Wie is dat?quote:
Ik heb een donkerbruin vermoeden. Is het niet verboden om foto's van andere users te posten op fok zonder explicite toestemming?quote:
Het is op z'n minst een beetje... raarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden. Is het niet verboden om foto's van andere users te posten op fok zonder explicite toestemming?
Ik sport ook altijd met versteviging om m'n enkel. 2 jaar geleden in een dronken bui op een gala gevallen, en daarna gewoon nog de hele avond verder gedanst. Dat was funest, k heb er tot op de dag van vandaag last van.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh verschrikkelijke dingen zijn dat
Ik ben een jaar of 7 geleden eens heel erg door mijn enkel gegaan (natte schuine stoep, nieuwe schoenen met leren zolen.... hoppakee lekker dubbel geslagen voor mijn gevoel) en nu nog ga ik zoooo makkelijk door die enkel heen..... erg annoying.
Ook een beetje gebasserd op eerdere ervaringen. Never mind.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef Euc- het volgende:
Jeetje mina zeg, wat een overtrokken reacties weer
Nu ben ik opeens weer een stalker, whatever
Boeiend, zoals ik net zei tegen iemand op msn:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
Dat is er 1 uit den ouden doosch.........
Toen ik nog Sushi maakte op Belgische housefeesten![]()
U ziet mij met een wortel.
En EUC, je bent natuurlijk een imbeciel en het is jammer dat je het zelf niet eens doorhebt.
ja vreemd is dat eigenlijk dat je jaren later nog last ervan kan hebben,.... en dat alleen door zoiets. Wel goed dat je altijd versteviging eromheen doet!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik sport ook altijd met versteviging om m'n enkel. 2 jaar geleden in een dronken bui op een gala gevallen, en daarna gewoon nog de hele avond verder gedanst. Dat was funest, k heb er tot op de dag van vandaag last van.
getsie dat moet pijn gedaan hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
BTW, DE: ik heb het dus, jaren gelden, voor elkaar gekregen om binnen- én buitenbanden van mijn linkerenkel in een keer te scheurenNiet leuk als je dan weer moet gaan leren lopen
Oooooooh, zeg dat dan, jullie hebben natuurlijk nog nooit iemand van hier gegoogled. Mijn fout, mijn fout!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ook een beetje gebasserd op eerdere ervaringen. Never mind.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oooooooh, zeg dat dan, jullie hebben natuurlijk nog nooit iemand van hier gegoogled. Mijn fout, mijn fout!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Boeiend, zoals ik net zei tegen iemand op msn:
zegt:
hoe zou jij t vinden als iemand zou googlen op je naam en een foto van je zou posten in een topic?
zegt:
ik zou t niet op prijs stellen hoor
O_o * hoezo verbrand? zegt:
boeiend, ik zet ze toch zelf online
je weeeet dat dat kan gebeuren met internet
en als je anoniem wilt blijven zet je ze gewoon niet erop, klaar
Het spijt me dat ik niet elk debiel regeltje van een internetforum uit mijn hoofd ken.
Zo weer naar de kine. Het gaa best goed, de onderkant van het gewricht is nog erg gevoelig, en ver strekken of echt op m'n knieen zitten gaat nog niet (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
getsie dat moet pijn gedaan hebben
hee hoe is t met je knie eigenlijk?
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik snap gewoon niet wat het posten nou uitmaakt, that's all..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:15 schreef DarkElf het volgende:
oh nee
en t gaat niet om t googlen men, t gaat om t posten...
dat je dat niet snapt![]()
Boo-hoo. Doe eens even normaal man...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik snap gewoon niet wat het posten nou uitmaakt, that's all..
Mijn gedachten achter het posten was meer als een soort waarschuwing, omdat haar volledige naam hier staat ben je met zoekmachines ook heel makkelijk te vinden. Dan kun je dus gekoppeld worden aan je internetalias en DAT kan wel eens nadelig zijn voor bijvoorbeeld toekomstige werkgevers die je googlen.
Maargoed, ik zal wel weer een te domme gedachtengang hebben tussen alle universitair opgeleidde fokkers hier.
veel beter.... goed dat de kine helpt... maar je kan dus nog niet alles terug doen... gaat dat wel weer lukken denken ze?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo weer naar de kine. Het gaa best goed, de onderkant van het gewricht is nog erg gevoelig, en ver strekken of echt op m'n knieen zitten gaat nog niet (yoga
) maar ik kan bijv wel zonder pijn trappenlopen en ik mag fietsen en zwemmen en dat is beter dan op je gat zitten, nietwaar
MSN gesprekken zijn ook prive, Euc- Ik stel het niet op prijs dat je dit soort dingen post, en al helemaal niet zonder het eerst even te bespreken.For crying out loud, heb je nou echt geen greintje fatsoen in je donder?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Boeiend, zoals ik net zei tegen iemand op msn:
zegt:
hoe zou jij t vinden als iemand zou googlen op je naam en een foto van je zou posten in een topic?
zegt:
ik zou t niet op prijs stellen hoor
boeiend, ik zet ze toch zelf online
je weeeet dat dat kan gebeuren met internet
en als je anoniem wilt blijven zet je ze gewoon niet erop, klaar
Het spijt me dat ik niet elk debiel regeltje van een internetforum uit mijn hoofd ken.
Ga nou ff niet de jankerd uithangen, Euc-quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef Euc- het volgende:
Ik heb het weer gedaan vandaag, ik ben een weekendje weg.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MSN gesprekken zijn ook prive, Euc- Ik stel het niet op prijs dat je dit soort dingen post, en al helemaal niet zonder het eerst even te bespreken.For crying out loud, heb je nou echt geen greintje fatsoen in je donder?
Ik ga helemaal niet de jankerd uithangen, vind het eerder hilarisch wat een ophef hier ontstaat over een debiel dingetje. Als Steer het had gedaan was er niet zo gereageerd wed ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga nou ff niet de jankerd uithangen, Euc-
We zijn best vergevingsgezind, dat moest je toch zo langzamerhand wel duidelijk zijn
Ik vind yoga met een groepje altijd zo... zweverigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
veel beter.... goed dat de kine helpt... maar je kan dus nog niet alles terug doen... gaat dat wel weer lukken denken ze?
(ik deed ook yoga, errug leuk (buiten dat t groepje me wat minder aansprak maar yoga an sich was leuk) maar ik heb slijtage in mijn linkerknie en dat knieen zitten dat gaat gewoon echt niet! Jammer maar helaas...)
Jamaar Steer is Steerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet de jankerd uithangen, vind het eerder hilarisch wat een ophef hier ontstaat over een debiel dingetje. Als Steer het had gedaan was er niet zo gereageerd wed ik.
Verder bedoelde ik dat ik een weekendje weg ben.
gmtaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Steer zou dat niet hebben gedaan, Euc. Dat geeft al aan dat je het echt niet begrijpt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Zullen we in staking gaan totdat Steer zijn volledige verhaal met pics en filmpjes post?
En wat voor dakterrasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
En BTW, DE: yoga buiten lijkt mij ook tof, ik heb daar een perfect balko/dakterras voor
ja klopt maar t was wel pretig om te doen... kan me prima voor mensen afsluiten namelijk en thuis doen vind ik ook maar half/halfquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind yoga met een groepje altijd zo... zweverig![]()
En pandorah, da's dus het probleem, bij veel yogahoudingen moet je op je knieen zitten. Maar ik ga s kijken of mijn 'yoga for dummies'-dvd nog goede vervangende oefeningen heeft
Volgende topic noemen we "waar we wachten op Het Verhaal" en dan niets meer posten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Zullen we in staking gaan totdat Steer zijn volledige verhaal met pics en filmpjes post?
Omg kleine borstjes?? Ik heb alleen zulke goed gevulde borsten gehad toen ik stuwing kreeg na de bevallingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kleine borstjes had ik hier nog![]()
Zie je Euc, mijn keuze, mijn foto.
Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt, discretie is een groot goed en zelfs ik ben er niet altijd even goed in. Maar het is beter om er wel goed in te worden
Nu allemaal weer vriendjes, want ruzie maken is ook niet leuk op deze mooie vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |