Ik zit op m'n werk. Fokken is al niet netjes, maar het huihouden gaan doen is wel heel raar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt overwegen om ook iets in het huishouden te gaan doen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:47 schreef SHE het volgende:
Ooooooooooohhhhhhhbbbbbbbbbbbbbbbblllllllllliiiiiiiiiiiiii
Meer hebben?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb de zon gezien! Héél even maar ...... maar er is dus hoop voor ons Belgjes CF
Lijken wel penissen....quote:
lekker je strijk mee nemen enzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk. Fokken is al niet netjes, maar het huihouden gaan doen is wel heel raar.
Ik zit verder naar het zuiden, maar zon? Ho maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb de zon gezien! Héél even maar ...... maar er is dus hoop voor ons Belgjes CF
ik wil qua weer ook geassocieerd worden met de belgen. Volgens mij zit ik nog zuidelijker dan CF namelijk! En hier ook geen zon.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit verder naar het zuiden, maar zon? Ho maar
quote:
Ohhh bummer van je pootje SHEquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef SHE het volgende:
Ik heb vandaag te lang geslapen en nu moet ik WEER faken alsof ik thuis werk
Dus mijn lijstje ziet er heel anders uit, want ik moet verdikkeme echt zoveel doen vandaag![]()
Het allerergste komt nog;
gisteravond bij het sporten mijn kruisbanden weer verrekt, dus ik kan weer een paar dagen met mijn poot omhoog
ja verrek jij zit idd lager... stom, voor mijn gevoel is dat altijd heel andersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wil qua weer ook geassocieerd worden met de belgen. Volgens mij zit ik nog zuidelijker dan CF namelijk! En hier ook geen zon.
Bweuh.. ik heb 12/13 jaar geleden mijn enkelbanden gescheurd en dat is altijd een zwakke plek gebleven....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh bummer van je pootje SHEMijn zwakke punt is mijn enkel, heb vorig jaar mijn enkelbanden gescheurd en dat is nooit meer goedgekomen
oh verschrikkelijke dingen zijn datquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bweuh.. ik heb 12/13 jaar geleden mijn enkelbanden gescheurd en dat is altijd een zwakke plek gebleven....
Heeft iemand hier weleens met een azerty-toetsenbord gewerkt? Ik zit mijn notes van gister na te lezen en ze stikken van de tikfouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |