Jazeker, Samen met veel andere vrijwilligers, hou ik oa ook de winkel open... en dan draai je dus een ochtend of middag alleen de winkel.. erg leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat leuk DE, jouw vrijwilligerswerk
Oh dat klinkt als iets voor mijquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jazeker, Samen met veel andere vrijwilligers, hou ik oa ook de winkel open... en dan draai je dus een ochtend of middag alleen de winkel.. erg leuk
En af en toe hoort vergaderen erbij... of voorlichting over fairtrade (zoals vanavond)
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef latislos het volgende:
ik zie dat de PP zich verspreidt over fok!
[EK '08] [prijsvraag] Show hier je EK support!
gewoon eens informeren als er een in je buurt isquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als iets voor mij
Hè dude!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zwaai hier weer eens!
Hou jullie individuele verhalen allemaal niet meer bij vrees ik, want ik lees daarvoor onvoldoende mee. Excuses als ik daarom nu wellicht niet de juiste goede wensen doe etc. (Ik weet namelijk dat deze SC heel hecht is en mensen elkaar over het algemeen goed kennen).
Ik zwaai even speciaal naar Obli, want zo vaak kom ik die niet tegen!![]()
[CUL SC] # 189: Al rijst etend, rennend naar de Etnaquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dat ontbijt-rijst-recept is wat volgens mij SHE ooit heeft gepost?
Are you ready for take off?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wou je me nu laten landen of zo? Maar ik ben er al!
Dat geloof ik gelijk, nog nooit gedronken!quote:
je krijgt het er lekker warm vanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, nog nooit gedronken!
Maar geloof niet dat je het goede hier in Nederland kan krijgen, toch?quote:
geen idee, zo ver ben ik nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar geloof niet dat je het goede hier in Nederland kan krijgen, toch?
Dank!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[CUL SC] # 189: Al rijst etend, rennend naar de Etna
Helleu beebquote:
Nee nee, het landen was wel even prima hoor. Of woujjemeweghebbequote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Are you ready for take off?
[ afbeelding ]
Deze beter?
Of jij sarcastisch bent of niet, dat vind ik altijd zo'n raadsel. Wel een aangenaam raadsel hoor, trouwens.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej, da's leuk, kom je nu vaker meeposten in onze hechte kliek Dude?
Ja, leek me wel iets om te overwegen. Jij was er enorm fan van ook, toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:06 schreef Oblivion het volgende:
Ga je ook rijst eten in de ochtend, dude?
Ik 1x bj Bloezzemama en Golferpapaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, nog nooit gedronken!
Ik ben een heel akelig cynisch rotmens, maar soms schiet er per ongeluk iets gemeends uit. Zoals datquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Of jij sarcastisch bent of niet, dat vind ik altijd zo'n raadsel. Wel een aangenaam raadsel hoor, trouwens.
*kuch* Kijk eens bij eigenschappen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee nee, het landen was wel even prima hoor. Of woujjemeweghebbe![]()
Yep, doe het toch wel 4 keer per week!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, leek me wel iets om te overwegen. Jij was er enorm fan van ook, toch?
Waarom besluit je niet gewoon steeds te zeggen wat je denkt? Volgens mij is dat negen van de dertien keer aardig, en aan de rest wennen de mensen wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben een heel akelig cynisch rotmens, maar soms schiet er per ongeluk iets gemeends uit. Zoals datIk probeer me hier in te houden meestal
Lijkt me nou helemaal niks, een soort van veredelde nasi voor het ontbijt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef DarkElf het volgende:
wij zijn ook op het moment helemaal van t rijst eten 's ochtends... ene keer met paprika enzo, de andere keer met wortel en erwtjes... en natuurlijk steeds met ei want dat MOET van SHEen knof en lente ui....
en t vult als een tierelier trouwens! likt wel of je hele dag anders loopt, maagtechnisch gezien zeg maar..
Ok laat maarik klinkt vast onzinnig
t stomme is, ik hou dus nooit zo van rijstquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lijkt me nou helemaal niks, een soort van veredelde nasi voor het ontbijt.
Ik heb op een dag dat ik nagenoeg constant college geef, lang na het ontbijt geen tijd om te eten. Dus vullen als een tierelier mag van mij. Oeh, graag zelfs!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef DarkElf het volgende:
wij zijn ook op het moment helemaal van t rijst eten 's ochtends... ene keer met paprika enzo, de andere keer met wortel en erwtjes... en natuurlijk steeds met ei want dat MOET van SHEen knof en lente ui....
en t vult als een tierelier trouwens! likt wel of je hele dag anders loopt, maagtechnisch gezien zeg maar..
Ok laat maarik klinkt vast onzinnig
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:06 schreef Oblivion het volgende:
Bluezz weet er meer van!
BLUEZZZZZZZ! Waar zit je?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik 1x bj Bloezzemama en Golferpapa![]()
Alles was lekker die avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |