Leuke foto.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kleine borstjes had ik hier nog![]()
Zie je Euc, mijn keuze, mijn foto.
Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt, discretie is een groot goed en zelfs ik ben er niet altijd even goed in. Maar het is beter om er wel goed in te worden
Nu allemaal weer vriendjes, want ruzie maken is ook niet leuk op deze mooie vrijdag.
niets zo lekker als 's ochtends vroeg, in de zon, op je terras te zitten met een lekkere kop thee ( yogiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
's Morgens zon, ideaalom de dag zen te beginnen. Niet dat ik t al eens gedaan heb
elke keer als je een post van haar ziet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Isabeau het volgende:
SHE ziet er trouwens precies zo uit als ik me had voorgesteldHad ik al eerder een foto gezien of zo?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
elke keer als je een post van haar ziet?
quote:
[CUL-SC] #156: Ook geen leuke titel..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef SHE het volgende:
sushe
Ik moet nog douchen en dan kijken of ik uit de voeten kan met mijn kruk; ik moet nog duizend dingen kopen vandaag
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Isabeau het volgende:
SHE ziet er trouwens precies zo uit als ik me had voorgesteldHad ik al eerder een foto gezien of zo?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
elke keer als je een post van haar ziet?
Alsjeblieft niet zeg; ik heb ineens een groeispurt gehad ofzo.quote:
Woon je dan ook in een rustige omgeving?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niets zo lekker als 's ochtends vroeg, in de zon, op je terras te zitten met een lekkere kop thee ( yogi) en dan in alle rust wakker worden
Ze heeft borsten waar je je tegen aan wilt vleien...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
Dan ben ik heel benieuwd naar de borsten van SHE nu, want ik vond deze al niet zo klein..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |