abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 05:16:48 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59162763
Welkom in het zesde Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic

Dit is een topic waar je uitgebreid over parfum en geurtjes kunt discussiëren met je mede-fokkers, en wellicht wat samples en/of testers kunt uitwisselen. Mannengeuren, vrouwengeurtjes, nieuws uit de parfumindustrie: alles kan besproken worden!

Misschien zie je een interessant geurtje waarvan je altijd al benieuwd bent geweest hoe die op je huid ruikt? Vraag hier of iemand een tester, mini of sample overheeft, en ruil het met iets uit je eigen collectie! Over smaak valt niet te twisten, en niet iedereen heeft hetzelfde bedrag voor geurtjes over, dus iedereen wordt zijn eigen smaak gegund.

Wil je alleen kort melden wat je draagt vandaag, dan kun je in de volgende serie posten:
Welk geurtje draag jij vandaag? # 20

Informatie:
basenotes.net - Engelstalig discussieforum over geurtjes
Now Smell This
parfum.startpagina.nl
Perfume Smelling Things
The Scented Salamander
leffingwel.com een aantal herengeuren zijn hier op categorie in kaart gebracht.

Online Winkels:
accessoriesforfragrances.com
ausliebezumduft.de
fragrancenet.com
lessenteurs.com
skins.nl
thedifferentscent.de
theperfumedcourt.com

Eerdere deeltjes:

Confidence through competence
  vrijdag 6 juni 2008 @ 05:17:26 #2
55709 Stereotomy
pi_59162765
Ik had Creed Himalaya op. Zij had Missoni Acqua op.

Hoe de avond verliep:
quote:
Ik twijfel tussen fantastisch en surrealistisch.

Mijn god. De vernedering van een afwijzing. Het meeleven van het personeel en het HELE FOKKING RESTAURANT. De schok dat ze weer terugkomt. Het ongeloof als ze toch 'ja' zegt. De blijdschap als je zoent en elkaar omarmd.

Ongelovelijk.

Misschien is dat het juiste woord.
Wauw, wat is het gaaf om een realiteit voor andere mensen te creëren, die niet weten dat je aan het toneelspelen bent....
pi_59163007
Mooi geacteerd!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:33:51 #4
55709 Stereotomy
pi_59165895
Trouwens W1ZZ ik zit met een scheef oog te kijken naar die fles SMW van Allshewants. Ik ga vandaag freelancen en als ik genoeg artikelen af heb gemaakt mag ik hem van mezelf kopen. In dat geval hou ik de dop zelf.

Ik laat het je aan het einde van de dag weten.

-edit-
quote:
Congratulations, the item is yours!

Hi Stereo,

Congratulations on winning this item! The next step is to pay the seller.

*.* SILVER MOUNTAIN WATER Creed Perfume/Cologne 2.5 NEW

Sale price:
$79.95

Shipping & Handling:
Standard Flat Rate Shipping Service $9.95
UPS Next Day Air Saver $24.95
USPS First Class Mail International $24.95
USPS Priority Mail International $24.95
USPS Express Mail International $34.95

Seller:
allshewants [contact seller]

Seller Information:
Peter J Rhee

FAIRVIEW, NJ 07022 United States
Ben best kansloos, maar nu heb ik wel een stok achter de deur dat ik vandaag veel moet werken om het te bekostigen. Maareh W1ZZ, laat die decant maar zitten, ik kijk even of die dop past op deze tester.

Kost me 69 EUR + een fake SMW. Maar die ga ik nog verkopen op Basenotes.

[ Bericht 25% gewijzigd door Stereotomy op 06-06-2008 11:43:48 ]
pi_59166220
Klinkt cool Stereo!

Hey misschien ben jij wel de geschikte persoon om het te beoordelen, is dit nou echt of geacteerd?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:14:43 #6
55709 Stereotomy
pi_59166994
OH NOES!!

Trouwens, ik denk wel dat het fake is, want serieus, zoiets doe je niet. Ze begint ook met lachen eerst (binnenpret), terwijl ze denk ik dan stomverbaasd met tunnelvisie haar gezicht in plooi had moeten houden als dit echt was.

* Stereotomy deja vu van gister in restaurant krijgt!

Maar ik had het personeel ook nog gevraagd of ze het licht wilden dimmen, mijn gebrande CD met 'She' van Elvis Costello wilde opzetten, en op een dienblad met brandende sterretjes (vuurwerk) de ring zouden willen komen brengen, en dat deden ze ook...! Dus het was gewoon heel, heel heftig en echt allemaal. Die afwijzing, je voelde een golf van plaatsvervangend medelijden op je afkomen van iedereen in het restaurant. De gedeelde blijdschap toen ze terugkwam en toch 'ja' zei. Ongelovelijk. Ik zit eigenlijk nu nog een beetje na te trillen.
pi_59171203
Hoewel een deal natuurlijk eigenlijk wel een deal is kan ik begrijpen dat je de dop zelf wilt houden.

LKS: hell yeah wat een geur is de Rose31 zeg! Er zit heel heel sterk die bepaalde noot in die ik gewoon geil vind, en dan gecombineerd met roos het kan niet beter... Daar gaat m'n geld

De Patchouli24 heb ik nog alleen op flesje geroken. Nogal overweldigend maar ik ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren op de huid.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:08:00 #8
55709 Stereotomy
pi_59171632
Oh nouja, op zich wil ik nog wel de dop ruilen tegen de atomizer hoor De helft van mijn flessen hebben een doorzichtige plastic dop van haarsprayflesjes die ik heb, en daar ben ik eigenlijk ook wel gelukkig mee. Gaat me er meer om dat het ietwat luchtdicht wordt afgesloten, en niet zozeer om esthetiek. Terwijl het jou meer om de esthetiek gaat.

Ik weet dat het voor de geur niet zoveel uitmaakt, maar ik vind een (transparante) dop erop toch wat afgewerkter staan, en op de een of andere manier ruik je zonder dop stiekem toch wel de geur nog een beetje door de druppels rond de verstuiver.
pi_59171666
Okee maar als jij net een fles hebt gekocht, wat moet je dan nog met een atomiser? Als ik dit weekend slaag in m'n opzet om Muscs Koublaï Khan te kopen neem ik aan dat je daar wel in bent geïnteresseerd?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:10:28 #10
55709 Stereotomy
pi_59171700
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:09 schreef W1ZZ het volgende:
Okee maar als jij net een fles hebt gekocht, wat moet je dan nog met een atomiser? Als ik dit weekend slaag in m'n opzet om Muscs Koublaï Khan te kopen neem ik aan dat je daar wel in bent geïnteresseerd?
Nouja, deal is deal toch? Ik ga toch sowieso SMW atomizeren om mee te nemen, dus dat kan net zo goed jouw atomizer zijn. Maar ik wil het ook wel ruilen tegen MKK hoor, dus doe dat maar.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:11:16 #11
55709 Stereotomy
pi_59171723
Oh en lees hier een leuk verhaal.

[ Bericht 14% gewijzigd door Stereotomy op 06-06-2008 14:40:45 ]
pi_59171846
Uhhm, wat moet ik precies op jouw profiel lezen?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:40:27 #13
55709 Stereotomy
pi_59172622
Linkje gecorrigeerd
pi_59173303
Een regular ontmaskerd met foto

Haha coole foto's man, klinkt echt als iets wat ik never nooit zou durven, maar het zal wel een enorme kick gegeven hebben?

Ohja, ik had een 8 op m'n afstudeerpresentatie!

Maar daarna kreeg ik te horen dat ik een of andere toets nog niet had gehaald waardoor ik niet in 1 keer kan afstuderen, maar pas in augustus Het kost me geen extra collegegeld ofzo, maar ik had graag mijn diploma in 1 keer gehaald ipv dat het nu op 1 zo'n toets blijft hangen

Ohja part 2: ik droeg Rose31, om het nog een beetje ontopic te houden

[ Bericht 34% gewijzigd door le_knightclub_soda op 06-06-2008 15:09:11 ]
pi_59175000
Ondanks dat ze niet hebben gereageerd op mijn mailtje kreeg ik vandaag mijn drie Creed samples: SMV. Himalaya en MI.

Inclusief handgeschreven briefje en de optie om de geuren gewoon thuis te laten bezorgen omdat een medewerker bij mij in de straat woont. Top service!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:15:34 #16
55709 Stereotomy
pi_59175663
Ben benieuwd hoe je ze vindt, Mr. G, en in welke volgorde. Ik zelf denk SMW, Himalaya, MI, in die volgorde. Maar dat komt ook maar omdat ik nu leuke associaties aan Himalaya heb, vind MI objectief lekkerder ruiken.

W1ZZ, de dop is op de post gegaan!
pi_59176119
Vergeten te vermelden: opgestuurd door Skins.

Ik heb vanavond een borrel van de vakgroep maar daarvoor ga ik naar mijn vriendin. Welke van de drie zou ik als eerste proberen voor deze gelegenheid?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:50:22 #18
55709 Stereotomy
pi_59176915
SMW.

Dan sex.

Dan borrel.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:53:34 #19
55709 Stereotomy
pi_59177005
Ik heb van Skins Breda vandaag opgestuurd gekregen:

Creed - Bois du Portugal
Creed - Green Valley

en aangezien ze geen L'Artisan hadden, twee willekeurige:

Creed - Himalaya, in officiële Creed piefje wederom, yay
Diptyque - Tam Dao

Was eigenlijk al best benieuwd ooit naar Tam Dao, dus die ga ik binnenkort eens proberen.
pi_59181137
Wat gaaf hee Stereo! En LKS gefeliciteerd!

Ow trouwens he... She is wel van Charles Aznavour

Om deze post nog ontopic te maken: Nu een hele dag Rose31 op en ik vind 'm echt heel erg lekker maar hij lijkt wel sterk op Black Aoud. En die geur is de helft goedkoper dus ik zal nog even een flinke vergelijkende test moeten gaan uitvoeren!
pi_59183053
Thanks W1ZZ! Moet je niet al onderweg naar Paris zijn?

Net Tom Ford Private Blend Moss Breches opgedaan, reactie volgt nog
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:47:09 #22
55709 Stereotomy
pi_59189361
Net Creed - Bois du Portugal opgedaan en ik snap hem niet. Ik ruik 1 hele sterke note erdoorheen die ook in Hammam Bouquet zit en in de meeste geurtjes die W1ZZ lekker vindt. Wat is dit?

Op mijn andere hand heb ik wat Creed - Green Valley opgedaan en van wat ik me van Polo Green kan herinneren is Green Valley de verfijndere versie van Polo Green. Erg lekker! Een soort Himalaya met een groen, versgemaaid karakter.
pi_59203028
Wat ik me trouwens al de hele tijd afvraag: wat is het nut van piefjes in de ijskast bewaren?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:23:38 #24
55709 Stereotomy
pi_59203234
Ik bewaar al mijn atomizers en piefjes in de koelkast (niet ijskast). Chemische reacties verlopen trager bij lagere temperaturen en in het donker.

Gedecante parfum is verstuifd geweest en van de originele fles in een plastic atomizer gegooid die wellicht niet 100% luchtdicht is afgesloten etc. Om het zo goed mogelijk te bewaren is een koelkast wel een aardige oplossing. Maar 't is soms een beetje overkill.
  zondag 8 juni 2008 @ 15:06:12 #25
55709 Stereotomy
pi_59219090
Ik heb een volledige refund gekregen voor mijn Silver Frich Water
quote:
U hebt een betaling ontvangen!

Beste Stereo,

Pamela Khan heeft u zojuist geld gestuurd via PayPal.

Pamela Khan is een Gecontroleerd koper.
Betalingsgegevens

Bedrag:
$55,00 USD

Transactiegegevens:
41431300G9632962U

Onderwerp:
Refund!

Opmerking:
Here's your money!!
Die video van het uitpakken en die foto's schrokken haar blijkbaar toch wel af.

[ Bericht 29% gewijzigd door Stereotomy op 08-06-2008 15:26:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')