Die is best okay, al had ik gehoopt dat ie wat van de Aoud stijl zou afwijken, wat helaas niet helemaal het geval was. Wat dat betreft ben ik wel enthousiast over Vanille Absolu van Montale.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:02 schreef OMG het volgende:
Uiteindelijk is het Musk to Musk van Les Parfums Montale geworden. Hopen dat m'n vriendin hem ook lekker vind geuren.. Het meisje dat me hielp was zo vriendelijk om een sample te maken van de zojuist gekochte en ingepakte geur zodat, mocht de vriendin hem niet lekker vinden, hij nog geruild kan worden.
Overigens meldde ze me dat die Musc Ravageur ook goed door mannen kan worden gedragen en ik kreeg daar nog een sample van mee..
Haha it's all good! Ik heb nog geprobeerd aan het groepje dames uit te leggen waar ik je van kende, maar 't kwam geloof ik ook niet helemaal overquote:Op zondag 14 december 2008 17:06 schreef W1ZZ het volgende:
Hah inderdaad een geheel toevallige ontmoetingIk hoop trouwens dat mijn manier van je aan m'n date voorstellen niet verkeerd is gevallen, zij noemt jullie (en BN'ers) altijd m'n geurnerdvriendjes
Dat had ik ook met Patchouli 24, wel leuk vreemd, maar ik weet niet of ik de hele dag naar een autogarage wil ruiken.quote:Op zondag 14 december 2008 17:07 schreef veuve_amiot het volgende:
Woohoo! Post. I smell gooooood.
Die Bulgari Black is vreemd, maar intrigerend. Kan er nog niet helemaal uitkomen of ik het lekker-vreemd of alleen maar vreemd-vreemd vind, maar ik vermaak me er wel mee voorlopig, zoveel is zeker.
Funny you should mention that, ik heb gisteravond toevallig voor 't eerst sinds tijden weer ns P24 gedragen en dat is echt exact Bulgari Black...quote:Op zondag 14 december 2008 17:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat had ik ook met Patchouli 24, wel leuk vreemd, maar ik weet niet of ik de hele dag naar een autogarage wil ruiken.
Heb Beyond Love nu een dagje op en ben er zeer van onder de indruk! In het verleden werkten tuberose geurtjes nooit zo goed bij mij. Veel te aanwezige noot wmb, kreeg er zelfs wel eens koppijn van. Hier werkt 't echter perfect. Goede longevity en sillage, maar toch subtiel! Wel jammer van 't behoorlijke prijskaartje.quote:Op zondag 14 december 2008 16:44 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Gister bij Skins in Groningen Beyond Love (heerlijke floral!) en A Taste of Heaven van By Kilian meegekregen en van L'Artisan Fleur de Liane en Aedes de Venustas in de post binnengekregen![]()
Nerdquote:
Jij een fail datequote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef Leonoor het volgende:
[..]
nu heb ik 't ook niet aan mijn fail-date gespendeerd[/sub]
Dat was een beetje de reden van mijn fail-datequote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij een fail dateUh-hu, da's net als Scarlett Johansson vrijgezel zijn enzo.
_!
Wat was er loos? Was 'ie van de mannenliefde?
En hoe zit het met die wolk die je eerder achterna ging? Toen had je hem en verveelde je je weer?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Lieve Leonoor, je wéét toch de reden waarom die gast aftaaide met hoofdpijn??Mja, ik wist dat je dat ging zeggen lieve Steer, het was een schot voor open doel natuurlijk, maar dat kan het niet geweest zijn. Een beetje meer compassie zou welkom zijn, wij fail-daters onder elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nulla verba sed acta
Dat is vaak de tweedeling van geuren he, ze zijn in meer of mindere mate zoet of in meer of mindere mate kruidig. Simpel gezegd.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
Mag ik hier een moeilijke vraag plaatsen? Ik ben een vrouw en vind veel parfums vies. Ik houd het meest van natuurlijke olie, maar die ruik je niet lang.
De meeste franse parfums vind ik wel lekker, maar niet voor mezelf. want ze ruiken of naar bloemen of te kruidig voor overdag.
Kortom: ik zoek een stoer parfum.
Het liefst iets met WD-40 en hooi. En heet metaal. Obsession vind ik lekker, maar iets voor 's avonds.
quote:Op donderdag 18 december 2008 00:02 schreef Mr.G het volgende:
- Chanel No' 19, Heerlijk damesparfum echt een aanrader kan wat mij betreft altijd, maar het gaat er om wat jij vindt natuurlijk dus probeer het eens.
Dingen die voorbijgekomen waren: Dior Addict (fout), CK Euphoria (goed, dat zoete is ook niet te missenquote:Ik wed dat ik 10 willekeurige damesgeuren kan herkennen
Naam uitdager: Heidi Tijhof
Leeftijd: 25
Beroep: Medewerkster Drogisterij/Parfumerie
Heidi is 25 jaar en werkt in een drogisterij. Daar hebben ze ook een afdeling parfumerie, waardoor ze veel geuren kent. Eerder deed Jacqueline een poging in Ik Wed Dat ik het Kan om 10 damesgeuren te raden. Toen Heidi haar op tv zag, dacht ze wel dat ze het beter kon. Maar is dat ook zo?
Ok, het is maandag, desalniettemin ben ik blij verrast dat de geur uit de envelop werkelijk niets van doen heeft met de geur die ik thans nog immer ruik. Hij is eigenlijk best wel fijn! Het doet me denken aan mijn oma, en haar rozige handzeepjes en ik word er helemaal warm en fuzzy vanquote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nerd![]()
Ik heb je post binnen!![]()
Maar ik heb net Thais/Japans/Whatever gegeten en alles stinkt ruikt naar knoflook dus ik durf het nog niet open te maken
![]()
En het is maar goed dat ik je post maandag nog niet had, nu heb ik 't ook niet aan mijn fail-date gespendeerd![]()
Vrijdag update ik
Da's waarschijnlijk ook de fles die ik op eBay een aantal maal zag staan (inmiddels niet meer) voor om en nabij $250. Omgerekend is dat ook ongeveer ¤180, geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2008 21:09 schreef W1ZZ het volgende:
Vandaag ontdekt dat Chanel No. 22 nog wel in de PC te koop is, maar dan alleen in een 200ml EDT fles à ¤180,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |