de 30ste is het wel st. andrews dayquote:Op maandag 3 november 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om te doen!
Is dit trouwens niet de tijd dat ook festiviteiten plaatsvinden ter herdenking van Guy Fawkes?
Vier jaar geleden kwam ik op 5 november aan in Perth, en werd 's avonds verwelkomd met vreugdevuren en vuurwerk... alleen bleek dat niet voor mij te zijn, maar ter ere van Guy Fawkes.quote:Op maandag 3 november 2008 21:25 schreef Californium het volgende:
breakfast tea![]()
[..]
de 30ste is het wel st. andrews dayEn ik ben heel erg benieuwd naar het kasteel wel
Mijn huisgenoot heeft m al gezien en vond er niet zoveel aan
maar goed...Ik vind het wel interessant en wil het graag zien
en de 30 ste is het gratis, dus dat scheelt...mocht ik het daarna nogmaals willen zien, ga ik dan wel betalen
![]()
Ik heb geeeeeeen idee....
* gaat googlen
nicoquote:
ja saaie bedoeling met stiekeme meets enzoquote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
nicoverveel je je in de stage SC ?
![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vier jaar geleden kwam ik op 5 november aan in Perth, en werd 's avonds verwelkomd met vreugdevuren en vuurwerk... alleen bleek dat niet voor mij te zijn, maar ter ere van Guy Fawkes.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja saaie bedoeling met stiekeme meets enzo
en vanmiddag kwam ik hier ook al kijken of er wat leven was, maar ze moeten nog aan me wennenquote:
Ja, die kerel was het!quote:Op maandag 3 november 2008 21:32 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer
volgens mij is hij die kerel die het parliament op wou blazen
tis hier niet echt een feestdag, maar mensen weten het wel
ach we zullen het woendag zien
Het is ook MuckPGdag hèquote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
en vanmiddag kwam ik hier ook al kijken of er wat leven was, maar ze moeten nog aan me wennen
Want toen was het hier opeens ook rustig enzo
quote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
en vanmiddag kwam ik hier ook al kijken of er wat leven was, maar ze moeten nog aan me wennen
Want toen was het hier opeens ook rustig enzo
quote:Op maandag 3 november 2008 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die kerel was het!
Degene bij wie ik toen logeerde wist me ook te vertellen dat er in Edinburgh ook iets feesteljks/traditioneels was rond die tijd, al kan dat ook iets heel anders zijn geweest. Diep gravend in mijn geheugen, had het volgens mij iets te maken met doedelzakken, al is dat wel een schot voor open doel als je het over Schotland hebt.
ik ook niet weten wat dat isquote:
MuckPGdag is de dag waarop het KSC-stel Muck en MPG, een duo dat bij elkaar hoort als koffiekop en schotel, zich afzondert van FOK! en samen de avond doorbrengen. Op MuckPGdag zie je deze beide tortelbiscuitjes dan ook zelden in de KSC tjdens de avonduren.quote:Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. ik ben blijkbaar ook nog niet helemaal ingeburgerd
quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
MuckPGdag is de dag waarop het KSC-stel Muck en MPG, een duo dat bij elkaar hoort als koffiekop en schotel, zich afzondert van FOK! en samen de avond doorbrengen. Op MuckPGdag zie je deze beide tortelbiscuitjes dan ook zelden in de KSC tjdens de avonduren.
Dat dacht ik nou ook.. en dat is 's avonds, maar ik had het ook over 's middagsquote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
oke
dat mPG er dan niet is
en de rest dan
Dat ookquote:Op maandag 3 november 2008 21:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook.. en dat is 's avonds, maar ik had het ook over 's middags
Klonk is waarschijnlijk een eind fietsen;quote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
oke
dat mPG er dan niet is
en de rest dan
quote:Op maandag 3 november 2008 21:45 schreef nicomart het volgende:
Gaan we hier het brugklasniveau er ook in brengen?
quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk is waarschijnlijk een eind fietsen;
OA is ambtenaar, dus buiten werktijd hard aan het werk;
JortK zat bij DWDD, dus zal wel op de terugweg naar huis zijn;
Fles is, zo vermoed ik, treinen aan het spotten;
kapiteingasthof is in zijn lederhosen aan het jodelen;
En voor de rest moet ik nog even wat bedenken!
Ik ben in de paar uur op werk zowaar productief geweestquote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ookmisschien waren ze net zoals mij eens echt aan het werk
Waarom moet ik meteen aan de avatar van J00lz denken?quote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
ik ben niet fietsen, ik was aan het werk
met als hoogtepunt een client die een aktueel te pakken had gekregen en die aan het aflikken was op de pagina´s waar het vrouwlijk schoon staat
Ik had geen zin vandaagquote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ookmisschien waren ze net zoals mij eens echt aan het werk
Ah, dat maakt het in ieder geval duidelijkerquote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk is waarschijnlijk een eind fietsen;
OA is ambtenaar, dus buiten werktijd hard aan het werk;
JortK zat bij DWDD, dus zal wel op de terugweg naar huis zijn;
Fles is, zo vermoed ik, treinen aan het spotten;
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan de avatar van J00lz denken?.
neeeequote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
met als hoogtepunt een client die een aktueel te pakken had gekregen en die aan het aflikken was op de pagina´s waar het vrouwlijk schoon staat
Jij was toch de nieuwe Wikibijwerker?quote:Op maandag 3 november 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
He, de OP en wiki zijn nog niet aangepast!
Wel spammen, maar niet updaten
quote:Op maandag 3 november 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh.. mocht dat nietquote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef Klonk het volgende:
echt waar, en je mag er dan niet om lachen, is ook lullig enzo maar ondertussenquote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
echt waar, en je mag er dan niet om lachen, is ook lullig enzo maar ondertussen![]()
het was wel opvallend dat ie alleen de blondines aflikte
op papier smaken die beter, maar dat is alleen op papier... heb ik gehoord!quote:Op maandag 3 november 2008 21:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
echt waar, en je mag er dan niet om lachen, is ook lullig enzo maar ondertussen![]()
het was wel opvallend dat ie alleen de blondines aflikte
Niet in het weekend. Die begint op vrijdagmiddag en eindigt pas op dinsdagochtendquote:Op maandag 3 november 2008 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij was toch de nieuwe Wikibijwerker?
Dat zijn de FA's hierquote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef Californium het volgende:
[..]
mag ik vragen wat voor een werkt je doet
dat je dit soort mensen tegen komt
![]()
ik ben moderator op FOK!quote:Op maandag 3 november 2008 21:55 schreef Californium het volgende:
[..]
mag ik vragen wat voor een werkt je doet
dat je dit soort mensen tegen komt
![]()
quote:
okequote:Op maandag 3 november 2008 21:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben moderator op FOK!![]()
en ik doe vrijwilligerswerk met verstandelijk en dubbel gehandicapte (dus een verstandelijke en lichamelijke handicap)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |