Ja zeg... Waar moet ik nu melden hoe ik vandaag ruik?quote:Op maandag 3 november 2008 09:14 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb geen zin een nieuw topic te openen dus ik tvp lekker hier dat ik vandaag By Kilian A taste of heaven op heb
Heb je die prijzen gezienquote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef W1ZZ het volgende:
Als je Sotto Voce van Laura Biagiotti bedoelt staat eBay er vol mee: http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=sotto+voce+parfum&_sacat=See-All-Categories
Weer een flanker in de Omnia series. Een hele lichte floral/aquatic zo te lezen. Had Jasmine Noir, de vorige vrouwelijke lancering van Bulgari, ook uitgeprobeerd recentelijk, maar ik weet niet wat er zo noir aan is. Poederige jasmijngeur.quote:February. Omnia Green Jade, which follows Omnia Crystalline and Omnia Amethyste, is "aimed at a younger, more contemporary" audience.
Like the prior scents in the series, Omnia Green Jade was developed by perfumer Alberto Morillas. The fragrance notes feature green mandarin, spring water, white peony, pear blossom, jasmine, pistachio, white woods and musk.
Bvlgari Omnia Green Jade will be available in 25, 40 and 65 ml Eau de Toilette and in matching body products.
quote:Karlie Kloss per Bulgari Omnia Green Jade by Mario Sorrenti
La giovanissima modella americana è il volto della nuova, freschissima fragranza Bulgari Omnia Green Jade, che va ad aggiungersi agli altri tre profumi della linea Omnia: la prima foto della campagna by Mario Sorrenti
Ik draag het nog immer met veel plezier. Ook als ik mijn kamervloer aan het swifferen ben, spuit ik soms wel wat op de swiffer.quote:'...Ellena and his wife, Susannah, have long been serious lovers of tea, especially that of the house of Mariage Frères. He would visit the shop, which wasn’t yet as famous as it is now, to take in the wonderful smells, then go to his lab and write short formulas, sketching out the scents he’d smelled in his head. One day he asked Mariage Frères if he could smell all of their teas. They agreed. Ellena spent a morning dipping his nose into 100 of the large metal canisters. He was developing an idea, refining it to a point. The trick he arrived at was mating a synthetic called ionone, which, as far as he knew, had only been used to make the scent of violets, and Hedione (the trade name for the synthetic molecule methyl dihydrojasmonate, originally found in jasmine), a heady, ethereal, glowing smell. He put the two together to make tea, though not a particular kind of tea; it was, as Ellena is careful to explain, the concept of tea...
http://themoment.blogs.ny(...)the-vert-by-bulgari/
quote:Op maandag 10 november 2008 15:01 schreef W1ZZ het volgende:
Heel slim Stereo, ik denk dat 'Kouros' inside nog beter werkt dan !! WARNING NUCLEAR WASTE INSIDE !!
thx!
Het blijft Kouros, dus ik doe voorzichtig:quote:Op maandag 10 november 2008 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik durf echt niet zoveel geur op te doen tijdens etentjes.
Och het weegt niet op tegen het vermaak om dit soort posts:quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:08 schreef W1ZZ het volgende:
Haha jullie ergeren je dus ook nog steeds aan die domme kut!
Omdat Burberry Baby Touch me doet denken aan WC-verfrisser en ik verder geen lekkere alcoholvrije geurtjes kon vindenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Heb morgen tentamen en ben aan het soggen, dus ik vertrek zo weer.
En waarom nou Petits et Mamans?
Bij de Douglas heb ik ook wel wat handige gekocht met dop, kun je eventueel ook nog vragen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, popje, waar koop je fatsoenlijke atomizers/verstuivertjes met een dop?
Geurtjes zonder verstuiveronhandig
quote:Sean John: Black Irish Tweed
Sean John: Bad Boys imperial
Sean John: Unoriginal Vetiver
Sean John: Black New York Lavender
Sean John: Black Mountain Water
Sean John: Citrus Blackarrade
Sean John: Bois Du New York
Sean John: Johni Sauvage
Sean John: Slutty Island Water
Mmm. Eens kijken of ik hier een soortgelijke winkel kan vindenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Bij de Douglas heb ik ook wel wat handige gekocht met dop, kun je eventueel ook nog vragen!
Ik mis je gebakken rijst.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mmm. Eens kijken of ik hier een soortgelijke winkel kan vinden
De Douglas zit toch overal wel enigszins in de buurt?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mmm. Eens kijken of ik hier een soortgelijke winkel kan vinden
Maar ik woon in Belgiëquote:Op woensdag 12 november 2008 12:51 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
De Douglas zit toch overal wel enigszins in de buurt?
Volgens mij waren ze trouwens ¤2 per stuk ofzo..
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:10 schreef Soldier2000 het volgende:
Vandaag weer eens mijn sample Creed Green Irisch Tweed opgespoten, blijft toch wel erg lekker
Wanneer brengen ze er nu eens een nice 30ml cheap flesje van uit![]()
10 EUR en dan niet belazerd willen worden.quote:hallo Stereo, ik ben wel geinteresseerd in een paar van je Kouros-flesjes maar ik heb er niet meer dan een tientje per flesje voor over. Als je hiermee niet akkoord kunt gaan, gaat 't over.
Ik gebruik sinds kort voor 't eerst van m'n leven een eau de toilette van Kouros en 't bevalt me wel. Behalve die achterlijk hoge prijs dan.
Wat is een fraicheur eigenlijk. Ik wil wel een stuk of 5 flesjes hebben, waarbij ik er wel vanuit ga dat er het spul inzit wat erin behoort te zitten en niet dat je een ander hiermee belazert.
Ben je er zeker van dat 't om 100 ml flesjes gaat
Ik ben eind van de maand een dag in xxx en dan zouden we iets kunnen afspreken.
mvg
xxx, rotterdam
O ja skins had die 65euro bleeeeeh.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice wel, cheap niet.
Ja ik vind GIT lekker, alleen ik heb geen zin om er 100 euro voor uit te geven, sowieso 30ml vind ik eigenlijk meer dan genoeg ik wil het toch niet elke dag gaan dragen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou oppassen met die 120 ml flesjes van Creed. Ik had een fake Silver Mountain Water (gelukkig wel volledige refund). Toen heb ik maar een 75ml tester gekocht.
Achteraf gezien had ik beter nóg meer kunnen besparen en een gebruikte tweedehandse 75ml kunnen kopen waar wat minder in zat. Dus als ik je een tip mag geven: mik daar maar op.
GIT begin ik steeds meer te waarderen trouwens. Ik denk dat ik maar eens een mini van Cool Water moet aanschaffen ofzo.W1ZZ
Wil je perse GIT hebben? Wat vind je van Cool Water?
onorigineelquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:42 schreef W1ZZ het volgende:
Mierzoet, vies en onorigineel. Fleur du Male vind ik wel weer goed.
That reminds me!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Jamaar, hij was nog niet genoemd in dit topic
Ik betrap me er stiekum op dat ik er al de hele avond naar aan het ruiken benquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:25 schreef W1ZZ het volgende:
Ken het niet maar ik hoor altijd dat Lalique wel een goed merk is en iig niet zo doorsnee!
Dat klopt, andere mensen kunnen 'm dan nog prima ruiken. Als je je neus continu blootstelt aan dezelfde geursensatie dan raakt ie daaraan gewend. Een tip is om je geurtje op je borstkas te spuiten ipv in je nek, dan raakt je neus minder snel verzadigd. En het is dus ook verstandig om altijd zoveel geur te blijven gebruiken als dat je in 't begin deed.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:33 schreef Marurk het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag trouwens: Als je een geurtje zelf niet meer ruikt, betekent dat dan dat anderen 'm ook niet meer ruiken? Volgens mij is dat niet zo toch? Heb wel eens wat gehoord dat als je "gewend bent geraakt" aan een geur (en 'm dus niet meer ruikt), dat je dan wel voorzichtig moet zijn dat je niet te veel opspuit, want anderen kunnen 'm wel ruiken?
Dat was het steekwoord waar ik op zat te wachten. Dan kan ik namelijk ontopic een foto posten van de parfumeur van Kenzo Tokyo, Marie Salamagne.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:03 schreef Horloge het volgende:
Ik vraag me af of anderen überhaupt mijn parfum (meestal Kenzo PH) ruiken... nog nooit commentaar op gehad namelijk.
Ruikt wel lekker, heb gisteren nog 2x 40ml gehaaldquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:59 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van JPG Gaultier 2?
Ik heb het idee dat bij Hugo Boss de geur er erg snel vanaf is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:05 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm, vandaag voor het eerst 'Soul' van Hugo Boss op.
Zal vast wel heel erg mainstream zijn voor jullie als kenners, maar ik vind hem wel erg lekker ruiken
Had hem gisterochtend rond 05:00 opgedaan, 's avonds rond een uurtje of 8 rook ik hem nog steeds. Daarna ben ik gaan douchen... Heb dus geen idee hoelang ie blijft zitten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bij Hugo Boss de geur er erg snel vanaf is.Of ligt dat aan mij?
Ik ben geen fan van de HB geuren die ik geprobeerd heb, maar volgens mij bleven ze wel allemaal best lang hangen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bij Hugo Boss de geur er erg snel vanaf is.Of ligt dat aan mij?
Daar had ik laatst een 'imitatie' vanquote:
Vetiver is best lekker hoor, maar (voor mij althans) iets te sterk. Lonestar Memories heb ik niks mee, deed me in eerste instantie denken aan tabak, misschien ook door het kaartje wat erbij zat met een cowboy erop, meer complex wordt de geur niet. Beef jerky zou kunnen, als ik zou weten hoe dat rook...quote:Op maandag 24 november 2008 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ruilen tegen iets anders? Wil je mijn Prada Infusion d'Homme en een vial van Creed Silver Mountain Water tegen Lonestar Memories en Vetiver Dance ruilen?Heb eventueel ook nog een originele grote vial van Creed Royal Delight te ruil.
Het Marokkaanse Toetjeheb ik al, en die gaat en gaat en gaat idd maar door. Droge wierrook/amber geur.
Op Basenotes lees ik dat Vetiver Dance een saaie zeep-vetiver is, en dat Lonestar Memories is alsof je een gerookte beef jerky over je lichaam gewreven hebt. Hm. Jij vond de geurtjes dus niets?![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:23 schreef W1ZZ het volgende:
Waarschijnlijk Roberto Cavalli for Guerlain ofzo
Heb 'm vandaag op en ik moet zeggen dat ie voor een single note fragrance vrij afwisselend is, hoe vreemd dat ook klinkt. Dat komt doordat de noot Wenge is, wat van zichzelf kennelijk een vol karakter heeft. Het doet een beetje aan als een warme gember/hout combinatie. De geur deed me dan ook direct denken aan Serge Lutens Five o Clock Au Gingembre en Black Cashmere van Donna Karen. Die SL geur deed me weinig maar Black Cashmere is wel een favoriet.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik was vanmiddag in de Douglas in Zwolle en zag daar dat ze de Donna Karen Essence lijn hebben. Volgens de verkoopster was Zwolle maar één van de drie Douglas vestigingen waar ze te koop zijn?
Anyway, ze vielen me best mee. Ik had ze gezien het concept erg simpel en lineair verwacht, maar van wat ik ervan probeerde waren het best volle geuren. Heb nog een sampletje mee van Wenge, zal deze week daar nog wel uitgebreider op in gaan.
Haha, ik hoop dat Black beter is, maar ik had van pour homme zeker meer verwachtquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Tsssk.
Wil je daarmee zeggen dat ik nu naar je tante ruik. Nou? He?![]()
Vandaag uit nieuwsgierigheid toch maar gaan ruiken en het is echtquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:29 schreef Marurk het volgende:
Iemand ervaringen met de 1 Million geur van Paco Rabanne?
Mooie foto's!quote:Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Czech & Speake winkel
[ afbeelding ]
Floris @ Jeremyn Street 89. Klassieke muziek op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Floris en mooie Française
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
L'Occitane - BRILJANTE groene thee geuren. Wil op eBay de Eau de Bienvenue aanschaffen. Dan hoef ik mijn Bulgari the Vert niet meer op mijn swiffer te spuiten.
[ afbeelding ]
Penhaligon's @ Regent Street. Soft Jazz op de achtergrond en alle Penhaligon-geuren! De homo-SA was erg aardig, probeerde Blenheim Bouquet naar me te pushen, maara zijn persoonlijke favoriet is Opus 1860. Ik vond Endymion Cologne erg lekker.
[ afbeelding ]
Regent Street.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Czech & Speake winkel
[ afbeelding ]
Floris @ Jeremyn Street 89. Klassieke muziek op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Floris en mooie Française
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
L'Occitane @ Regent Street - BRILJANTE groene thee geuren. Wil op eBay de Eau de Bienvenue aanschaffen. Dan hoef ik mijn Bulgari the Vert niet meer op mijn swiffer te spuiten.
[ afbeelding ]
Penhaligon's @ Regent Street. Soft Jazz op de achtergrond en alle Penhaligon-geuren! De homo-SA was erg aardig, probeerde Blenheim Bouquet naar me te pushen, maara zijn persoonlijke favoriet is Opus 1860. Ik vond Endymion Cologne erg lekker.
[ afbeelding ]
Regent Street.
Huhquote:Terre d'Hermès
De eerste keer dat ik 'm probeer Dit geurtje vertoont tot mijn niet geringe verassing grote overeenkomsten met m'n zo geliefde Tom Ford Japon Noir! In de drydown tenminste dan, ik heb 1 keer kort geroken direct na 't opspuiten en ben toen de winkel uitgelopen om op de fiets naar huis een paar keer te ruiken, maar de openingsnoten waren toen al weg. Ze zijn me niet echt bijgebleven.
Anyway, wat er overblijft is een mengsel van van alles en nog wat; kruidig en warm met een beetje sinaasappel en citroen. Ik heb net als Stereo ook geen associaties met aarde. Het doet net als Japon Noir een beetje zweterig en klam aan op een goede manier (ja, dat kan!). Japon Noir ruikt alleen gebalanceerder, meer sophisticated en zoeter. Terre d'Hermès is ietwat chaotischer en schreeuweriger.
Al met al wel een uitstekend en veel goedkoper alternatief en een uniek geurtje. Japon Noir kwam pas een jaar later en is wat dat betreft dus ook vooral een volgeling van TdH (maar wel een heel goede!). De longevity en sillage zijn top!
Een dikke ++
Da's een beste verzameling!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:38 schreef liiszle het volgende:
Oeeeh, Luchtjes
Mijn collectie op het moment :
http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/031220082211.jpg
en natuurlijk een hele hoop proefmonsters :
http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/031220082212.jpg
tevens Vind ik Flower bomb van Victor & Rolf helemaal geweldig
luchtjes die ik nog in mn collectie wil ;
Escada – Island kiss
Kenzo – Amour
Sarah jessica parker - Covet
Cacharel - Lou lou blue
Jij hebt echt een hele hele heleboel Issey Miyake'squote:Op woensdag 3 december 2008 17:38 schreef liiszle het volgende:
Oeeeh, Luchtjes
Mijn collectie op het moment :
http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/031220082211.jpg
en natuurlijk een hele hoop proefmonsters :
http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/031220082212.jpg
tevens Vind ik Flower bomb van Victor & Rolf helemaal geweldig
luchtjes die ik nog in mn collectie wil ;
Escada – Island kiss
Kenzo – Amour
Sarah jessica parker - Covet
Cacharel - Lou lou blue
Heb ik ook gekocht een beetje een appel caneel geur,beter kan ik het niet beschrijvenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:29 schreef Marurk het volgende:
Iemand ervaringen met de 1 Million geur van Paco Rabanne?
haha, ja.. en het worden er met de maand meerquote:
Hm, ik zag de kegelvormige flessen en dacht meteen aan Issey Miyake, maar die hebben inderdaad een andere dop.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef liiszle het volgende:
tevens @ Stereotomy ;
Ik heb geloof ik geen één luchtje daarvan
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:30 schreef veuve_amiot het volgende:
Haha, niet echt - maar een beetje provoceren kan geen kwaad, toch?
Welke?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:36 schreef Enchanter het volgende:
Nieuw aangeschaft
Gucci
Kenzo
Hollister![]()
Diesel
Mugler
dat zijn óntzettend goedkope luchtjes van de axion onderandere.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, v_a ken ik van Basenotes, whoo hooZe woont op de wallen
![]()
[..]
Hm, ik zag de kegelvormige flessen en dacht meteen aan Issey Miyake, maar die hebben inderdaad een andere dop.
[ afbeelding ]
Wat zijn het dan?
Ik zou Japon Noir een keer op je huid uitproberen dan! Ik heb iets van een jaar terug een sampletje in Milaan meegekregen. Ik kende 'm voordat ik Terre d'Hermes kende en mijn eerste associatie bij TdH was Japon Noir, maar wie weet is 't bij jou weer heel anders natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Japon Noir: Deze vind ik lekker.Niet het medicijnenkastje van mijn ouders, maar het hout van het medicijnenkastje.
Heel complex, een woody oriental gourmand. Ik kan individuele noten er niet zo uit halen, omdat alles door elkaar lijkt te lopen. Patchouli, hout, gember... iets in die geest. Fraaie geur hoor. LKS, deze had je toch een tijdje? Of een sample? Welke mainstream geur lijkt het meest op Japon Noir?
Japon Noir zou ik zelf wel willen dragen.
[..]
HuhLKS, Terre lijkt in de verste verte niet op mijn stripje Japon Noir.
Tom Ford zegt overigens zelf dat Tobacco Vanille z'n favoriet is.quote:Op maandag 1 december 2008 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben bij L'Occitane, Penhaligon, Floris en Harrods geweest, waar een SA mij aanviel met Creed Virgin Island Wateren een steenrijke Rus voor mij een paar flessen Tom Ford Extreme insloeg.
De
SA die mij hielp zei dat haar (én Tom Ford's
) favoriete geur Japon Noir was. Dus die heb ik maar even op me laten deppen.
![]()
Ik weet niet of de namen kloppen , ik heb de verpakking niet meerquote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb op mijn linker hand Prada Infusion d'Iris en op mijn rechter Prada Infusion d'Homme.
Mijn favoriete overdaggeuren zijn Bulgari PH en Creed Silver Mountain Wateren mijn favoriete avondgeur Bulgari Black van Annick Menardo.
Heb hier nieuw geruild binnen Vetiver Dance en Lonestar Memories van Tauer.Momenteel ben ik op BN met een gekke Fin aan het onderhandelen om mijn Kouros Fraîcheur te ruilen voor zijn L'Instant de Guerlain Extreme EdP.
Heb jij de groene thee geuren van L'Occitane al geprobeerd? Die hebben ook een mint thee geur. Alhoewel ik de jasmijn groene thee het lekkest vond.
[ afbeelding ]
[..]
Welke?
Kon hem niet vinden, en was in die Apple store alles aan het doen BEHALVE het adres van Liberty zien te vinden.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Tom Ford zegt overigens zelf dat Tobacco Vanille z'n favoriet is.
Liberty ben je verder niet meer geweest dus?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
Is die Mugler groen?
ik was het topic nog nooit eerder tegen gekomen.. anders was ik hier natuurlijk al veel eerder te vindenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik zou Japon Noir een keer op je huid uitproberen dan! Ik heb iets van een jaar terug een sampletje in Milaan meegekregen. Ik kende 'm voordat ik Terre d'Hermes kende en mijn eerste associatie bij TdH was Japon Noir, maar wie weet is 't bij jou weer heel anders natuurlijk.
Liiszle, mooie collectie, leuk om wat nieuwe users te zien hier!
Het luchtje dat je zelf het lekkerst vindt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef liiszle het volgende:
wat is op het moment hét luchtje voor vrouwen? (dan wel mannen, gezien broertje bijna jarig..)
Haha, ja maar er is vást wel een top 10 qua populaire luchtjes nuquote:Op woensdag 3 december 2008 19:21 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Het luchtje dat je zelf het lekkerst vindt.![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar om nou álle luchtjes in een zaak te gaan testen gaat me een beetje ver..
Ik heb vorige week Black Cashmere van Donna Karen opgehad, heb je die al eens geprobeerd? Ik vind het een erg lekkere damesgeur; sexy en warm, geschikt ook voor bij dit koude weer.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
Haha, ja maar er is vást wel een top 10 qua populaire luchtjes nu
Natuurlijk ga je voor het luchtje wat het lekkerst is..
maar om nou álle luchtjes in een zaak te gaan testen gaat me een beetje ver..
quote:Black Cashmere Donna Karan 3 smooth clove
1 Million Paco Rabanne 2 sweet apple LTquote:Op donderdag 4 december 2008 01:01 schreef scaloni het volgende:
Hoe ruikt die nieuwe goude van Paco Rabanne.
Heerlijk!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:01 schreef scaloni het volgende:
Hoe ruikt die nieuwe goude van Paco Rabanne.
Yum.quote:
quote:Dear Steer
I just picked you , using the randum number generator from www.random.org.
I congratulate you for your price and would be delighted if you could send
me your address where to ship the sample of "une rose chyprée",
together with the sample discovery set. I am convinced you will
enjoy them and look forward to your e-mail.
I will confirm shipment. Thus, if you do not hear from me anymore: Please
get back to me.
Thank you
With kindest regards
Andy
=================================
L'air du désert marocain
"...brings images of Morocco and the dry desert to mind..."
Discover why perfume lovers world wide fall in love with it.
Switzerland
web: www.tauerperfumes.com
blog: www.tauerperfumes.com/blog
mail: perfumer@tauerperfumes.com
Chanel no19? Een keer iets andersquote:Op maandag 8 december 2008 13:50 schreef OMG het volgende:
Hoi, even een vraagje. M'n vriendin is met Kerst in het land en nu dacht ik "laat ik eens een geurtje kopen in plaats van iets dat makkelijk op te sturen is en niet breekt."
Haar favoriete geurtje is Chanel no. 22, het probleem hiervan is alleen dat het 1) geloof ik niet meer gemaakt wordt en 2) op eBay alleen maar voor $250+ gaat. Ik wil ook nog wat andere dingetjes kopen, dus eBay gaat het niet worden.
Nu dus mijn vraag: Wat is iets dat de richting opgaat van deze geur? Zogenaamde "musks" hebben bij haar de voorkeur, dus als iemand hier iets kan noemen wat mogelijk in de smaak gaat vallen (en eventuele winkel waar ze het mogelijk zouden hebben) dan zou dat geweldig zijn. Op deze manier kan ik al iets gerichter wat winkels gaan bezoeken in plaats van een willekeurige winkel binnen te stappen en "Doe mij maar een geurtje!" te roepen.
Vandaar ook de aanrader om eens iets anders te proberen.quote:Op maandag 8 december 2008 17:42 schreef W1ZZ het volgende:
@Mr.G: No. 19 is prachtig maar vind 'm nou niet bepaald musky!
@Steer: Als je die Rose Chyprée kwijt wilt houd ik me aanbevolen! Rozen en chypre, doesn't really get any better
quote:Dear Steerbeer,
I thank you for your quick answer. Next to me sits the little parcel with
the sample discovery set and I will send it off tomorrow morning, with Swiss
Priority mail. You should get it in the coming days...
Enjoy and thank you for participating at the advent calendar
with kindest regards
Andy
=================================
L'air du désert marocain
"...brings images of Morocco and the dry desert to mind..."
Discover why perfume lovers world wide fall in love with it.
Switzerland
web: www.tauerperfumes.com
blog: www.tauerperfumes.com/blog
mail: perfumer@tauerperfumes.com
No. 19 houdt ze niet zo van. Vrijdag ben ik vrij en ga ik eens in Amsterdam kijken of ik nog wat geurigs kan vinden. Ik ben er al een tijdje niet geweest en nu ik toch op zoek ben naar een cadeau lijkt me dit een mooie gelegenheid om er weer eens heen te gaan. Nog winkels die ik niet mag missen (en redelijk in het centrum liggenquote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Vandaar ook de aanrader om eens iets anders te proberen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, hadden jullie die e-card van dimitri al gezien? Echt fokking hilarisch.
http://www.hallmark.com/ECardWeb/ECV.jsp?a=EG3945741005394M571873Y&product_id=
SPOILER: Beware, lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
D'oh, ik kreeg vorige week precies hetzelfde te horen toen ik naar no.22 vroeg bij de Douglas, handig personeel daar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef W1ZZ het volgende:
Vandaag nog even voor de grap in een ICI Paris naar Chanel No.22 gevraagd:
"Nee meneer daar heb ik nog nooit van gehoord, volgens mij bestaat die niet hoor. Bent u niet in de war met No. 19?"Jammer dat een nitwit van een verkoopster haar eigen onkunde op mij probeert af te schuiven... Vervolgens naar de Douglas gegaan en daar waren ze van mening dat de No. 22 alleen in de States te kopen was.
Ik heb de damesversie van Gucci Envy eens geroken, maar die is toch juist mierzoet? Dat is toch die in zo'n langwerpig roze flesje?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Leonoor
Je hebt geluk dat je andere kwaliteiten hebt, anders had ik je allang afgeschreven.![]()
![]()
Bij de Ici Paris kun je voor 'den jonge, professionele carrièrevrouw' bijvoorbeeld Gucci Envy en Prada Infusion d'Iris. Ze zijn allebei echter niet zo mierzoet als jouw Euphoria. Hou je van dat zoete van Euphoria?
Ja, de Gucci Envy Me is enorm mierzoet.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik heb de damesversie van Gucci Envy eens geroken, maar die is toch juist mierzoet? Dat is toch die in zo'n langwerpig roze flesje?
Ik heb de sampletjes binnen en Datura Noir is absoluut een lekker geurtje! Ik had bij de opening nog wel wat zonnebrandcremeassociaties ermee, maar later trekt ie wel beter weg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:05 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Yum.![]()
Die had die baardmans ook bij mij op de stoep mogen afleveren, wat mij betreft. Ga er toch echt niet dat geld voor neertellen ben ik bang, maar lekker is-ie wel.
Ohja 't was Envy Me idd! Ik zal de gewone Envy voor dames eens proberen dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, de Gucci Envy Me is enorm mierzoet.De originele, groene Envy is juist professioneel sexy, als een mantelpakje met net iets teveel inkijk en mooie benen op hakken en... en...
![]()
[ afbeelding ]
Well, je begrijpt me.
Leo, als je Gucci Envy te groen/floral vindt, moet je idd eens Envy Me of Envy Me 2 proberen. Maar Gucci Envy vind ik toch wel een van de enorm beste geuren die er voor de jonge vrouw op de markt zijn.
Steerquote:Op donderdag 11 december 2008 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, de Gucci Envy Me is enorm mierzoet.De originele, groene Envy is juist professioneel sexy, als een mantelpakje met net iets teveel inkijk en mooie benen op hakken en... en...
![]()
[ afbeelding ]
Well, je begrijpt me.
Leo, als je Gucci Envy te groen/floral vindt, moet je idd eens Envy Me of Envy Me 2 (mintgroene fles) proberen. Maar Gucci Envy vind ik toch wel een van de enorm beste geuren die er voor de jonge vrouw op de markt zijn.
Hmm ja daar had ik zelf ook over na zitten denken zonet, toen mijn oog op de coco-poster van mijn baas viel. Het sexy-hoge-hakken-plaatje dat zojuist geschetst werd stond me wel aan, werkt dat ook voor Chanel en YSLquote:Op donderdag 11 december 2008 14:28 schreef W1ZZ het volgende:
Hee Leo: probeer als jonge ambitieuze carrièrevrouw ook eens iets moois van Chanel (No. 19, Coco), Guerlain (Mitsouko, Shalimar) of Yves Saint Laurent (Rive Gauche).
Gelukkig vind ik er dus geen bal aan. Ben wel benieuwd welk geurtje dequote:Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef Stereotomy het volgende:n vergeet de Prada Infusion d'Iris niet!! Da's een van de betere designergeuren voor vrouwen van dit jaar.
Tsssquote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik er dus geen bal aan.
Ck Euphoriaquote:Ben wel benieuwd welk geurtje deverdiende, eigenlijk.
Tegen wie precies?quote:
Ici Paris Steer. Volgens mij hebben we hier niet eens een Douglas...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TsssAan je wardrobe op BN te zien vind je Infusion d'Homme zeker nog spannender.
![]()
[..]
Ck Euphoria
Heb je nog andere aanraders voor een sexy jonge powervrouw? Die bij de Douglas te verkrijgen zijn.
Die van Hermès ligt zowat bij de Appie. Bij meerdere Douglassen gezien.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Die bij de Douglas te verkrijgen zijn.
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ici Paris Steer. Volgens mij hebben we hier niet eens een Douglas...![]()
Ja, Leo is kleuterleidster op een kinderboerderij in Smilde. Carrière voor alles, hè?quote:
bronquote:Dure parfum
Het cosmeticahuis Guerlain bestaat dit jaar 180 jaar en dat vieren ze uitgebreid met allerlei leuke, opmerkelijke en soms ook extreem dure producten die alleen zijn weggelegd voor de rijken der rijken van deze aarde. In het kader van de Miljonair Fair (11 – 15 december in de Amsterdam RAI) twee opmerkelijke producten!
180 jaar Guerlain
Half november j.l bracht Guerlain een prachtige parfum box uit met 18 flesjes parfum. Ieder flesje staat voor een periode van 10 jaar uit de Guerlain geschiedenis, waardoor de 180 jaar geschiedenis – van 1828 tot nu - prachtig in beeld gebracht wordt. Deze parfum box is een gelimiteerde oplage van 204 stuks, de flesjes zijn verzegeld en genummerd en de prijs? 3.895,- dollar (circa 2.500,- euro)!
Parfum des Champs Élysées
In december komt nog een andere opmerkelijk parfum van Guerlain uit. Het betreft de Parfum des Champs Élysées. Deze parfum werd ter ere van de opening van de bekende straat in Parijs gemaakt. Dit historische parfum zit in een prachtige Baccarat kristallen flacon die weer in een prachtige vintage doos zit.
Meer dan 15.000 dollar!
Deze parfum is ook in een gelimiteerde oplage van 204 stuks verkrijgbaar. De prijs? Schrik niet: 15.575 dollar!
Niks mis met socializen met deurwaarders, ik doe het dagelijksquote:Op donderdag 11 december 2008 18:44 schreef W1ZZ het volgende:
Is weer eens wat anders dan moeten socialisen met deurwaarders
Scentpr0n.quote:
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef W1ZZ het volgende:
Nee maar als je nou ns ff snel die rose chyprée test en doorpasst
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef Stereotomy het volgende:Le Maroc pour Elle ruikt echter naar rozen die in een zak Haribo zijn gegooid
Was dat die beef jerky of was dat die andere?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nog liefhebbers voor Vetiver Dance, trouwens?Ik heb 1 hele en een halve sample die ik graag kwijt wil.
Neen, een donkere dame uit de VS die van dit soort geurtjes houdtquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Niet om het een of ander OMG, maar is je vriendinnetje héél toevallig Oost-Europees?
Die andere. I like beef jerky.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:58 schreef Horloge het volgende:
[..]
Was dat die beef jerky of was dat die andere?
Divatologist?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:59 schreef OMG het volgende:
[..]
Neen, een donkere dame uit de VS die van dit soort geurtjes houdt.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Divatologist?![]()
mijn vooroordelen, wat doe je?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |