Wie is hier achterdochtig? Jij begint meteen met je vingertje te wijzen omdat ik erkenning wens voor het bedenken van de verbastering van OA tot OogAquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Gij achterdochtig persoon. Ik kwam weer binnen NA de post van OogA. Verder heb ik helemaal geen tijd om ook nog met een kloon hier te posten. Dat het een kloon is, moge duidelijk zijn, gezien de posthistorie en de coīncidentie in verschijning van OogA en discussie over OA zijn UI.
Beschaafd tempo vandaagquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Jeez louise! Nog steeds hetzelfde topic.
Ik zou op de quotes van MPG wachtenquote:
Hoi Jo0lzquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:17 schreef Jo0Lz het volgende:
*Staat op*
Jo0Lz: "Hi. My name is Jo0Lz, and I'm a topic killer."
Others: "Hi Jo0Lz!"..
Ik vind dat wel verdacht. Je suggereert hiermee de geestelijk vader te zijn van OogA, wat impliceert dat user OogA, ook een creatie van jou is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is hier achterdochtig? Jij begint meteen met je vingertje te wijzen omdat ik erkenning wens voor het bedenken van de verbastering van OA tot OogA.
Hoi Jo0Lz.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:17 schreef Jo0Lz het volgende:
*Staat op*
Jo0Lz: "Hi. My name is Jo0Lz, and I'm a topic killer."
Others: "Hi Jo0Lz!"..
Ja.quote:
Misschien vanavond, als ik goede zin heb.quote:[..]
Ik zou op de quotes van MPG wachten.
Ik lees het dan misschien wel terug. Als ik goede zin heb. (quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind dat wel verdacht. Je suggereert hiermee de geestelijk vader te zijn van OogA, wat impliceert dat user OogA, ook een creatie van jou is.
[..]
Hoi Jo0Lz.
[..]
Ja.![]()
[..]
Misschien vanavond, als ik goede zin heb.
Take a breath, relax, count to 10000000 en dan weer proberen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[frustratie]
AORFUYIASDLKVBAUSKGHRBFPIGUKHVBASI;DKFHJN`IUKH
`SDGBLSDUIVL`ZKBJXCLKAURHLIUDFJKMNVBALI;EKSUDHNFXV;IO A
ZRGUVHANSIRLUDKGHBV;DJKHNF GIO;LJKBVHN DRZF
CGAVRBFCGLIVUKHANSR[DOGIVJM AROF;ILCJGVMO;IDFGV
[/frustratie]
Vat eens gauw een kop koffiequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[frustratie]
[/frustratie]
R.I.P. aan de nabestaandenquote:
Sjeweettokquote:
Ahw man! Je had gewoon naar Tim Buckley moeten luisteren. Die zei al direct, niet kopen zo'n ding, ze maken lawaai en gaan stuk.quote:
ik kan nu twee dingen doen, in de maas flikkeren en een nieuwe kopen of kijken of ik nog aanspraak kan maken op die verlengde garantieperiode...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ahw man! Je had gewoon naar Tim Buckley moeten luisteren. Die zei al direct, niet kopen zo'n ding, ze maken lawaai en gaan stuk.
Sowieso garantie claimen. Wettelijk heb je garantie gedurende de normale te verwachten levensduur, dus zo'n jaar of 4.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan nu twee dingen doen, in de maas flikkeren en een nieuwe kopen of kijken of ik nog aanspraak kan maken op die verlengde garantieperiode...
Hij heeft zijn centen binnen, dus neequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:41 schreef Klonk het volgende:
alsof ome bill het ook maar een bilhaar kan schelen dat mijn 360 kapot is
Ik heb um nog nie zo langquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:46 schreef Klonk het volgende:
net gedaan, en wat aardig ik val zowaar nog binnen een of andere verlengde garantie die ms in het kader van klantvriendelijkheid had bedacht, want officieel had ik nergens meer recht op...
het is dat ik een aanzienlijke gamecollectie heb voor de 360
quote:
ik hou hem lekker, sorryquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb um nog nie zo langDus... als je wat kwijt wil
Awwww...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[frustratie]
[/frustratie]
Whehehequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
360 dood
Was jij degene die niet van PC-games hield?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou ja zeg, beetje respect voor de rouwenden
Kewlquote:Op maandag 3 november 2008 21:07 schreef DaMart het volgende:
Maar ik heb wel deze voor je:
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was jij degene die niet van PC-games hield?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |