Klacht 4; mensen die die mistlampen altijd voeren omdat het zo stoer staat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Klacht 3: mensen die dagen later nog met hun mistlampen aan rijden
Met stadslichtjes erbovenquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:17 schreef DrDarwin het volgende:
Klacht 4; mensen die die mistlampen altijd voeren omdat het zo stoer staat.
Bling, bling for the masses, je gaat me toch niet vertellen dat die dingen zinvol zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan natuurlijk met je klacht.
eerst was het "angel-eyes".. die andere heten volgens mij devil-eyes ofzo..quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:29 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Bling, bling for the masses, je gaat me toch niet vertellen dat die dingen zinvol zijn?
Vanaf 2011 verplicht op alle nieuwe auto's.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:29 schreef DrDarwin het volgende:
Bling, bling for the masses, je gaat me toch niet vertellen dat die dingen zinvol zijn?
Bron:?quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanaf 2011 verplicht op alle nieuwe auto's.
Nog bij mama wonende scholierenquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:35 schreef Pakspul het volgende:
Burgers die klagen over mistlampen omdat de rest van hun leven zo saai is
Minderjarige knulletjes die zich inmengen in grote mensen zaken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:35 schreef Pakspul het volgende:
Burgers die klagen over mistlampen omdat de rest van hun leven zo saai is
quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:42 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Nog bij mama wonende scholieren_
Als mistlampen grote mensen zaken zijn dan heb je het ook volgens mij niet echt begrepen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:43 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Minderjarige knulletjes die zich inmengen in grote mensen zaken.
Zolang jij je op je fietsje met zijwieltjes met brandende mistlampen door het dorp beweegt is er voor jou nog niets aan de hand.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
[..]
Als mistlampen grote mensen zaken zijn dan heb je het ook volgens mij niet echt begrepen.
Je bent gewoon jaloers omdat vroeger in de old days toen jij nog klein was (vlak na de tweede wereld oorlog dus) ze nog geen mistlampen hadden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:50 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zolang jij je op je fietsje met zijwieltjes met brandende mistlampen door het dorp beweegt is er voor jou nog niets aan de hand.
Zijn het geen (ver)(breedte)stralers?quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb mijn mistlampen eigenlijk alleen aan op donkere wegen waar geen verlichting is zodat ik beter de lijnen kan zien. Die van mijn schijnen overigens naar de zijkant ipv recht naar voren.
Toen wij net uit de grotten kwamen deden wij het met zelfgeblazen misthoorns.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat vroeger in de old days toen jij nog klein was (vlak na de tweede wereld oorlog dus) ze nog geen mistlampen hadden.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:59 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zijn het geen (ver)(breedte)stralers?
Dat zou zo moeten zijn ja... De realiteit leert echter wel anders...quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:32 schreef 525TDS het volgende:
Ja, je moet wel een beetje extra opletten maar hee, het is mistig, dan doe je dat toch gewoon?!?!?!
Als die mensen het eens zouden lezen dan zou het niet nodig zijn. Maar die zijn te druk bezig in hun eigen bekrompen wereldje: mist = mistlamp.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:19 schreef ruud.nl het volgende:
Dit topic wordt ook op iedere mistige dag geopend.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die mensen het eens zouden lezen dan zou het niet nodig zijn. Maar die zijn te druk bezig in hun eigen bekrompen wereldje: mist = mistlamp.
Als ze al rook uit een uitlaat zien komen hebben ze die drang al.
Dat kwam door je username.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik zat laatst in de auto en wij waren heel veel aan het roken, doet die gast achter ons ze mistlamp aan!!!-
Ik moest lachenquote:
Tja, aan de andere kant staan ze gewoon in hun recht om hun mistlampen aan de voorzijde in dichte mist, wat het hier nu is, te gebruiken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die mensen het eens zouden lezen dan zou het niet nodig zijn. Maar die zijn te druk bezig in hun eigen bekrompen wereldje: mist = mistlamp.
Als ze al rook uit een uitlaat zien komen hebben ze die drang al.
Leuk dat het daar zo is, maar niet het hele land is dikke mist. Volgens mij geld nog steeds dat je pas bij minder dan 50 meter zicht je achterlamp aan moet doen, maar mensen doen ze al aan bij regenquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant staan ze gewoon in hun recht om hun mistlampen aan de voorzijde in dichte mist, wat het hier nu is, te gebruiken.
Vind ik juist andersom, mist-achterlichten zijn pas irritant, net of je voorligger heel de tijd remt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:26 schreef renedis het volgende:
ik wou er net een klaagbaak over starten!
ik werd de hele rit compleet verblind! en op de snelweg hebben die mistlampen toch geen nut!
mistlampen-achter valt nog wel mee maar mistlampen-voor die je via de spiegel verblinden!
die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat vroeger in de old days toen jij nog klein was (vlak na de tweede wereld oorlog dus) ze nog geen mistlampen hadden.
quote:
Mistlampen die goed zijn afgesteld wijzen altijd iets naar rechts, zeker de rechter. Da's handig om de berm/zijstreep te verlichten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:59 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zijn het geen (ver)(breedte)stralers?
Van die VW Golf en Seat Ibiza rijders, want het staat zo sportiefquote:
mistlampen voor zijn dus eigenlijk bermlichtenquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb mijn mistlampen eigenlijk alleen aan op donkere wegen waar geen verlichting is zodat ik beter de lijnen kan zien. Die van mijn schijnen overigens naar de zijkant ipv recht naar voren.
Idd, TS heeft moeite met mistlampen (kort en breed) en verstralers uit elkaar te houden. Immers bij mist heb je minder licht nodig, want het komt toch terug. Dus als mistlampen al een klacht zijn, wacht ik graag het dimlicht topic afquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:32 schreef bonke het volgende:
[..]
mistlampen voor zijn dus eigenlijk bermlichten![]()
want in de mist kun je ze toch niet gebruiken omdat je dan minder ziet maar je kan er wel beter de berm mee belichten op de donkere weggetjes
TS weet meer van auto's af dan jij ooit zult weten slimpo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, TS heeft moeite met mistlampen (kort en breed) en verstralers uit elkaar te houden. Immers bij mist heb je minder licht nodig, want het komt toch terug. Dus als mistlampen al een klacht zijn, wacht ik graag het dimlicht topic af
assumptionsquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:04 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
TS weet meer van auto's af dan jij ooit zult weten slimpo.
nou das lekker boeie zegquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:04 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
TS weet meer van auto's af dan jij ooit zult weten slimpo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |