Zo, na ongelooflijk lang te hebben rondgewandeld langs een stel grachten ben ik uiteindelijk met een verschrikkelijke omweg bij de Skins winkel in de Runstraat beland. Waarschijnlijk ben ik ook een paar keer om de betreffende straat gelopen zonder het door te hebben gehad.
Bij deze winkel aangekomen ben ik meteen naar de kassa gelopen om m'n vraag te stellen. Het enige mannelijke winkelpersoneel dat er rondliep kende no. 22 van Chanel gelukkig wel en wist dus waar ik het over had. Vervolgens heeft een meisje je me een vijftal geurtjes laten ruiken. Ik heb iets geroken van By Kilian, Creed, de eerder door iemand genoemde Musc Ravageur en uiteindelijk Musk to Musk van Les Parfums Montale. De 5e geur (eigenlijk de eerste die ik rook) is me niet echt bijgebleven.
Uiteindelijk is het Musk to Musk van Les Parfums Montale geworden. Hopen dat m'n vriendin hem ook lekker vind geuren.

. Het meisje dat me hielp was zo vriendelijk om een sample te maken van de zojuist gekochte en ingepakte geur zodat, mocht de vriendin hem niet lekker vinden, hij nog geruild kan worden.
Overigens meldde ze me dat die Musc Ravageur ook goed door mannen kan worden gedragen en ik kreeg daar nog een sample van mee.

.
[ Bericht 0% gewijzigd door OMG op 12-12-2008 18:14:49 ]
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."