Ik heb bij Vork in bed geslapenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb aan de borsten van Lianne gevoeld
Nou ja, aan haar BH
Ja, prik maar een datum.quote:Latislos, wanneer kan ik fajitas bij je komen eten? Ze werden me erg aangeraden door je echtgenote.
oei oei, de dames hebben hooggespannen verwachtingen... Dat betekent zeker dat ik kan fluiten naar mijn grillpan, voorlopigquote:
Dat woord komt in zijn woordenboek niet voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Excuse me... Dat is wel erg stijlloos van je. Kun je niet gewoon sorry zeggen ofzo, pffff
heb jij Liejannuh nooit gemeet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ga mee, kan ik L ook een x meeten
ik ken alleen maar CF en Lein, de rest zie ik allemaal voor het eerst en velen blijven ook slapen in mijn huisjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef DarkElf het volgende:
zoo iedereen die elkaar al kent
lekkere incrowd zo![]()
[sub]en ik ken nog niemand,.. heb alleen de vijfde gerserveerd staan en de 28/9ste voor in Leuven.. brr[/sb]
lijkt me doodeng, en leuk, en spannend maar ook engquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ken alleen maar CF en Lein, de rest zie ik allemaal voor het eerst en velen blijven ook slapen in mijn huisje
Wauw wat hartstikke leuk!! En doodeng ook, dat jullie dat durven!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
<knip>
vooral eng ja, en ik ben toch al zo'n stresskipjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt me doodeng, en leuk, en spannend maar ook eng
ach tis jouw huis, als t niet bevalt kick je ze er allemaal uitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
vooral eng ja, en ik ben toch al zo'n stresskipje
zo assertief ben ik nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach tis jouw huis, als t niet bevalt kick je ze er allemaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |