quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ bluezz
men neme een viltstift en een papier.
men schrijft hier de volgende boodschap op:
"alleen water, thee, vodka en dubbelfris"
kusjes, PF
Irritante dove kwartel.........ban hem uit je hersenpan Bluezz: het is weekend!!!!! En even fluisteren helpt misschien....quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]HET STOND AL OPGESCHREVEN, MAAR BEHALVE DAT DIE OUWE DOVE RUKKERT DOOF IS, IS IE SCHIJNBAAR OOK BLIND, WANT HIJ STOND OP ZIJN GEMAK TIJDENS EEN VET VOL HEFTIG SPREEKUUR, HET BOEKJE DOOR TE LEZEN, EN ZEI VERVOLGENS :
IK ZIE NERGENS MELK STAAN, MAG DAT NIET ZUSTER???????
![]()
Ok, goed, weekend nu, en ik moet lachen om meneer tezz die nieuwe kruidjes aan het kopen is in het tuincentrum dankzij doggie![]()
WIJNTIJD NU, IK KAN NIET MEER STOPPEN MET HARD PRATEN
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Franse Hypermarches zijn tof, ja.
Boodschappen doen met krukken suckswant a) je kunt maar heel weinig meenemen omdat het in de schoudertas moet passen, en b) je kunt geen winkelmandje gebruiken omdat je je handen niet vrijhebt, dus moet alles in de schoudertas. Het zal aan mij liggen, maar ik sta dan zo in de winkel van 'Kijk! Ik doe het in mijn tas! Maar ik ga het echt niet stelen! Ik reken het zo af! Ik laat nog een beetje spaghetti boven de tas uitsteken! Expres! Want ik steel het heus niet! Zien jullie wel?' :A
De markt is hier vrij goed geprijsd maar ook erg eenzijdig. Ik ga het liefst naar Groningen. Vlak bij de markt parkeren in de parkeergarage, rondje lopen om te neuzen, tweede rondje om te kopen, spulletjes in de auto gooien en ergens uitgebreid gaan lunchen, nog even shoppen en dan weer naar huis. Of spulletjes voor de lunch kopen en dan naar huis om de boodschappen uit te laden, de honden in te laden en dan picknicken in het bos.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:59 schreef Tezz het volgende:
Ik vind boodschappen doen soms leuk. Als ik grootse kookplannen heb bijvoorbeeld, dan vind ik het wel super om de juiste ingredienten bij elkaar te zoeken en naar allerlei speciaalzaken te gaan.
De markt daarintegen vind ik vreselijk. Dat gesjouw met die tassen, de prijs waar je elke keer weer van schrikt als je tien appels en vijf peren af moet rekeken (ik vind het dus echt duuuuuuuur op de markt). Vrouwen met kinderwagens die eigenlijk niets nodig hebben, maar gewoon het pad stelselmatig dichtzetten.
dat zijn al mijn favoriete ingrediëten in 1 smeerseltjequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is echt heel makkelijk! Ik weet alleen geen hoeveelheden, ik doe altijd maar wat op gevoel. Ik zou zeggen: ongeveer gelijke hoeveelheden!
Men neme een vijzel![]()
Ik heb het laatst ook geprobeerd zonder vijzel, dat lukt wel, maar dan moet je echt alles goed pletten met een slagersmes of -bijl en daarna nog eens superfijn snijden, dus meer werk eigenlijk. Je kunt trouwens ook alles in de keukenmachine gooien. Nog makkelijker
Daarna een handje geroosterde pijnboompitten. Dat roosteren is heel belangrijk (voor de smaak). Goed fijnmaken!
Dan een handje goede parmezaanse kaas. Ook goed fijn maken! (hoewel ik stukjes in mijn pesto dan wel weer lekker vind, maar ook dat is persoonlijk).
Dan een flinke bos verse basilicum: goed fijnhakken.
Dan een teentje knoflook.
Dan alles door elkaar en roeren en olijfolie erbij totdat het goed smeuig is. Goed proeven: op smaak brengen met zeezout en limoensap.
Lekker!
Hier staan voor de snack vanavond al weer drie kommetjes klaar: Pesto, guacamole en tzaziki! Jummie!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Franse Hypermarches zijn tof, ja.
Boodschappen doen met krukken suckswant a) je kunt maar heel weinig meenemen omdat het in de schoudertas moet passen, en b) je kunt geen winkelmandje gebruiken omdat je je handen niet vrijhebt, dus moet alles in de schoudertas. Het zal aan mij liggen, maar ik sta dan zo in de winkel van 'Kijk! Ik doe het in mijn tas! Maar ik ga het echt niet stelen! Ik reken het zo af! Ik laat nog een beetje spaghetti boven de tas uitsteken! Expres! Want ik steel het heus niet! Zien jullie wel?'
En die krukken dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Dan pak je toch een karretje om op te leunen muts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh mijn god...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie? En waarom is dat een omg waard?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh mijn god...Het is weer wachten op hilarische topics als: Kan het kwaad om alcohol aan kind te geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |