Ja, echte liefdequote:
De mooie herinneringen zo nu en dan ophalen is het leukst.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:38 schreef Oblivion het volgende:
Wij hadden ook een lieve opa, die als je klein was en bij wijze van spreken in zijn nek poepte nog zei dat je lekker rook...![]()
Of als je ziek was en sneeuwde buiten, de sneeuw met een kruiwagen naar binnen haalde, zodat ook jij kon spelen...![]()
Een hele mooie villa (poppenhuis) voor je maakte met de hand...![]()
Helaas ook overleden in 1999.
Tijd gaat hard.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:41 schreef Oblivion het volgende:
Is vaak zo als oma eerder overlijdt. (En opa is oud, oud)
Mijn oma daarin tegen is naar een leuk klein huisje verhuist waar andere kleinkinderen wonen en rijdt met haar Mercedes (rollator) door de straten en maar boodschappen doen en uit eten gaan...
![]()
Groot gelijk heeft ze.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De mooie herinneringen zo nu en dan ophalen is het leukst.
Mijn opa nam ons altijd mee in de trein (omdat hij voor de NS heeft gewerkt vroeger kon hij gratis reizen) en gingen we door heel Nederland. Gewoon, zomaar. En omdat hij het leuk vond. Of op de vakanties biljarten (hij heeft mij biljarten geleerd).
We mochten soms ook bij de machinist zitten. Dat kon hij makkelijker regelen enzo. Dat was ook wel tof.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Hoe cool is dat?!
En kinderen vind met de trein reizen het einde!
Oh, klinkt dat eenzaam en verdrietig...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Die mensen zijn sowieso heel erg blij als ze de kinderen en kleinkinderen zien. Maar het is wel goed dat ze nog buiten komt enzo
. Mijn opa deed dat al 13 jaar niet meer.
Ik geloof je gelijk!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We mochten soms ook bij de machinist zitten. Dat kon hij makkelijker regelen enzo. Dat was ook wel tof.
Mijn opa werkte ook bij de NS en deed dat ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De mooie herinneringen zo nu en dan ophalen is het leukst.
Mijn opa nam ons altijd mee in de trein (omdat hij voor de NS heeft gewerkt vroeger kon hij gratis reizen) en gingen we door heel Nederland. Gewoon, zomaar. En omdat hij het leuk vond. Of op de vakanties biljarten (hij heeft mij biljarten geleerd).
Het trieste was dat hij heel veel zei dat het voor hem niet meer hoefde. Dat hij het prima vond als hij er de volgende dag niet meer was. Hij was ook alcohollist. Uiteindelijk werd er darm kanker geconstateerd en na een aantal operaties kwam hij uit het ziekenhuis. Heel anders dan eerst zelfs. Hij wilde weer naar buiten, hij was vrolijker, hij had weer een beetje zin in het leven. Dat heeft ongeveer 3 maanden geduurd en toen is hij bezweken (aan kanker trouwens; het was uiteindelijk toch uitgezaaid).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, klinkt dat eenzaam en verdrietig...
In het dorp waar ik geboren en opgegroeid ben (en waar hij woonde tot aan zijn dood): Rozenburg, ergens in de omgeving van Rotterdam.quote:
Haha, coolquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn opa werkte ook bij de NS en deed dat ook.![]()
We gingen overal naartoe met de trein.
Mooie 3 maanden dus, die pakken ze jullie niet meer af!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het trieste was dat hij heel veel zei dat het voor hem niet meer hoefde. Dat hij het prima vond als hij er de volgende dag niet meer was. Hij was ook alcohollist. Uiteindelijk werd er darm kanker geconstateerd en na een aantal operaties kwam hij uit het ziekenhuis. Heel anders dan eerst zelfs. Hij wilde weer naar buiten, hij was vrolijker, hij had weer een beetje zin in het leven. Dat heeft ongeveer 3 maanden geduurd en toen is hij bezweken (aan kanker trouwens; het was uiteindelijk toch uitgezaaid).
Wat wel heel mooi was, dat hij in die 3 maanden echt heel openlijk praatte over van alles. Zo gaf hij eindelijk toe dat hij alcohol verslaafd was en dat het ziekenhuis hem er vanaf heeft geholpen. Waar hij heel blij mee was. Hij wilde altijd wel stoppen, maar het lukte niet.
Ah, thuis dus. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:49 schreef Anthraxx het volgende:
In het dorp waar ik geboren en opgegroeid ben (en waar hij woonde tot aan zijn dood): Rozenburg, ergens in de omgeving van Rotterdam.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie het vanmiddag wel. Ik laat het wel weten. Hoewel ik hopelijk niet heel hysterisch ga doen hier op het forum of thuis enzo.
Ja, te jong, maar goed dat geld voor alle jonge mensen.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hier 2 enorme bokalen op mijn bureau staan.We hebben gister weer gewonnen met voetballen.
En nu ben ik brak en heb ik nu al zin om vanavond vroeg naar bed te gaan.
Ik hoop met je mee!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon een 8. Dan heb ik 5x een 8 op mijn eindlijst (van de vijf cijfers die er op staan).
Ik ben brak van het voetballen. 5 wedstrijdjes gespeeld tussen 4 en 8 en dan heb je niet echt de kans om te eten (als je tenminste niet kotsend op het veld wilt liggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waarvan ben je brak? Van dat potje voetbal of het drinken daarna?
Zijn de dames zo grof met elkaar?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben brak van het voetballen. 5 wedstrijdjes gespeeld tussen 4 en 8 en dan heb je niet echt de kans om te eten (als je tenminste niet kotsend op het veld wilt liggen) en ik ben behoorlijk beurs.
Maar afijn, de blauwe plekken vallen mee, geloof ik. Alleen mn heup en bij mn linkerknie.
Die 2 biertjes merk ik niet meer na een weekendje Lowlands.
1 juli pas officieel en dus ook het cijferquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:23 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer krijg je je cijfer trouwens Annie?
Lekker man, dat het gewoon af is!![]()
Heb je nu vakantie?
Ik ook. Maar dan meer als mijn muziek. Helaas vind Anna het niet zo mooi dus luister ik het niet zo heel veel meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:23 schreef Oblivion het volgende:
Ook leuk!
AC/DC, Iron maiden, Venom, Metallica, Slayer....
Grote broer zijn muziek. Ben er mee opgegroeid.
Gewoon doen als ik, kop telefoon op en rocken!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan meer als mijn muziek. Helaas vind Anna het niet zo mooi dus luister ik het niet zo heel veel meer.
HBO Elektrotechniek en nu heb ik ook een jaar een Master Informatica gedaan (waar ik mee door ga).quote:
Daar komt het meestal op neer jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon doen als ik, kop telefoon op een rocken!
Studiebol dus...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HBO Elektrotechniek en nu heb ik ook een jaar een Master Informatica gedaan (waar ik mee door ga).
Wat had die man te melden dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen. Zware onderwerpen zo op de ochtend.
Toevallig zat ik gisteren weer bij de voetbalclub. We hadden tenten opgezet voor het pupillenkamp (ontzettend veel zin in) en daarna waren we biertjes aan het drinken, want het fust moest leeg en het was gratis, dus gezellig. Begint zo'n kerel ineens over mijn schoonvader, weg goede sfeer.
Ik heb een mooie gekregen voor mijn verjaardag...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |