Dat ligt er aan of je een lekkere vent er in hebt liggen.quote:
So true.......quote:
Nee, die werkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je een lekkere vent er in hebt liggen.
http://video.google.com/videoplay?docid=5627694446211716271quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
SPAM!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, die werken.
Maar ik heb wel een fijn flanellen onderlaken.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
je hebt er meerdere? Goed bezig
![]()
Hoi trouwens
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=5627694446211716271
Dat is geen verpesten. MP is koning.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Weer 3.23 minuten van mn leven verpest
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is geen verpesten. MP is koning.
Ik zou het moeten opzoeken. Nu even geen tijd voor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
.
Wat was dan die MP-achtige All the things you always wanted to know about sex but never dared to ask? Is geen officiele MP geloof ik..
En daarna laadt er 1 plaatje en 1 smiley niet in op die nieuwspaginaquote:
Goed gegaan?quote:
ja ach. Naar verwachting. Ik heb te horen gekregen dat ik de longen heb van een 55-jarig, niet sportend persoon en een longinhoud heb van max 3,2 literquote:
Hey BX!quote:
Ja inderdaad! Ik heb het op het werk zó druk. Vergeleken met vorig jaar zelfs razend drukquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:43 schreef BrandX het volgende:
Hey die Kuuk! We hebben elkaar de laatste tijd aardig weten te ontlopen geloof ik
quote:
Ja ook druk, nieuw huisje, hernieuwde baan, medisch circus opgestart, naja business as usual dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik heb het op het werk zó druk. Vergeleken met vorig jaar zelfs razend druk.
Hoe is het?
Ow leuk van je huisje en baan! Minder leuk van medisch geneuzelquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:51 schreef BrandX het volgende:
Ja ook druk, nieuw huisje, hernieuwde baan, medisch circus opgestart, naja business as usual dus
En met jou verders?
Hahaha! Klinkt goed dus. En gelijk heb je.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow leuk van je huisje en baan! Minder leuk van medisch geneuzel.
Met mij gaat alles prima hoor, werken, eten, slapen, gamen, relaxen. Ik ben blij als ik thuis niet achter de pc zit, vandaar mijn weinige FOK! aanwezigheid.
Ik mis de (c) DaMart naast je naam.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef OogA het volgende:
[..]
De naam is vanaf nu dan ook OogA, aangenaam.
Nouja zeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG.
Er is gisterenavond nog over je geroddeld.
quote:
Ah. Het is dus een kloon van jouquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis de (c) DaMart naast je naam.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
MuckPGdag is de dag waarop het KSC-stel Muck en MPG, een duo dat bij elkaar hoort als koffiekop en schotel, zich afzondert van FOK! en samen de avond doorbrengen. Op MuckPGdag zie je deze beide tortelbiscuitjes dan ook zelden in de KSC tjdens de avonduren.
quote:
Sterker nog, ik vind het wel erg opvallend dat OogA precies verschijnt als jij net online bent en dat je hem zelf een kloon noemt...quote:
Ik zag het jaquote:
Gij achterdochtig persoon. Ik kwam weer binnen NA de post van OogA. Verder heb ik helemaal geen tijd om ook nog met een kloon hier te postenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Sterker nog, ik vind het wel erg opvallend dat OogA precies verschijnt als jij net online bent en dat je hem zelf een kloon noemt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |