit in ieder geval weer achter de deurquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
Of de deur weer in?
* KapiteinGasthof akkoord heeft voor budget alle werkzaamheden
gebarriceerd?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, ik zit in ieder geval weer achter de deur
Dat ligt er aan of je een lekkere vent er in hebt liggen.quote:
So true.......quote:
Nee, die werkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je een lekkere vent er in hebt liggen.
http://video.google.com/videoplay?docid=5627694446211716271quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
SPAM!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, die werken.
Maar ik heb wel een fijn flanellen onderlaken.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
je hebt er meerdere? Goed bezig
![]()
Hoi trouwens
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=5627694446211716271
Dat is geen verpesten. MP is koning.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Weer 3.23 minuten van mn leven verpest
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is geen verpesten. MP is koning.
Ik zou het moeten opzoeken. Nu even geen tijd voor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
.
Wat was dan die MP-achtige All the things you always wanted to know about sex but never dared to ask? Is geen officiele MP geloof ik..
En daarna laadt er 1 plaatje en 1 smiley niet in op die nieuwspaginaquote:
Goed gegaan?quote:
ja ach. Naar verwachting. Ik heb te horen gekregen dat ik de longen heb van een 55-jarig, niet sportend persoon en een longinhoud heb van max 3,2 literquote:
Hey BX!quote:
Ja inderdaad! Ik heb het op het werk zó druk. Vergeleken met vorig jaar zelfs razend drukquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:43 schreef BrandX het volgende:
Hey die Kuuk! We hebben elkaar de laatste tijd aardig weten te ontlopen geloof ik
quote:
Ja ook druk, nieuw huisje, hernieuwde baan, medisch circus opgestart, naja business as usual dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik heb het op het werk zó druk. Vergeleken met vorig jaar zelfs razend druk.
Hoe is het?
Ow leuk van je huisje en baan! Minder leuk van medisch geneuzelquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:51 schreef BrandX het volgende:
Ja ook druk, nieuw huisje, hernieuwde baan, medisch circus opgestart, naja business as usual dus
En met jou verders?
Hahaha! Klinkt goed dus. En gelijk heb je.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow leuk van je huisje en baan! Minder leuk van medisch geneuzel.
Met mij gaat alles prima hoor, werken, eten, slapen, gamen, relaxen. Ik ben blij als ik thuis niet achter de pc zit, vandaar mijn weinige FOK! aanwezigheid.
Ik mis de (c) DaMart naast je naam.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef OogA het volgende:
[..]
De naam is vanaf nu dan ook OogA, aangenaam.
Nouja zeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG.
Er is gisterenavond nog over je geroddeld.
quote:
Ah. Het is dus een kloon van jouquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis de (c) DaMart naast je naam.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
MuckPGdag is de dag waarop het KSC-stel Muck en MPG, een duo dat bij elkaar hoort als koffiekop en schotel, zich afzondert van FOK! en samen de avond doorbrengen. Op MuckPGdag zie je deze beide tortelbiscuitjes dan ook zelden in de KSC tjdens de avonduren.
quote:
Sterker nog, ik vind het wel erg opvallend dat OogA precies verschijnt als jij net online bent en dat je hem zelf een kloon noemt...quote:
Ik zag het jaquote:
Gij achterdochtig persoon. Ik kwam weer binnen NA de post van OogA. Verder heb ik helemaal geen tijd om ook nog met een kloon hier te postenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Sterker nog, ik vind het wel erg opvallend dat OogA precies verschijnt als jij net online bent en dat je hem zelf een kloon noemt...
Wie is hier achterdochtig? Jij begint meteen met je vingertje te wijzen omdat ik erkenning wens voor het bedenken van de verbastering van OA tot OogAquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Gij achterdochtig persoon. Ik kwam weer binnen NA de post van OogA. Verder heb ik helemaal geen tijd om ook nog met een kloon hier te posten. Dat het een kloon is, moge duidelijk zijn, gezien de posthistorie en de coïncidentie in verschijning van OogA en discussie over OA zijn UI.
Beschaafd tempo vandaagquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Jeez louise! Nog steeds hetzelfde topic.
Ik zou op de quotes van MPG wachtenquote:
Hoi Jo0lzquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:17 schreef Jo0Lz het volgende:
*Staat op*
Jo0Lz: "Hi. My name is Jo0Lz, and I'm a topic killer."
Others: "Hi Jo0Lz!"..
Ik vind dat wel verdacht. Je suggereert hiermee de geestelijk vader te zijn van OogA, wat impliceert dat user OogA, ook een creatie van jou is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is hier achterdochtig? Jij begint meteen met je vingertje te wijzen omdat ik erkenning wens voor het bedenken van de verbastering van OA tot OogA.
Hoi Jo0Lz.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:17 schreef Jo0Lz het volgende:
*Staat op*
Jo0Lz: "Hi. My name is Jo0Lz, and I'm a topic killer."
Others: "Hi Jo0Lz!"..
Ja.quote:
Misschien vanavond, als ik goede zin heb.quote:[..]
Ik zou op de quotes van MPG wachten.
Ik lees het dan misschien wel terug. Als ik goede zin heb. (quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind dat wel verdacht. Je suggereert hiermee de geestelijk vader te zijn van OogA, wat impliceert dat user OogA, ook een creatie van jou is.
[..]
Hoi Jo0Lz.
[..]
Ja.![]()
[..]
Misschien vanavond, als ik goede zin heb.
Take a breath, relax, count to 10000000 en dan weer proberen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[frustratie]
AORFUYIASDLKVBAUSKGHRBFPIGUKHVBASI;DKFHJN`IUKH
`SDGBLSDUIVL`ZKBJXCLKAURHLIUDFJKMNVBALI;EKSUDHNFXV;IO A
ZRGUVHANSIRLUDKGHBV;DJKHNF GIO;LJKBVHN DRZF
CGAVRBFCGLIVUKHANSR[DOGIVJM AROF;ILCJGVMO;IDFGV
[/frustratie]
Vat eens gauw een kop koffiequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[frustratie]
[/frustratie]
R.I.P. aan de nabestaandenquote:
Sjeweettokquote:
Ahw man! Je had gewoon naar Tim Buckley moeten luisteren. Die zei al direct, niet kopen zo'n ding, ze maken lawaai en gaan stuk.quote:
ik kan nu twee dingen doen, in de maas flikkeren en een nieuwe kopen of kijken of ik nog aanspraak kan maken op die verlengde garantieperiode...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ahw man! Je had gewoon naar Tim Buckley moeten luisteren. Die zei al direct, niet kopen zo'n ding, ze maken lawaai en gaan stuk.
Sowieso garantie claimen. Wettelijk heb je garantie gedurende de normale te verwachten levensduur, dus zo'n jaar of 4.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan nu twee dingen doen, in de maas flikkeren en een nieuwe kopen of kijken of ik nog aanspraak kan maken op die verlengde garantieperiode...
Hij heeft zijn centen binnen, dus neequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:41 schreef Klonk het volgende:
alsof ome bill het ook maar een bilhaar kan schelen dat mijn 360 kapot is
Ik heb um nog nie zo langquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:46 schreef Klonk het volgende:
net gedaan, en wat aardig ik val zowaar nog binnen een of andere verlengde garantie die ms in het kader van klantvriendelijkheid had bedacht, want officieel had ik nergens meer recht op...
het is dat ik een aanzienlijke gamecollectie heb voor de 360
quote:
ik hou hem lekker, sorryquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb um nog nie zo langDus... als je wat kwijt wil
Awwww...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[frustratie]
[/frustratie]
Whehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
360 dood
Was jij degene die niet van PC-games hield?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ja zeg, beetje respect voor de rouwenden
Kewlquote:Op maandag 3 november 2008 21:07 schreef DaMart het volgende:
Maar ik heb wel deze voor je:
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was jij degene die niet van PC-games hield?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |