Klacht 4; mensen die die mistlampen altijd voeren omdat het zo stoer staat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Klacht 3: mensen die dagen later nog met hun mistlampen aan rijden
Met stadslichtjes erbovenquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:17 schreef DrDarwin het volgende:
Klacht 4; mensen die die mistlampen altijd voeren omdat het zo stoer staat.
Bling, bling for the masses, je gaat me toch niet vertellen dat die dingen zinvol zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan natuurlijk met je klacht.
eerst was het "angel-eyes".. die andere heten volgens mij devil-eyes ofzo..quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:29 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Bling, bling for the masses, je gaat me toch niet vertellen dat die dingen zinvol zijn?
Vanaf 2011 verplicht op alle nieuwe auto's.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:29 schreef DrDarwin het volgende:
Bling, bling for the masses, je gaat me toch niet vertellen dat die dingen zinvol zijn?
Bron:?quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanaf 2011 verplicht op alle nieuwe auto's.
Nog bij mama wonende scholierenquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:35 schreef Pakspul het volgende:
Burgers die klagen over mistlampen omdat de rest van hun leven zo saai is
Minderjarige knulletjes die zich inmengen in grote mensen zaken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:35 schreef Pakspul het volgende:
Burgers die klagen over mistlampen omdat de rest van hun leven zo saai is
quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:42 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Nog bij mama wonende scholieren_
Als mistlampen grote mensen zaken zijn dan heb je het ook volgens mij niet echt begrepen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:43 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Minderjarige knulletjes die zich inmengen in grote mensen zaken.
Zolang jij je op je fietsje met zijwieltjes met brandende mistlampen door het dorp beweegt is er voor jou nog niets aan de hand.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
[..]
Als mistlampen grote mensen zaken zijn dan heb je het ook volgens mij niet echt begrepen.
Je bent gewoon jaloers omdat vroeger in de old days toen jij nog klein was (vlak na de tweede wereld oorlog dus) ze nog geen mistlampen hadden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:50 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zolang jij je op je fietsje met zijwieltjes met brandende mistlampen door het dorp beweegt is er voor jou nog niets aan de hand.
Zijn het geen (ver)(breedte)stralers?quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb mijn mistlampen eigenlijk alleen aan op donkere wegen waar geen verlichting is zodat ik beter de lijnen kan zien. Die van mijn schijnen overigens naar de zijkant ipv recht naar voren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |