Het is nog maar 10 uur!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:54 schreef Tezz het volgende:
Kind met ontbijt in haar buik naar school: CHECK
Verplichte babbeltjes op het schoolplein: CHECK
Was opgehangen: CHECK
Bedden verschoont: CHECK
Was die er nog lag gestreken en beddegoed uitgewassen: CHECK
Ramen gewassen boven: CHECK
Barbie-zooi opgeruimd op kamer van dochterlief: CHECK
Badkamer in de sop gezet: CHECK
Ff pauze nu, heb ik wel verdiend dacht ik zo zelf.
Ik voetbal op mn werk idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Liejannuh, hoe zit dat nou precies met dat voetbal van jou? Mijn vriendin voetbalt ook, maar gewoon bij een club, van jou is toch van je bedrijf? Speel je dan tegen andere bedrijven????
Nog niet maar dat zal vast wel komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Das netjes MM!
Heeft ie al zicht op wat anders?
Onweer op kamp heeft ook wel weer wat.quote:Hier is het trouwens stralend weer. Hopen dat het weekend ook mooi blijft. als we zo'n onweersbui als gisteren krijgen met pupillenkamp, dan zal het wel onrustig worden...
Geen zon in Den Haag iig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:55 schreef AKnynke het volgende:
's Morgens allemaal!
Met een koffertje, een matje, een slaapzak en een volleybal naar het werk lopen was een opgave vanmorgen. Maar, ik heb het gered. Nu nog zorgen dat ik straks ook weer op het station aankom!Eerst maar eens eventjes werken...
![]()
Oh, en ik wil ook zon. Mensen in het westen, hoe is het daar? Want ik ben dit weekend in Rockanje, onder Rotterdam..
http://www.weer.nl/quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:55 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en ik wil ook zon. Mensen in het westen, hoe is het daar? Want ik ben dit weekend in Rockanje, onder Rotterdam..
De kinderen zijn van 6 tot 11, dus onweer is niet echt een aanrader.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nog niet maar dat zal vast wel komen.![]()
[..]
Onweer op kamp heeft ook wel weer wat.![]()
Leuk zo'n kamp. Het kost je wat slaap maar dat is het wel waard.
Ik heb heeel lang zitten twijfelen. Neem normaal altijd een rugzak mee, maar dan heb ik nog niet m'n armen vrij want daar kan m'n slaapzak wel in, maar m'n tentje niet, en m'n matje ook niet.. (heb nog spullen uit de prehistorische tijd)..en dan had ik nog m'n handen niet vrij gehad. Nu zit m'n tentje en een groot zeil om op te zitten in de tas, en moet ik m'n matje en slaapzak en bal nog dragen. opzich wel te doen. ware het niet dat de tas van de action komt, en kut is!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geen zon in Den Haag iig.
Had je niet beter alles in een rugzak kunnen proppen Nynke?Heb ik afgelopen week ook gedaan. Ok, je ziet er uit als een lastdier en zo voelt het ook, maar je hebt wel je handen vrij.
We hebben gister op kleine veldjes gespeeld met 6 man/vrouw per team.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Liejannuh nog gefeliciteerd! Twee teams van 11? En welke plek speel je?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
..........
Maar mijn specialiteit is ontzettend in de weg lopen.
Tja, vrijdag=poetsdag in huize Tezz. Echt een vreselijke gewoonte die ik maar niet afleer. Als ik op vrijdag niet gepoetst heb, voel ik me bijzonder schuldig altijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Iedereen is zo actief hier dat ik me haast schuldig voel dat ik hier zit te niksen.![]()
Ik denk dat ik ook maar iets nuttigs ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |