Check.quote:
Maar nu postte je ook iets, en heb je alsnog postcount +1quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:59 schreef Pheno het volgende:
Ik zou normaal hoi terug zeggen, maar dan zou ik spammen.
ja, daar moet ik nog wat op bedenken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar nu postte je ook iets, en heb je alsnog postcount +1.
Ik vermoed iets met een ruiten rok en veel eiwitten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali.
Hoe ziet jouw Schotse ontbijt eruit?
Multiquoot alle goedemorgenzwaaiers en reageer in één keer!quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, daar moet ik nog wat op bedenken.
Er zijn klachten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanwaar je terughoudendheid eigenlijk?
Longfunctieonderzoeken zijn wel tof.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:44 schreef BrandX het volgende:zo, nu op weg naar de tandarts, voortand (stift) wordt vervangen, en daarna longfunctieonderzoek
![]()
Tot vanavond ofzo...
Ook ervaringsdeskundige hierquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Longfunctieonderzoeken zijn wel tof.
Er zijn maar twee onprettige
Ervaringsdeskundige is
Sateh op je ajam !quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Baik baik aja, mbak
Alles gaat zijn gangetje dus..
Nice.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Baik baik aja, mbak
Alles gaat zijn gangetje dus..
Lekker, sate gaat er altijd wel in.quote:
Super!quote:
mijn boot had ook een 15 vertraging, maar dat was ook niet zo heeeel gek. Volgens mij was er op het water net 20 meter zicht ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:38 schreef Pheno het volgende:
Mensen die niet met mist om kunnen gaan, ik was 7:03 op het werk omdat die klootviolen niet snappen hoe ze moeten rijden
EN FLIKKER DIE ACHTERMISTLAMP UIT ALS JE OP DE SNELWEG ZIT
Er is een GROOT verschil tussen rustiger rijden of als kippen zonder kop je gehele kersboomverlichting aan doen en dan maar doen alsof je je rijbewijs hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:02 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, het is toch niet raar dat mensen rustiger rijden bij mist?
True, true.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
Er is een GROOT verschil tussen rustiger rijden of als kippen zonder kop je gehele kersboomverlichting aan doen en dan maar doen alsof je je rijbewijs hebt.
Ik verwacht nu eigenlijk een grappige clou na die opmerking, dus heb ik maar één vraag:quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:20 schreef Kuukske het volgende:
Je rijdt zeker ook niet graag in België als het regent Pheen?
Belgen rijden áltijd met mistlampen aan als het regent. De wegen zijn daar zo slecht dat het zicht ontzettend slecht is als het goed doorzeikt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:33 schreef DaMart het volgende:
Ik verwacht nu eigenlijk een grappige clou na die opmerking, dus heb ik maar één vraag:
Hoezo?
Je verzoekje ben ik niet vergeten trouwens, ben er alleen nog niet aan toegekomen.
Het is al bijna 4 uur.quote:
Nou, dat duurt nog ff hoor.quote:
quote:Top 100 van maandag 3 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
017. 116 Californium
059. 058 Pheno
071. 050 BrandX
082. 046 Klonk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |