Wauw, wat is het gaaf om een realiteit voor andere mensen te creëren, die niet weten dat je aan het toneelspelen bent....quote:Ik twijfel tussen fantastisch en surrealistisch.
Mijn god. De vernedering van een afwijzing. Het meeleven van het personeel en het HELE FOKKING RESTAURANT. De schok dat ze weer terugkomt. Het ongeloof als ze toch 'ja' zegt. De blijdschap als je zoent en elkaar omarmd.
Ongelovelijk.
Misschien is dat het juiste woord.
Ben best kansloos, maar nu heb ik wel een stok achter de deur dat ik vandaag veel moet werken om het te bekostigen.quote:Congratulations, the item is yours!
Hi Stereo,
Congratulations on winning this item! The next step is to pay the seller.
*.* SILVER MOUNTAIN WATER Creed Perfume/Cologne 2.5 NEW
Sale price:
$79.95
Shipping & Handling:
Standard Flat Rate Shipping Service $9.95
UPS Next Day Air Saver $24.95
USPS First Class Mail International $24.95
USPS Priority Mail International $24.95
USPS Express Mail International $34.95
Seller:
allshewants [contact seller]
Seller Information:
Peter J Rhee
FAIRVIEW, NJ 07022 United States
Nouja, deal is deal toch? Ik ga toch sowieso SMW atomizeren om mee te nemen, dus dat kan net zo goed jouw atomizer zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:09 schreef W1ZZ het volgende:
Okee maar als jij net een fles hebt gekocht, wat moet je dan nog met een atomiser? Als ik dit weekend slaag in m'n opzet om Muscs Koublaï Khan te kopen neem ik aan dat je daar wel in bent geïnteresseerd?
Die video van het uitpakken en die foto's schrokken haar blijkbaar toch wel af.quote:U hebt een betaling ontvangen!
Beste Stereo,
Pamela Khan heeft u zojuist geld gestuurd via PayPal.
Pamela Khan is een Gecontroleerd koper.
Betalingsgegevens
Bedrag:
$55,00 USD
Transactiegegevens:
41431300G9632962U
Onderwerp:
Refund!
Opmerking:
Here's your money!!
| Forum Opties | |
|---|---|