Jazeker, Samen met veel andere vrijwilligers, hou ik oa ook de winkel open... en dan draai je dus een ochtend of middag alleen de winkel.. erg leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat leuk DE, jouw vrijwilligerswerk
Oh dat klinkt als iets voor mijquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jazeker, Samen met veel andere vrijwilligers, hou ik oa ook de winkel open... en dan draai je dus een ochtend of middag alleen de winkel.. erg leuk
En af en toe hoort vergaderen erbij... of voorlichting over fairtrade (zoals vanavond)
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef latislos het volgende:
ik zie dat de PP zich verspreidt over fok!
[EK '08] [prijsvraag] Show hier je EK support!
gewoon eens informeren als er een in je buurt isquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als iets voor mij
Hè dude!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zwaai hier weer eens!
Hou jullie individuele verhalen allemaal niet meer bij vrees ik, want ik lees daarvoor onvoldoende mee. Excuses als ik daarom nu wellicht niet de juiste goede wensen doe etc. (Ik weet namelijk dat deze SC heel hecht is en mensen elkaar over het algemeen goed kennen).
Ik zwaai even speciaal naar Obli, want zo vaak kom ik die niet tegen!![]()
[CUL SC] # 189: Al rijst etend, rennend naar de Etnaquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dat ontbijt-rijst-recept is wat volgens mij SHE ooit heeft gepost?
Are you ready for take off?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wou je me nu laten landen of zo? Maar ik ben er al!
Dat geloof ik gelijk, nog nooit gedronken!quote:
je krijgt het er lekker warm vanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, nog nooit gedronken!
Maar geloof niet dat je het goede hier in Nederland kan krijgen, toch?quote:
geen idee, zo ver ben ik nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar geloof niet dat je het goede hier in Nederland kan krijgen, toch?
Dank!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[CUL SC] # 189: Al rijst etend, rennend naar de Etna
Helleu beebquote:
Nee nee, het landen was wel even prima hoor. Of woujjemeweghebbequote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Are you ready for take off?
[ afbeelding ]
Deze beter?
Of jij sarcastisch bent of niet, dat vind ik altijd zo'n raadsel. Wel een aangenaam raadsel hoor, trouwens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej, da's leuk, kom je nu vaker meeposten in onze hechte kliek Dude?
Ja, leek me wel iets om te overwegen. Jij was er enorm fan van ook, toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:06 schreef Oblivion het volgende:
Ga je ook rijst eten in de ochtend, dude?
Ik 1x bj Bloezzemama en Golferpapaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, nog nooit gedronken!
Ik ben een heel akelig cynisch rotmens, maar soms schiet er per ongeluk iets gemeends uit. Zoals datquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Of jij sarcastisch bent of niet, dat vind ik altijd zo'n raadsel. Wel een aangenaam raadsel hoor, trouwens.
*kuch* Kijk eens bij eigenschappen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee nee, het landen was wel even prima hoor. Of woujjemeweghebbe![]()
Yep, doe het toch wel 4 keer per week!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, leek me wel iets om te overwegen. Jij was er enorm fan van ook, toch?
Waarom besluit je niet gewoon steeds te zeggen wat je denkt? Volgens mij is dat negen van de dertien keer aardig, en aan de rest wennen de mensen wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben een heel akelig cynisch rotmens, maar soms schiet er per ongeluk iets gemeends uit. Zoals datIk probeer me hier in te houden meestal
Lijkt me nou helemaal niks, een soort van veredelde nasi voor het ontbijt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef DarkElf het volgende:
wij zijn ook op het moment helemaal van t rijst eten 's ochtends... ene keer met paprika enzo, de andere keer met wortel en erwtjes... en natuurlijk steeds met ei want dat MOET van SHEen knof en lente ui....
en t vult als een tierelier trouwens! likt wel of je hele dag anders loopt, maagtechnisch gezien zeg maar..
Ok laat maarik klinkt vast onzinnig
t stomme is, ik hou dus nooit zo van rijstquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lijkt me nou helemaal niks, een soort van veredelde nasi voor het ontbijt.
Ik heb op een dag dat ik nagenoeg constant college geef, lang na het ontbijt geen tijd om te eten. Dus vullen als een tierelier mag van mij. Oeh, graag zelfs!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef DarkElf het volgende:
wij zijn ook op het moment helemaal van t rijst eten 's ochtends... ene keer met paprika enzo, de andere keer met wortel en erwtjes... en natuurlijk steeds met ei want dat MOET van SHEen knof en lente ui....
en t vult als een tierelier trouwens! likt wel of je hele dag anders loopt, maagtechnisch gezien zeg maar..
Ok laat maarik klinkt vast onzinnig
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:06 schreef Oblivion het volgende:
Bluezz weet er meer van!
BLUEZZZZZZZ! Waar zit je?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik 1x bj Bloezzemama en Golferpapa![]()
Alles was lekker die avond
Omdat er mensen zijn hier die mijn eerlijke mening niet altijd kunnen waarderen. En hoewel ik dól ben op rellen, word ik veel liever aardig gevondenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom besluit je niet gewoon steeds te zeggen wat je denkt? Volgens mij is dat negen van de dertien keer aardig, en aan de rest wennen de mensen wel.
1X drinken en je bent verkocht doedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Geen idee of dat lekker is, Bluezz, maar ik nbeem het onmiddellijk van je aan.
jupquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:33 schreef Oblivion het volgende:
Oh en onbehandelde citroenen bedoelen ze mee?
Onbespoten enzo?
Ja, dat denk ik, lees de posts van Digger en EW in dat topic maar even.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:33 schreef Oblivion het volgende:
Oh en onbehandelde citroenen bedoelen ze mee?
Onbespoten enzo?
Daar word ik niet wijzer van...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik, lees de posts van Digger en EW in dat topic maar even.
Truste!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.![]()
Slaap lekker!
Korter haar?quote:
Wel een ervaringsverslagje maken heurquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:36 schreef Oblivion het volgende:
Daar word ik niet wijzer van...![]()
Maar ik denk dat ze dat bedoelen!
En ik weet een adres waar ze die hebben...![]()
Ik weet ook een keer wat...damn!
OhshitNoshitNonoesOhnoes ik zie hem nu pasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja ook. Maar latislos heeft er een Pink Panther in gepfotoshopt voor me
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Iedereen aan het slapen inmiddels? Ja groot gelijk heur.
quote:
Door ehm... Geen idee. Wanneer ga je beginnen met Rechten? Was je trouwens niet net klaar met Journalistiek ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net een (bij voorbaat al verzekerde) beurs aangevraagd om een studie rechten te gaan doen.![]()
Op mijn 36ste![]()
Spannend allemaal hoor, weer studeren.
En Lein, is wakker waardoor..?
Ik denk het.quote:
Niet helemaal, maar had je ongezouten mening allang verwacht, that's allquote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk het.
Begrijp ik nou goed dat je op MSN vráágt of ik even lelijke dingen over je bril wil zeggen?
Euc-, schat, als er nog 2 mensen op deze wereld zouden leven die verantwoordelijk zouden zijn voor het voortbestaan van het menselijk ras. En jij en ik deze twee mensen zouden zijn... Dan zou het verdomd snel afgelopen zijn met het menselijk ras want bij de eerste kans die ik krijg ruk ik je kloten via je keel naar buitenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:44 schreef Euc- het volgende:
Dan ben ik dus op de goede weg met bril en zwembroek|
Ja, ik ben verdomd origineel, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:47 schreef Euc- het volgende:
Goh, die is origineel zeg
Je bent wel lief hoor
Ja, echte liefdequote:
De mooie herinneringen zo nu en dan ophalen is het leukst.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:38 schreef Oblivion het volgende:
Wij hadden ook een lieve opa, die als je klein was en bij wijze van spreken in zijn nek poepte nog zei dat je lekker rook...![]()
Of als je ziek was en sneeuwde buiten, de sneeuw met een kruiwagen naar binnen haalde, zodat ook jij kon spelen...![]()
Een hele mooie villa (poppenhuis) voor je maakte met de hand...![]()
Helaas ook overleden in 1999.
Tijd gaat hard.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:41 schreef Oblivion het volgende:
Is vaak zo als oma eerder overlijdt. (En opa is oud, oud)
Mijn oma daarin tegen is naar een leuk klein huisje verhuist waar andere kleinkinderen wonen en rijdt met haar Mercedes (rollator) door de straten en maar boodschappen doen en uit eten gaan...
![]()
Groot gelijk heeft ze.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De mooie herinneringen zo nu en dan ophalen is het leukst.
Mijn opa nam ons altijd mee in de trein (omdat hij voor de NS heeft gewerkt vroeger kon hij gratis reizen) en gingen we door heel Nederland. Gewoon, zomaar. En omdat hij het leuk vond. Of op de vakanties biljarten (hij heeft mij biljarten geleerd).
We mochten soms ook bij de machinist zitten. Dat kon hij makkelijker regelen enzo. Dat was ook wel tof.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Hoe cool is dat?!
En kinderen vind met de trein reizen het einde!
Oh, klinkt dat eenzaam en verdrietig...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Die mensen zijn sowieso heel erg blij als ze de kinderen en kleinkinderen zien. Maar het is wel goed dat ze nog buiten komt enzo
. Mijn opa deed dat al 13 jaar niet meer.
Ik geloof je gelijk!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We mochten soms ook bij de machinist zitten. Dat kon hij makkelijker regelen enzo. Dat was ook wel tof.
Mijn opa werkte ook bij de NS en deed dat ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De mooie herinneringen zo nu en dan ophalen is het leukst.
Mijn opa nam ons altijd mee in de trein (omdat hij voor de NS heeft gewerkt vroeger kon hij gratis reizen) en gingen we door heel Nederland. Gewoon, zomaar. En omdat hij het leuk vond. Of op de vakanties biljarten (hij heeft mij biljarten geleerd).
Het trieste was dat hij heel veel zei dat het voor hem niet meer hoefde. Dat hij het prima vond als hij er de volgende dag niet meer was. Hij was ook alcohollist. Uiteindelijk werd er darm kanker geconstateerd en na een aantal operaties kwam hij uit het ziekenhuis. Heel anders dan eerst zelfs. Hij wilde weer naar buiten, hij was vrolijker, hij had weer een beetje zin in het leven. Dat heeft ongeveer 3 maanden geduurd en toen is hij bezweken (aan kanker trouwens; het was uiteindelijk toch uitgezaaid).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, klinkt dat eenzaam en verdrietig...
In het dorp waar ik geboren en opgegroeid ben (en waar hij woonde tot aan zijn dood): Rozenburg, ergens in de omgeving van Rotterdam.quote:
Haha, coolquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn opa werkte ook bij de NS en deed dat ook.![]()
We gingen overal naartoe met de trein.
Mooie 3 maanden dus, die pakken ze jullie niet meer af!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het trieste was dat hij heel veel zei dat het voor hem niet meer hoefde. Dat hij het prima vond als hij er de volgende dag niet meer was. Hij was ook alcohollist. Uiteindelijk werd er darm kanker geconstateerd en na een aantal operaties kwam hij uit het ziekenhuis. Heel anders dan eerst zelfs. Hij wilde weer naar buiten, hij was vrolijker, hij had weer een beetje zin in het leven. Dat heeft ongeveer 3 maanden geduurd en toen is hij bezweken (aan kanker trouwens; het was uiteindelijk toch uitgezaaid).
Wat wel heel mooi was, dat hij in die 3 maanden echt heel openlijk praatte over van alles. Zo gaf hij eindelijk toe dat hij alcohol verslaafd was en dat het ziekenhuis hem er vanaf heeft geholpen. Waar hij heel blij mee was. Hij wilde altijd wel stoppen, maar het lukte niet.
Ah, thuis dus. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:49 schreef Anthraxx het volgende:
In het dorp waar ik geboren en opgegroeid ben (en waar hij woonde tot aan zijn dood): Rozenburg, ergens in de omgeving van Rotterdam.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie het vanmiddag wel. Ik laat het wel weten. Hoewel ik hopelijk niet heel hysterisch ga doen hier op het forum of thuis enzo.
Ja, te jong, maar goed dat geld voor alle jonge mensen.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hier 2 enorme bokalen op mijn bureau staan.We hebben gister weer gewonnen met voetballen.
En nu ben ik brak en heb ik nu al zin om vanavond vroeg naar bed te gaan.
Ik hoop met je mee!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon een 8. Dan heb ik 5x een 8 op mijn eindlijst (van de vijf cijfers die er op staan).
Ik ben brak van het voetballen. 5 wedstrijdjes gespeeld tussen 4 en 8 en dan heb je niet echt de kans om te eten (als je tenminste niet kotsend op het veld wilt liggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waarvan ben je brak? Van dat potje voetbal of het drinken daarna?
Zijn de dames zo grof met elkaar?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben brak van het voetballen. 5 wedstrijdjes gespeeld tussen 4 en 8 en dan heb je niet echt de kans om te eten (als je tenminste niet kotsend op het veld wilt liggen) en ik ben behoorlijk beurs.
Maar afijn, de blauwe plekken vallen mee, geloof ik. Alleen mn heup en bij mn linkerknie.
Die 2 biertjes merk ik niet meer na een weekendje Lowlands.
1 juli pas officieel en dus ook het cijferquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer krijg je je cijfer trouwens Annie?
Lekker man, dat het gewoon af is!![]()
Heb je nu vakantie?
Ik ook. Maar dan meer als mijn muziek. Helaas vind Anna het niet zo mooi dus luister ik het niet zo heel veel meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:23 schreef Oblivion het volgende:
Ook leuk!
AC/DC, Iron maiden, Venom, Metallica, Slayer....
Grote broer zijn muziek. Ben er mee opgegroeid.
Gewoon doen als ik, kop telefoon op en rocken!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan meer als mijn muziek. Helaas vind Anna het niet zo mooi dus luister ik het niet zo heel veel meer.
HBO Elektrotechniek en nu heb ik ook een jaar een Master Informatica gedaan (waar ik mee door ga).quote:
Daar komt het meestal op neer jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon doen als ik, kop telefoon op een rocken!
Studiebol dus...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HBO Elektrotechniek en nu heb ik ook een jaar een Master Informatica gedaan (waar ik mee door ga).
Wat had die man te melden dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen. Zware onderwerpen zo op de ochtend.
Toevallig zat ik gisteren weer bij de voetbalclub. We hadden tenten opgezet voor het pupillenkamp (ontzettend veel zin in) en daarna waren we biertjes aan het drinken, want het fust moest leeg en het was gratis, dus gezellig. Begint zo'n kerel ineens over mijn schoonvader, weg goede sfeer.
Ik heb een mooie gekregen voor mijn verjaardag...quote:
Ik wil nog wel eens los gaan met muziek ja...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
Leuk cadeau. Is het meer omdat de rest van het huis niet meer je muziek aan wilde horen?.
Nee hoor, valt wel mee.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee hoor, valt wel mee.Ik heb gewoon snel blauwe plekken en ben ook best wel fanatiek.
![]()
Wel iemand (per ongeluk) geraakt op dr enkel en die was onwijs boos!Daarna kwam ze echt op me af als een stoomlocomotief!
Maar ik ben niet uit de weg gegaan natuurlijk.
Sterktequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx gaat naar Den Haag. Tot straks.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx gaat naar Den Haag. Tot straks.
Geen zon daar?quote:
thenks!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen zon daar?![]()
Hier wel. volop!![]()
* Oblivion stuurt een stukje zon naar België....
Justmattie? Waarom die opmerking over zijn avaquote:
Omdat het een idee was dat opkwam als poepen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Justmattie? Waarom die opmerking over zijn ava
Het is nog maar 10 uur!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:54 schreef Tezz het volgende:
Kind met ontbijt in haar buik naar school: CHECK
Verplichte babbeltjes op het schoolplein: CHECK
Was opgehangen: CHECK
Bedden verschoont: CHECK
Was die er nog lag gestreken en beddegoed uitgewassen: CHECK
Ramen gewassen boven: CHECK
Barbie-zooi opgeruimd op kamer van dochterlief: CHECK
Badkamer in de sop gezet: CHECK
Ff pauze nu, heb ik wel verdiend dacht ik zo zelf.
Ik voetbal op mn werk idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Liejannuh, hoe zit dat nou precies met dat voetbal van jou? Mijn vriendin voetbalt ook, maar gewoon bij een club, van jou is toch van je bedrijf? Speel je dan tegen andere bedrijven????
Nog niet maar dat zal vast wel komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Das netjes MM!
Heeft ie al zicht op wat anders?
Onweer op kamp heeft ook wel weer wat.quote:Hier is het trouwens stralend weer. Hopen dat het weekend ook mooi blijft. als we zo'n onweersbui als gisteren krijgen met pupillenkamp, dan zal het wel onrustig worden...
Geen zon in Den Haag iig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:55 schreef AKnynke het volgende:
's Morgens allemaal!
Met een koffertje, een matje, een slaapzak en een volleybal naar het werk lopen was een opgave vanmorgen. Maar, ik heb het gered. Nu nog zorgen dat ik straks ook weer op het station aankom!Eerst maar eens eventjes werken...
![]()
Oh, en ik wil ook zon. Mensen in het westen, hoe is het daar? Want ik ben dit weekend in Rockanje, onder Rotterdam..
http://www.weer.nl/quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:55 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en ik wil ook zon. Mensen in het westen, hoe is het daar? Want ik ben dit weekend in Rockanje, onder Rotterdam..
De kinderen zijn van 6 tot 11, dus onweer is niet echt een aanrader.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nog niet maar dat zal vast wel komen.![]()
[..]
Onweer op kamp heeft ook wel weer wat.![]()
Leuk zo'n kamp. Het kost je wat slaap maar dat is het wel waard.
Ik heb heeel lang zitten twijfelen. Neem normaal altijd een rugzak mee, maar dan heb ik nog niet m'n armen vrij want daar kan m'n slaapzak wel in, maar m'n tentje niet, en m'n matje ook niet.. (heb nog spullen uit de prehistorische tijd)..en dan had ik nog m'n handen niet vrij gehad. Nu zit m'n tentje en een groot zeil om op te zitten in de tas, en moet ik m'n matje en slaapzak en bal nog dragen. opzich wel te doen. ware het niet dat de tas van de action komt, en kut is!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geen zon in Den Haag iig.
Had je niet beter alles in een rugzak kunnen proppen Nynke?Heb ik afgelopen week ook gedaan. Ok, je ziet er uit als een lastdier en zo voelt het ook, maar je hebt wel je handen vrij.
We hebben gister op kleine veldjes gespeeld met 6 man/vrouw per team.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Liejannuh nog gefeliciteerd! Twee teams van 11? En welke plek speel je?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
..........
Maar mijn specialiteit is ontzettend in de weg lopen.
Tja, vrijdag=poetsdag in huize Tezz. Echt een vreselijke gewoonte die ik maar niet afleer. Als ik op vrijdag niet gepoetst heb, voel ik me bijzonder schuldig altijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Iedereen is zo actief hier dat ik me haast schuldig voel dat ik hier zit te niksen.![]()
Ik denk dat ik ook maar iets nuttigs ga doen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tezz, bedankt. Nou is iedereen het huishouden aan het doen en ik verveel me.
Er was ook een gemengde competitie en wij hadden in beide teams 1 man opgesteld. Die we heel netjes op doel hebben gezet. We wilden toch ook wel wat wissels hebben en hebben speciaal 2 teams ingezet omdat er anders geen dames poule zou zijn. En we wilden vooral niet tegen mannen spelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is ook een kwaliteit!
Dus het is gemengd? Ik dacht alleen Chica's. Wat is de mengverhouding?
Ik kan je niet vermaken, ik zit mn nagels te lakkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee hoor, kun je mij vermaken? Leuke ava! Ben jij dat op de achtergrond?
Ik dacht dat dat SuperGrover was!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan je niet vermaken, ikzit mn nagels te lakken:D
Op de achtergrond is de Pink PantherIk ben dat blauwe ding
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat SuperGrover was!
Lukt het nu wel?
Je kunt overwegen om ook iets in het huishouden te gaan doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tezz, bedankt. Nou is iedereen het huishouden aan het doen en ik verveel me.
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:23 schreef Oblivion het volgende:
Kort rokje...CHECK!
Flip Flops.....CHECK!
Laag truitje... CHECK!
Bikini eronder....CHECK!
Ligstoel staat klaar... CHECK!
Zonnebrand in de aanslag... CHECK!
ZON?.....CHECK!![]()
Ready!
Is toch een veel beter lijstje...?
Er zijn ook voetballende mannen hier. Maar het is helemaal niet leuk om tegen mannen te voetballen vind ik. Die schieten veel te hard, gaan veel harder de confrontatie aan en dat levert alleen maar blessures en blauwe plekken op. En dat willen we niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zijn er geen mannen binnen jullie bedrijf die willen voetballen dan? Waar werk jij
De zon schijnt hier niet, het is grijs..ik ben een saai artikel aan het schrijven, en ik heb ook zin in kroketjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
De zon schijnt hier niet; het regende vanmorgen en ik ben datalogs aan het doorspitten
Ik wil met Tezz mee; lekker kroketjes eten en zonnen
Ik ben dit weekend vlakbij Rockanje en op dit moment is het redelijk warm, maar alles is wel bewolkt. Geen idee of het nog gaat betrekken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:55 schreef AKnynke het volgende:
's Morgens allemaal!
Met een koffertje, een matje, een slaapzak en een volleybal naar het werk lopen was een opgave vanmorgen. Maar, ik heb het gered. Nu nog zorgen dat ik straks ook weer op het station aankom!Eerst maar eens eventjes werken...
![]()
Dan kunnen we naar elkaar zwaaien!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend vlakbij Rockanje en op dit moment is het redelijk warm, maar alles is wel bewolkt. Geen idee of het nog gaat betrekken.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:38 schreef SHE het volgende:
Nu volgt een gecodeerd bericht:
Hoi Calorie2000
Zijn de wortelen naar de boer gebracht? Is dit goed gegaan en kun je me vertellen of de oogst geslaagd is?
Woehahaha wat ben je toch ook een <brabants accent aan> vlaai <brabants accent uit> !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:38 schreef SHE het volgende:
Nu volgt een gecodeerd bericht:
Hoi Calorie2000
Zijn de wortelen naar de boer gebracht? Is dit goed gegaan en kun je me vertellen of de oogst geslaagd is?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Oh balen, SHE. Knieen zijn klote-dingenVanmiddag weer naar de kine
Wat is je MSN, overigens?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:28 schreef Tezz het volgende:
Relaxen de rest van de dag in de wetenschap dat mijn huis schoon is: CHECK
Helemaal tof!quote:
Ook een goed lijstje, toch???
Ik zit op m'n werk. Fokken is al niet netjes, maar het huihouden gaan doen is wel heel raar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt overwegen om ook iets in het huishouden te gaan doen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:47 schreef SHE het volgende:
Ooooooooooohhhhhhhbbbbbbbbbbbbbbbblllllllllliiiiiiiiiiiiii
Meer hebben?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb de zon gezien! Héél even maar ...... maar er is dus hoop voor ons Belgjes CF
Lijken wel penissen....quote:
lekker je strijk mee nemen enzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk. Fokken is al niet netjes, maar het huihouden gaan doen is wel heel raar.
Ik zit verder naar het zuiden, maar zon? Ho maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb de zon gezien! Héél even maar ...... maar er is dus hoop voor ons Belgjes CF
ik wil qua weer ook geassocieerd worden met de belgen. Volgens mij zit ik nog zuidelijker dan CF namelijk! En hier ook geen zon.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit verder naar het zuiden, maar zon? Ho maar
quote:
Ohhh bummer van je pootje SHEquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef SHE het volgende:
Ik heb vandaag te lang geslapen en nu moet ik WEER faken alsof ik thuis werk
Dus mijn lijstje ziet er heel anders uit, want ik moet verdikkeme echt zoveel doen vandaag![]()
Het allerergste komt nog;
gisteravond bij het sporten mijn kruisbanden weer verrekt, dus ik kan weer een paar dagen met mijn poot omhoog
ja verrek jij zit idd lager... stom, voor mijn gevoel is dat altijd heel andersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wil qua weer ook geassocieerd worden met de belgen. Volgens mij zit ik nog zuidelijker dan CF namelijk! En hier ook geen zon.
Bweuh.. ik heb 12/13 jaar geleden mijn enkelbanden gescheurd en dat is altijd een zwakke plek gebleven....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh bummer van je pootje SHEMijn zwakke punt is mijn enkel, heb vorig jaar mijn enkelbanden gescheurd en dat is nooit meer goedgekomen
oh verschrikkelijke dingen zijn datquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bweuh.. ik heb 12/13 jaar geleden mijn enkelbanden gescheurd en dat is altijd een zwakke plek gebleven....
Heeft iemand hier weleens met een azerty-toetsenbord gewerkt? Ik zit mijn notes van gister na te lezen en ze stikken van de tikfouten
Wie is dat?quote:
Ik heb een donkerbruin vermoeden. Is het niet verboden om foto's van andere users te posten op fok zonder explicite toestemming?quote:
Het is op z'n minst een beetje... raarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden. Is het niet verboden om foto's van andere users te posten op fok zonder explicite toestemming?
Ik sport ook altijd met versteviging om m'n enkel. 2 jaar geleden in een dronken bui op een gala gevallen, en daarna gewoon nog de hele avond verder gedanst. Dat was funest, k heb er tot op de dag van vandaag last van.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh verschrikkelijke dingen zijn dat
Ik ben een jaar of 7 geleden eens heel erg door mijn enkel gegaan (natte schuine stoep, nieuwe schoenen met leren zolen.... hoppakee lekker dubbel geslagen voor mijn gevoel) en nu nog ga ik zoooo makkelijk door die enkel heen..... erg annoying.
Ook een beetje gebasserd op eerdere ervaringen. Never mind.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef Euc- het volgende:
Jeetje mina zeg, wat een overtrokken reacties weer
Nu ben ik opeens weer een stalker, whatever
Boeiend, zoals ik net zei tegen iemand op msn:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
Dat is er 1 uit den ouden doosch.........
Toen ik nog Sushi maakte op Belgische housefeesten![]()
U ziet mij met een wortel.
En EUC, je bent natuurlijk een imbeciel en het is jammer dat je het zelf niet eens doorhebt.
ja vreemd is dat eigenlijk dat je jaren later nog last ervan kan hebben,.... en dat alleen door zoiets. Wel goed dat je altijd versteviging eromheen doet!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik sport ook altijd met versteviging om m'n enkel. 2 jaar geleden in een dronken bui op een gala gevallen, en daarna gewoon nog de hele avond verder gedanst. Dat was funest, k heb er tot op de dag van vandaag last van.
getsie dat moet pijn gedaan hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, DE: ik heb het dus, jaren gelden, voor elkaar gekregen om binnen- én buitenbanden van mijn linkerenkel in een keer te scheurenNiet leuk als je dan weer moet gaan leren lopen
Oooooooh, zeg dat dan, jullie hebben natuurlijk nog nooit iemand van hier gegoogled. Mijn fout, mijn fout!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ook een beetje gebasserd op eerdere ervaringen. Never mind.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oooooooh, zeg dat dan, jullie hebben natuurlijk nog nooit iemand van hier gegoogled. Mijn fout, mijn fout!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Boeiend, zoals ik net zei tegen iemand op msn:
zegt:
hoe zou jij t vinden als iemand zou googlen op je naam en een foto van je zou posten in een topic?
zegt:
ik zou t niet op prijs stellen hoor
O_o * hoezo verbrand? zegt:
boeiend, ik zet ze toch zelf online
je weeeet dat dat kan gebeuren met internet
en als je anoniem wilt blijven zet je ze gewoon niet erop, klaar
Het spijt me dat ik niet elk debiel regeltje van een internetforum uit mijn hoofd ken.
Zo weer naar de kine. Het gaa best goed, de onderkant van het gewricht is nog erg gevoelig, en ver strekken of echt op m'n knieen zitten gaat nog niet (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
getsie dat moet pijn gedaan hebben
hee hoe is t met je knie eigenlijk?
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik snap gewoon niet wat het posten nou uitmaakt, that's all..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef DarkElf het volgende:
oh nee
en t gaat niet om t googlen men, t gaat om t posten...
dat je dat niet snapt![]()
Boo-hoo. Doe eens even normaal man...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik snap gewoon niet wat het posten nou uitmaakt, that's all..
Mijn gedachten achter het posten was meer als een soort waarschuwing, omdat haar volledige naam hier staat ben je met zoekmachines ook heel makkelijk te vinden. Dan kun je dus gekoppeld worden aan je internetalias en DAT kan wel eens nadelig zijn voor bijvoorbeeld toekomstige werkgevers die je googlen.
Maargoed, ik zal wel weer een te domme gedachtengang hebben tussen alle universitair opgeleidde fokkers hier.
veel beter.... goed dat de kine helpt... maar je kan dus nog niet alles terug doen... gaat dat wel weer lukken denken ze?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo weer naar de kine. Het gaa best goed, de onderkant van het gewricht is nog erg gevoelig, en ver strekken of echt op m'n knieen zitten gaat nog niet (yoga
) maar ik kan bijv wel zonder pijn trappenlopen en ik mag fietsen en zwemmen en dat is beter dan op je gat zitten, nietwaar
MSN gesprekken zijn ook prive, Euc- Ik stel het niet op prijs dat je dit soort dingen post, en al helemaal niet zonder het eerst even te bespreken.For crying out loud, heb je nou echt geen greintje fatsoen in je donder?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Boeiend, zoals ik net zei tegen iemand op msn:
zegt:
hoe zou jij t vinden als iemand zou googlen op je naam en een foto van je zou posten in een topic?
zegt:
ik zou t niet op prijs stellen hoor
boeiend, ik zet ze toch zelf online
je weeeet dat dat kan gebeuren met internet
en als je anoniem wilt blijven zet je ze gewoon niet erop, klaar
Het spijt me dat ik niet elk debiel regeltje van een internetforum uit mijn hoofd ken.
Ga nou ff niet de jankerd uithangen, Euc-quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef Euc- het volgende:
Ik heb het weer gedaan vandaag, ik ben een weekendje weg.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MSN gesprekken zijn ook prive, Euc- Ik stel het niet op prijs dat je dit soort dingen post, en al helemaal niet zonder het eerst even te bespreken.For crying out loud, heb je nou echt geen greintje fatsoen in je donder?
Ik ga helemaal niet de jankerd uithangen, vind het eerder hilarisch wat een ophef hier ontstaat over een debiel dingetje. Als Steer het had gedaan was er niet zo gereageerd wed ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga nou ff niet de jankerd uithangen, Euc-
We zijn best vergevingsgezind, dat moest je toch zo langzamerhand wel duidelijk zijn
Ik vind yoga met een groepje altijd zo... zweverigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
veel beter.... goed dat de kine helpt... maar je kan dus nog niet alles terug doen... gaat dat wel weer lukken denken ze?
(ik deed ook yoga, errug leuk (buiten dat t groepje me wat minder aansprak maar yoga an sich was leuk) maar ik heb slijtage in mijn linkerknie en dat knieen zitten dat gaat gewoon echt niet! Jammer maar helaas...)
Jamaar Steer is Steerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet de jankerd uithangen, vind het eerder hilarisch wat een ophef hier ontstaat over een debiel dingetje. Als Steer het had gedaan was er niet zo gereageerd wed ik.
Verder bedoelde ik dat ik een weekendje weg ben.
gmtaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Steer zou dat niet hebben gedaan, Euc. Dat geeft al aan dat je het echt niet begrijpt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Zullen we in staking gaan totdat Steer zijn volledige verhaal met pics en filmpjes post?
En wat voor dakterrasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
En BTW, DE: yoga buiten lijkt mij ook tof, ik heb daar een perfect balko/dakterras voor
ja klopt maar t was wel pretig om te doen... kan me prima voor mensen afsluiten namelijk en thuis doen vind ik ook maar half/halfquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind yoga met een groepje altijd zo... zweverig![]()
En pandorah, da's dus het probleem, bij veel yogahoudingen moet je op je knieen zitten. Maar ik ga s kijken of mijn 'yoga for dummies'-dvd nog goede vervangende oefeningen heeft
Volgende topic noemen we "waar we wachten op Het Verhaal" en dan niets meer posten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Zullen we in staking gaan totdat Steer zijn volledige verhaal met pics en filmpjes post?
Omg kleine borstjes?? Ik heb alleen zulke goed gevulde borsten gehad toen ik stuwing kreeg na de bevallingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kleine borstjes had ik hier nog![]()
Zie je Euc, mijn keuze, mijn foto.
Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt, discretie is een groot goed en zelfs ik ben er niet altijd even goed in. Maar het is beter om er wel goed in te worden
Nu allemaal weer vriendjes, want ruzie maken is ook niet leuk op deze mooie vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |