250 kost die Stomme Eend teveel moeite denk ik.quote:
Ik wel.quote:
Ben je al aardig op dreef?quote:
Welke eend?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:Stuk of 20 denk ik, maar niet alles daarvan kan die stomme eend tellen.
Eend?quote:
Gelukkig is het weer bijna tijd voor:quote:
Je kunt natuurlijk ook je pupil een muts geven dit jaar!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig is het weer bijna tijd voor:
[ afbeelding ]
Goddank.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef OA het volgende:
Gelukkig is het weer bijna tijd voor:
[ afbeelding ]
Uitgesloten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je pupil een muts geven dit jaar!
* KapiteinGasthof dekentje geeft aan kuukskequote:
Blijf je nou aan het klagen?quote:
Dat moet je niet nu nemen... dat moet je handiger aanpakken. Vanavond thuis gewoon met een dekentje over je benen op de bank gaan zitten en JD de keuken in sturen voor de warme chocolademelk...quote:
goed dat je het noemde, moest nog even een verzoekje posten in FEE of iemand mij ui kon pimpenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Klonk heeft nog wel een brandend vuurtje!
Schoorsteen erboven en een dansende sint in je vuurtje!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed dat je het noemde, moest nog even een verzoekje posten in FEE of iemand mij ui kon pimpen
Hahaha. Ja, goed plan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef DaMart het volgende:
Dat moet je niet nu nemen... dat moet je handiger aanpakken. Vanavond thuis gewoon met een dekentje over je benen op de bank gaan zitten en JD de keuken in sturen voor de warme chocolademelk...
Dat kan niet eensquote:
Er is niets te ontkennen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ontken je nu je posts van gisteren?
quote:
Ik lust ook nog wel wat.quote:
Ik denk het, ik heb er gisteren echt niet zoveel gemaakt. De hele ochtend plus middag niet thuis, 's avonds een klacht te horen gekregen en daarna was ik offline.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon 58 cadeau gekregen?
geen idee, ik zit in ieder geval weer achter de deurquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
Of de deur weer in?
* KapiteinGasthof akkoord heeft voor budget alle werkzaamheden
gebarriceerd?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, ik zit in ieder geval weer achter de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |