Omdat er mensen zijn hier die mijn eerlijke mening niet altijd kunnen waarderen. En hoewel ik dól ben op rellen, word ik veel liever aardig gevondenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom besluit je niet gewoon steeds te zeggen wat je denkt? Volgens mij is dat negen van de dertien keer aardig, en aan de rest wennen de mensen wel.
1X drinken en je bent verkocht doedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Geen idee of dat lekker is, Bluezz, maar ik nbeem het onmiddellijk van je aan.
jupquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:33 schreef Oblivion het volgende:
Oh en onbehandelde citroenen bedoelen ze mee?
Onbespoten enzo?
Ja, dat denk ik, lees de posts van Digger en EW in dat topic maar even.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:33 schreef Oblivion het volgende:
Oh en onbehandelde citroenen bedoelen ze mee?
Onbespoten enzo?
Daar word ik niet wijzer van...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik, lees de posts van Digger en EW in dat topic maar even.
Truste!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.![]()
Slaap lekker!
Korter haar?quote:
Wel een ervaringsverslagje maken heurquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:36 schreef Oblivion het volgende:
Daar word ik niet wijzer van...![]()
Maar ik denk dat ze dat bedoelen!
En ik weet een adres waar ze die hebben...![]()
Ik weet ook een keer wat...damn!
OhshitNoshitNonoesOhnoes ik zie hem nu pasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja ook. Maar latislos heeft er een Pink Panther in gepfotoshopt voor me
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Iedereen aan het slapen inmiddels? Ja groot gelijk heur.
quote:
Door ehm... Geen idee. Wanneer ga je beginnen met Rechten? Was je trouwens niet net klaar met Journalistiek ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net een (bij voorbaat al verzekerde) beurs aangevraagd om een studie rechten te gaan doen.![]()
Op mijn 36ste![]()
Spannend allemaal hoor, weer studeren.
En Lein, is wakker waardoor..?
Ik denk het.quote:
Niet helemaal, maar had je ongezouten mening allang verwacht, that's allquote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk het.
Begrijp ik nou goed dat je op MSN vráágt of ik even lelijke dingen over je bril wil zeggen?
Euc-, schat, als er nog 2 mensen op deze wereld zouden leven die verantwoordelijk zouden zijn voor het voortbestaan van het menselijk ras. En jij en ik deze twee mensen zouden zijn... Dan zou het verdomd snel afgelopen zijn met het menselijk ras want bij de eerste kans die ik krijg ruk ik je kloten via je keel naar buitenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:44 schreef Euc- het volgende:
Dan ben ik dus op de goede weg met bril en zwembroek|
Ja, ik ben verdomd origineel, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:47 schreef Euc- het volgende:
Goh, die is origineel zeg
Je bent wel lief hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |