Waarom besluit je niet gewoon steeds te zeggen wat je denkt? Volgens mij is dat negen van de dertien keer aardig, en aan de rest wennen de mensen wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben een heel akelig cynisch rotmens, maar soms schiet er per ongeluk iets gemeends uit. Zoals datIk probeer me hier in te houden meestal
Lijkt me nou helemaal niks, een soort van veredelde nasi voor het ontbijt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef DarkElf het volgende:
wij zijn ook op het moment helemaal van t rijst eten 's ochtends... ene keer met paprika enzo, de andere keer met wortel en erwtjes... en natuurlijk steeds met ei want dat MOET van SHEen knof en lente ui....
en t vult als een tierelier trouwens! likt wel of je hele dag anders loopt, maagtechnisch gezien zeg maar..
Ok laat maarik klinkt vast onzinnig
t stomme is, ik hou dus nooit zo van rijstquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lijkt me nou helemaal niks, een soort van veredelde nasi voor het ontbijt.
Ik heb op een dag dat ik nagenoeg constant college geef, lang na het ontbijt geen tijd om te eten. Dus vullen als een tierelier mag van mij. Oeh, graag zelfs!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef DarkElf het volgende:
wij zijn ook op het moment helemaal van t rijst eten 's ochtends... ene keer met paprika enzo, de andere keer met wortel en erwtjes... en natuurlijk steeds met ei want dat MOET van SHEen knof en lente ui....
en t vult als een tierelier trouwens! likt wel of je hele dag anders loopt, maagtechnisch gezien zeg maar..
Ok laat maarik klinkt vast onzinnig
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:06 schreef Oblivion het volgende:
Bluezz weet er meer van!
BLUEZZZZZZZ! Waar zit je?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik 1x bj Bloezzemama en Golferpapa![]()
Alles was lekker die avond
Omdat er mensen zijn hier die mijn eerlijke mening niet altijd kunnen waarderen. En hoewel ik dól ben op rellen, word ik veel liever aardig gevondenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom besluit je niet gewoon steeds te zeggen wat je denkt? Volgens mij is dat negen van de dertien keer aardig, en aan de rest wennen de mensen wel.
1X drinken en je bent verkocht doedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Geen idee of dat lekker is, Bluezz, maar ik nbeem het onmiddellijk van je aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |