Leuke foto.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kleine borstjes had ik hier nog![]()
Zie je Euc, mijn keuze, mijn foto.
Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt, discretie is een groot goed en zelfs ik ben er niet altijd even goed in. Maar het is beter om er wel goed in te worden
Nu allemaal weer vriendjes, want ruzie maken is ook niet leuk op deze mooie vrijdag.
niets zo lekker als 's ochtends vroeg, in de zon, op je terras te zitten met een lekkere kop thee ( yogiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
's Morgens zon, ideaalom de dag zen te beginnen. Niet dat ik t al eens gedaan heb
elke keer als je een post van haar ziet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Isabeau het volgende:
SHE ziet er trouwens precies zo uit als ik me had voorgesteldHad ik al eerder een foto gezien of zo?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
elke keer als je een post van haar ziet?
quote:
[CUL-SC] #156: Ook geen leuke titel..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef SHE het volgende:
sushe
Ik moet nog douchen en dan kijken of ik uit de voeten kan met mijn kruk; ik moet nog duizend dingen kopen vandaag
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Isabeau het volgende:
SHE ziet er trouwens precies zo uit als ik me had voorgesteldHad ik al eerder een foto gezien of zo?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
elke keer als je een post van haar ziet?
Alsjeblieft niet zeg; ik heb ineens een groeispurt gehad ofzo.quote:
Woon je dan ook in een rustige omgeving?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niets zo lekker als 's ochtends vroeg, in de zon, op je terras te zitten met een lekkere kop thee ( yogi) en dan in alle rust wakker worden
Ze heeft borsten waar je je tegen aan wilt vleien...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
Dan ben ik heel benieuwd naar de borsten van SHE nu, want ik vond deze al niet zo klein..
Ik had het over de krukken, honquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Genoeg over mij en mijn borsten nu
Ik kick op aandacht hoor, maar zelfs mij wordt het nu teveel. Waar blijft Steer met zijn verslag?
Ik moet echt wat gaan doen zo.
Ja hoor, in een dorp net over de grens... 15/20 minuten van Antwerpen, 20 minuten van Bergen op Zoom, 1 minuut van de grens, 1 minuut van t bos en 8 minuten van de hei...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Woon je dan ook in een rustige omgeving?
op de 1 of andere manier wil ik je borsten voelen 5 juliquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Ik kick op aandacht hoor, maar zelfs mij wordt het nu teveel. Waar blijft Steer met zijn verslag?
Steer is aan t bijlezen. En hij gaat zo een verslag typen. Maar t was tof. en surrealistisch.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Ik wil me er wel tegen aan vleien. Dat vind ik zooo lekker! Bij m'n moeder kon dat nooit, die heeft cup AAAA....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
op de 1 of andere manier wil ik je borsten voelen 5 juli
Damn!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja hoor, in een dorp net over de grens... 15/20 minuten van Antwerpen, 20 minuten van Bergen op Zoom, 1 minuut van de grens, 1 minuut van t bos en 8 minuten van de hei...
prima mix dus
Volgens mij zijn de mannen hier jaloers als ze de verhalen horen volgende maandquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
op de 1 of andere manier wil ik je borsten voelen 5 juli
We gaan met zijn allen aan de tieten van SHE zitten, en voor de wanhopige mannen in de SC maken we foto'squote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil me er wel tegen aan vleien. Dat vind ik zooo lekker! Bij m'n moeder kon dat nooit, die heeft cup AAAA....
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We gaan met zijn allen aan de tieten van SHE zitten, en voor de wanhopige mannen in de SC maken we foto's
Ik heb bij Vork in bed geslapenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb aan de borsten van Lianne gevoeld
Nou ja, aan haar BH
Ja, prik maar een datum.quote:Latislos, wanneer kan ik fajitas bij je komen eten? Ze werden me erg aangeraden door je echtgenote.
oei oei, de dames hebben hooggespannen verwachtingen... Dat betekent zeker dat ik kan fluiten naar mijn grillpan, voorlopigquote:
Dat woord komt in zijn woordenboek niet voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Excuse me... Dat is wel erg stijlloos van je. Kun je niet gewoon sorry zeggen ofzo, pffff
heb jij Liejannuh nooit gemeet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ga mee, kan ik L ook een x meeten
ik ken alleen maar CF en Lein, de rest zie ik allemaal voor het eerst en velen blijven ook slapen in mijn huisjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef DarkElf het volgende:
zoo iedereen die elkaar al kent
lekkere incrowd zo![]()
[sub]en ik ken nog niemand,.. heb alleen de vijfde gerserveerd staan en de 28/9ste voor in Leuven.. brr[/sb]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |