Leuke foto.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kleine borstjes had ik hier nog![]()
Zie je Euc, mijn keuze, mijn foto.
Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt, discretie is een groot goed en zelfs ik ben er niet altijd even goed in. Maar het is beter om er wel goed in te worden
Nu allemaal weer vriendjes, want ruzie maken is ook niet leuk op deze mooie vrijdag.
niets zo lekker als 's ochtends vroeg, in de zon, op je terras te zitten met een lekkere kop thee ( yogiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
's Morgens zon, ideaalom de dag zen te beginnen. Niet dat ik t al eens gedaan heb
elke keer als je een post van haar ziet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Isabeau het volgende:
SHE ziet er trouwens precies zo uit als ik me had voorgesteldHad ik al eerder een foto gezien of zo?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
elke keer als je een post van haar ziet?
quote:
[CUL-SC] #156: Ook geen leuke titel..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef SHE het volgende:
sushe
Ik moet nog douchen en dan kijken of ik uit de voeten kan met mijn kruk; ik moet nog duizend dingen kopen vandaag
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Isabeau het volgende:
SHE ziet er trouwens precies zo uit als ik me had voorgesteldHad ik al eerder een foto gezien of zo?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
elke keer als je een post van haar ziet?
Alsjeblieft niet zeg; ik heb ineens een groeispurt gehad ofzo.quote:
Woon je dan ook in een rustige omgeving?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niets zo lekker als 's ochtends vroeg, in de zon, op je terras te zitten met een lekkere kop thee ( yogi) en dan in alle rust wakker worden
Ze heeft borsten waar je je tegen aan wilt vleien...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
Dan ben ik heel benieuwd naar de borsten van SHE nu, want ik vond deze al niet zo klein..
Ik had het over de krukken, honquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Genoeg over mij en mijn borsten nu
Ik kick op aandacht hoor, maar zelfs mij wordt het nu teveel. Waar blijft Steer met zijn verslag?
Ik moet echt wat gaan doen zo.
Ja hoor, in een dorp net over de grens... 15/20 minuten van Antwerpen, 20 minuten van Bergen op Zoom, 1 minuut van de grens, 1 minuut van t bos en 8 minuten van de hei...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Woon je dan ook in een rustige omgeving?
op de 1 of andere manier wil ik je borsten voelen 5 juliquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Ik kick op aandacht hoor, maar zelfs mij wordt het nu teveel. Waar blijft Steer met zijn verslag?
Steer is aan t bijlezen. En hij gaat zo een verslag typen. Maar t was tof. en surrealistisch.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Ik wil me er wel tegen aan vleien. Dat vind ik zooo lekker! Bij m'n moeder kon dat nooit, die heeft cup AAAA....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
op de 1 of andere manier wil ik je borsten voelen 5 juli
Damn!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja hoor, in een dorp net over de grens... 15/20 minuten van Antwerpen, 20 minuten van Bergen op Zoom, 1 minuut van de grens, 1 minuut van t bos en 8 minuten van de hei...
prima mix dus
Volgens mij zijn de mannen hier jaloers als ze de verhalen horen volgende maandquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
op de 1 of andere manier wil ik je borsten voelen 5 juli
We gaan met zijn allen aan de tieten van SHE zitten, en voor de wanhopige mannen in de SC maken we foto'squote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil me er wel tegen aan vleien. Dat vind ik zooo lekker! Bij m'n moeder kon dat nooit, die heeft cup AAAA....
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We gaan met zijn allen aan de tieten van SHE zitten, en voor de wanhopige mannen in de SC maken we foto's
Ik heb bij Vork in bed geslapenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb aan de borsten van Lianne gevoeld
Nou ja, aan haar BH
Ja, prik maar een datum.quote:Latislos, wanneer kan ik fajitas bij je komen eten? Ze werden me erg aangeraden door je echtgenote.
oei oei, de dames hebben hooggespannen verwachtingen... Dat betekent zeker dat ik kan fluiten naar mijn grillpan, voorlopigquote:
Dat woord komt in zijn woordenboek niet voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Excuse me... Dat is wel erg stijlloos van je. Kun je niet gewoon sorry zeggen ofzo, pffff
heb jij Liejannuh nooit gemeet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ga mee, kan ik L ook een x meeten
ik ken alleen maar CF en Lein, de rest zie ik allemaal voor het eerst en velen blijven ook slapen in mijn huisjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef DarkElf het volgende:
zoo iedereen die elkaar al kent
lekkere incrowd zo![]()
[sub]en ik ken nog niemand,.. heb alleen de vijfde gerserveerd staan en de 28/9ste voor in Leuven.. brr[/sb]
lijkt me doodeng, en leuk, en spannend maar ook engquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ken alleen maar CF en Lein, de rest zie ik allemaal voor het eerst en velen blijven ook slapen in mijn huisje
Wauw wat hartstikke leuk!! En doodeng ook, dat jullie dat durven!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
<knip>
vooral eng ja, en ik ben toch al zo'n stresskipjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt me doodeng, en leuk, en spannend maar ook eng
ach tis jouw huis, als t niet bevalt kick je ze er allemaal uitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
vooral eng ja, en ik ben toch al zo'n stresskipje
zo assertief ben ik nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach tis jouw huis, als t niet bevalt kick je ze er allemaal uit
tssquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb bij Vork in bed geslapen
Met mn pyjama aan![]()
Ben er morgen tot zo'n 15u. Ben jij er om 9u?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:54 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat woord komt in zijn woordenboek niet voor.
Zo, ik ben weer thuis. Eindelijk weekend.
Morgen mag ik naar Nyenrode. Een open dag gekoppeld met een soort van banenbeurs. Lijkt me erg leuk om te doen, zie hier: http://www.nivra-nyenrode.nl/doen/last-minute-open-dag
Den_Haag, als je morgen op Nyenrode bent, kom dan als je tijd hebt ff langs een bak koffie halen bij de stand van mijn werkgever
Die beman ik namelijk samen met een collega.
Lieve Steer, je bent gewoon de bestequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt dat jullie het hebben willen lezen mensen, en de voorpret met me hebben willen delen.
Ik vind het nog steeds lastig om al die gevoelens van gisteren los te laten, het was gewoon allemaal superrealistisch.En ben uit mezelf best wel een emo soms, zoals jullie weten
![]()
Mezelf kennende zou het mezelf niet verbazen als mijn echte aanzoek later op dezelfde manier verloopt, heb ik alvast kunnen oefenen.
Compleet met runaway bride?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Mezelf kennende zou het mezelf niet verbazen als mijn echte aanzoek later op dezelfde manier verloopt, heb ik alvast kunnen oefenen.
Het is echt helemaalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Bedankt dat jullie het hebben willen lezen mensen, en de voorpret met me hebben willen delen.
Ik vind het nog steeds lastig om al die gevoelens van gisteren los te laten, het was gewoon allemaal superrealistisch.En ben uit mezelf best wel een emo soms, zoals jullie weten
![]()
Mr. Right mag hier ook langskomen, maar zo'n aanzoek, nee bedankt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is echt helemaaldat je een (nep)aanzoek deed, compleet met sterretjes, roos en ringen
![]()
*zucht* Mr. Right mag langskomen hoor![]()
En nu snel mn tas inpakken en vertrekken naar het Vlaamse land, weekendje CF![]()
Jups, ben er om 8 uur al welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben er morgen tot zo'n 15u. Ben jij er om 9u?
ja vergetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef remlof het volgende:
CL SC? What happened to the U?
heb jij hem meegenomen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef remlof het volgende:
CL SC? What happened to the U?
quote:Heudebiskideu
Burdeheudebiskideu
Wee-deu behurdiwurkbeu
Bork-bork-bork!
kijk eens naar mijn UI en vraag het dan nog eensquote:
Waarom fluister je?quote:
I know..quote:
T leek me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker!quote:
wat ik ondertussen geproefd heb... geeft dat idee ook iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
T leek me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker!
niet hierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
@CF en Latislos: vertel jullie aanzoek-verhaal eens, als je wilt?
net zoals je cola nogwattes salade?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net eten voor vannacht gemaakt. Macaroni met o.a. groene pesto kaas en perzik. Echt, zelden zo'n chemisch uitziende substantie gezienHet is echt gifgroen met gele stukken. (smaakt trouwens super!
)
Ik vind experimenteren leukquote:
Ik zat eraan te denken. Ik voelde me schuldig van het stokbroodje tapenade, rosé'tje, ijsthee en twee glazen prosecco die we dus uiteindelijk niet hoefden te betalen, alhoewel ik het twee keer aan had geboden om dat wel te doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:39 schreef Vork het volgende:
Oja, leuk verhaal trouwens, Steer. Heb je het ze nog verteld achteraf, van de echtheid ervan?
hehe, eindelijk eens de tijd gehad om te luisteren. Lekker rijtje, zeker Pink Floyd is ontzettend gaaf. Doet me altijd aan m'n vader denken, die vind dat ook zo gaaf!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:19 schreef beunkster het volgende:
Oké, dus U2 is het niet voor jullie... kan het wel waarderen
Maar then again, ik kan bijna alles wel waarderen
Ik ben meer van de lekkere gitaarsolo's dan van drumsolo's overigens.
Wat vinden we van de volgende groepen/nummers/artiesten:
Deze vind ik dus echt schitterend:
En van de muziek van Carlos Santana kan ik ook nooit genoeg krijgen. Wat een rasartiest!
En natuurlijk de beste band aller tijden:
Nou, wanneer doen wij het. Het script ligt bij Stereotomyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:48 schreef Vork het volgende:
Het klinkt haast als de beste tip om gratis eten en drinken te scoren
Wanneer wij het doen? Nou oh wacht, een script.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wanneer doen wij het. Het script ligt bij Stereotomy
Gaan ze vragen wanneer je gaat trouwen en of je al getrouwd bent en zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
Het enige is dat ik dat café best een leuke tent vind (beetje modern café, geen bruin café) en dat ik me daar denk ik niet meer zo vaak laat zien.
Je kan het altijd nog een staartje geven. Eentje met wat dramaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
Het enige is dat ik dat café best een leuke tent vind (beetje modern café, geen bruin café) en dat ik me daar denk ik niet meer zo vaak laat zien.
Dat dacht mijn tegenspeelster ook. Maar je bent zo ontzettend caught up in the moment en je staat zo stijf van de zenuwen dat dat eigenlijk niet meer gebeurt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Een "aanzoek"-hypeIk zou het denk ik niet kunnen, ik schiet zo in de lach...
Zei ze dat of denk je dat?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
En zoenen met mij is om te huilen, niet om te lachen.![]()
Nou, ze wilde best graag met mij de scene spelen, maar ik zie ons niet zo snel ooit weer zoenen eigenlijk, terwijl ik haar best een aantrekkelijk meisje vind. Qua uiterlijk bedoel ik. Qua persoonlijkheden zijn we tegenpolen in relaties. Zij heeft bindingsangst en zou nooit of te nimmer willen trouwen en/of kinderen willen.quote:
Marillion, Led Zeppelin, The Doors en Pink Floydquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:19 schreef beunkster het volgende:
Oké, dus U2 is het niet voor jullie... kan het wel waarderen
Maar then again, ik kan bijna alles wel waarderen
Ik ben meer van de lekkere gitaarsolo's dan van drumsolo's overigens.
Wat vinden we van de volgende groepen/nummers/artiesten:
Deze vind ik dus echt schitterend:
En van de muziek van Carlos Santana kan ik ook nooit genoeg krijgen. Wat een rasartiest!
En natuurlijk de beste band aller tijden:
veel plezier met volleybalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:27 schreef AKnynke het volgende:
Zo, het is weekend voor mij! Ik ga richting het strand!![]()
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
Het verstrooien hebben we ook gehad. Het viel 100% mee. Het hielp denk ik wel dat ik het al verwerkt had.
ja daar verbaasde ik me toen ook over bij mijn vader ...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:50 schreef Anthraxx het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel as er nog over blijft van een mens. Ruim 2 kg.
Ja, ook zo'n soort kleine emmer met handvat dat de onderkant open gaat?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:50 schreef Anthraxx het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel as er nog over blijft van een mens. Ruim 2 kg.
Ja, zoiets iigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n soort kleine emmer met handvat dat de onderkant open gaat?
Zal wel overal hetzelfde zijn?
wat is er te groot aanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
SteeeeeeeeeeerrrrrrrrWat een bitterzoete verleiding
Ik ben eindelijk klaar met de klussen vandaag , alleen heb ik een meningsverschil met meneer SHE.
Hij vind mijn slippertjes te groot
Te groot zeg ik je; sorry hoor, maar ze zijn dus NIET te groot.
Oordeel hier; is mijn slipper te groot en moet ik een maat kleiner?
[ afbeelding ]
Hij vind het onvrouwelijk groot zelfs
Hij beweert dat je hiel helemaal op de slipper moet aansluitenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat is er te groot aan
Ok, ik ben van mezelf maat 47 gewend, dus bij mij is alles snel klein
Lijkt mij juist pijnlijk lopen, zo net op de rand?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij beweert dat je hiel helemaal op de slipper moet aansluiten
Slaat toch nergens op!!!
Hij wilt gewoon je voeten masseren als je er last van hebtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:20 schreef SHE het volgende:
PRECIES!!! dat hoort dus helemaal niet
stomme lul stommerd
Hoe bedoelt u? Mijn voet zit hetzelfde in de slipper als ik zit , dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:23 schreef Oblivion het volgende:
Het mag wat kleiner de slipper, maar niet te!
Volgens mij als je een foto neemt als je staat op die dingen zitten ze goed.
Of hij zal vaker over je slippers gaan zeurenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:23 schreef SHE het volgende:
I wish. Meneer werkt 7 dagen per week tegenwoordig en heeft GEEN tijd om aan mij te zitten, maar WEL tijd om over mjin slippers te zeuren.
Ik zuig vanavond het levenslicht uit zijn ogen en laat hem verloederd achter om vervolgens met mijn vriendinnen de kroeg in te duiken. Dat zal 'm leren
Oh ja, en ik kom bij jou etenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:24 schreef Oblivion het volgende:
Kroketten zijn gedraaid en heb het perfecte omhulsel gevonden!
Ging ook veel beter.
Dankzij Piet!
EVERYTHING!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe bedoelt u? Mijn voet zit hetzelfde in de slipper als ik zit , dus dat maakt niet uit
Dus jij vind 'm ook te groot?
WHAT'S WRONG WITH YOU???
Hoe laat kom je?quote:
Dat is dit:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is neck fillets of lamb in het nederlands?
En...oh!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:16 schreef SHE het volgende:
en terwijl ik obsessief met mijn slippers in de weer was, kwam ik een mandje onschuldigheid tegen.
Kijk nou
[ afbeelding ]
Ik ben fok!verslaafd, dus ik moest voor een splitsecond aan jou denken toen 'She' van die Costello gast werd ingezet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Ik hoopte gisterenquote:
*brrr*quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben fok!verslaafd, dus ik moest voor een splitsecond aan jou denken toen 'She' van die Costello gast werd ingezet.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik hoopte gisteren
Maar ik moet helaas vanavond zelf koken, voor mijn slipper-hatin' husband hasbeen
Dat zijn ze ook, dat ze zo goed gelukt zijn!quote:Zucht, de kippen croquettes klinken zalig Obli .
Ja hallo, 't was HAAR verzoeknummerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, She van Elvis Costello?
Prutser, daarom zei ze natuurlijk nee. Je moet de versie van het begin hebben, die van Aznavour
Eh....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:44 schreef Tezz het volgende:
En door Steerheb ik toch het hele topic weer teruggelezen, kwas zo benieuwd!
Superstory! Echt vet tof dat je zoiets doet Steer, echt super! Hoe kun jij in godsnaam in het echte leven zo onzeker zijn af en toe??
Beetje laag zelfbeeld soms.quote:
Nynke, dat verhaal is niet geschikt voor op Fokquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mr. Right mag hier ook langskomen, maar zo'n aanzoek, nee bedankt.
@CF en Latislos: vertel jullie aanzoek-verhaal eens, als je wilt?
@ Lein: veel plezier in het Vlaamse!
Als je echt nerdy en lelijk zou zijn, dan had je een punt..maar het gaat niet op, dus....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje laag zelfbeeld soms.Wat iedereen wel eens heeft zeg maar, maar dan qua relatiesferen nog een graadje erger.
Lekker geshopped dus!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben naar de Ikea geweest.![]()
De buit: 4 nieuwe snijplanken, een koksmes, steakmessen, bekers en glazen, een meloenbolletjesding, een zesteur, plastic omschepgevallen, een paar kleine ovenschaaltjes, boekensteunen, en nog wat dingetjes uit het etenswarenwinkeltje.![]()
Ik ga straks iets met meloenbolletjes en citroensliertjes maken, gewoon omdat het kan.![]()
Um.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je echt nerdy en lelijk zou zijn, dan had je een punt..maar het gaat niet op, dus....
WHAT'S WRONG WITH YOU????????
Steerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Um.
Verticaal gehandicapt vanwege mijn typische genen?
Was ik maar een Elfje ...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:24 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja dit heb ik dus gemaakt vandaag:
kerstomaatjes gevuld met eigen gemaakte pesto.
Parmahamrolletjes: ham, bestreken met prutje van roomkaas/fijngesneden lenteui/gehakte pijnboompitjes/oregano/gehakt kapperje/parmezaanse kaas geraspt..... erop een stukje zelf gegrgrilde en ontvelde paprika.... rolletje maken en in stukjes snijden
en bonendip voor bij de grissini (broodstengels) ... vers gehakte rozemarijn met gehakte knoflook fruiten, witte (italiaanse) bonen erbij en kippenbouillon... dat een 3-4 minuten laten pruttelen... na afkoelen pureren en vers citroensap erbij en wat peper en zout.
ik heb het zelf ook niet zo op oregano, vind t snel overheersend maar in dit geval is dat niet zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Was ik maar een Elfje ...
Alleen heb ik een tyfushekel aan oregano; maar dat viel sowieso al in het niet bij je fijngevoelige creazione
Ik had er een maar die is gebarsten toen ik hem heel dom een keer niet lang genoeg heb laten weken. Het voordeel van deze is dat het een gietijzeren pan is dus die barst niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:11 schreef SHE het volgende:
Een tajine is het enige wat ik weiger te kopen...ik zal het weinig gebruiken en het neemt veel te veel plaats in beslag! Onpraktisch rotding.
Maar toch wil je er 1
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had er een maar die is gebarsten toen ik hem heel dom een keer niet lang genoeg heb laten weken. Het voordeel van deze is dat het een gietijzeren pan is dus die barst niet.![]()
En hij is mooi.![]()
Ik heb eindelijk maar toch die pompoenrisotto gegeten en hij was lekker.![]()
[ afbeelding ]
je voet beweegt in je slipperquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met de klussen vandaag , alleen heb ik een meningsverschil met meneer SHE.
Hij vind mijn slippertjes te groot
Te groot zeg ik je; sorry hoor, maar ze zijn dus NIET te groot.
Oordeel hier; is mijn slipper te groot en moet ik een maat kleiner?
[ afbeelding ]
Hij vind het onvrouwelijk groot zelfs
Ik heb net echt rommel gekocht danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:29 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is dit:
[ afbeelding ]
Gefileerde lamsnek. Zeer smaakvol, maar wel een poosje laten stoven.
Leuke film!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Laat nu toevallig Notting Hill op de tv zijn Steer.
Hoe ziet dat van jou eruit dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb net echt rommel gekocht dan
talkin' to me of heet een nummer van hazes zo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:35 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben zooo blij dat jij er bent...![]()
Echt MinderMutsig??
Hier is het heerlijk nu!
Maar we hebben een kouwelijk huis, misschien scheelt dat.
Kan wel zijn, maar om zijn mooie stem kan je niet heenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef latislos het volgende:
Hazes? not my cup of tea.
Wat wil je horen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:41 schreef latislos het volgende:
[..]
talkin' to me of heet een nummer van hazes zo?
ja met botten en schaapquote:
Het enige dat ik zelf heb gemaakt was een (overigens erg lekkere) knoflook saus. Voroderest was het gewoon een shitload aan beleg (diversen) en broodjes van de Turkse bakkerquote:
Oh, maar dat kan heel lekker zijn!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Het enige dat ik zelf heb gemaakt was een (overigens erg lekkere) knoflook saus. Voroderest was het gewoon een shitload aan beleg (diversen) en broodjes van de Turkse bakker.
Dat was het ook. Je denkt toch niet dat ik me ga uitsloven voor een Cul modquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
Oh, maar dat kan heel lekker zijn!
Niks mis mee.
Eh, die verschilt. Ik had nu yoghurt met een beetje mayo (verhouding 3:1 denk ik, dus redelijk dun) met een scheutje limoensap, peper en rauwe fijngesneden knoflook. Dat houdt 'm redelijk scherpquote:
Ze stelde het zelf voor. Blijkbaar zijn er geen Turkse ondernemers daarzo in Alphen aan den Rijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens voor MissHopje?![]()
Nah, ze zal vast lekker gegeten hebben!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
die gast...heeft gewoon foto's opgezocht van voeten in slippers die wel passen
ik vermoord hem...met mijn slipper.
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Vork het volgende:
Er zijn vast diverse manieren om dat te doen, maar hoe vermoord jij dan iemand met een slipper?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Vork het volgende:
Er zijn vast diverse manieren om dat te doen, maar hoe vermoord jij dan iemand met een slipper?
Mjah, 1 keer op esc en hij doet het niet meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
happy happy joy joy
Eh nee?quote:
En dat gaat werken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
Ik pets hem met het harde gedeelte op zijn slaap. Zo zou ik het doen.
Misschien dat er dingen te krijgen zijn die ik MOET proberen, vandaar dat ik het vraag. Reis heb ik gewonnen op de vakantiebeurs in Utrechtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef Oblivion het volgende:Geen idee, Vork...
![]()
Leuk Pheno!
Tip? Ga gewoon zitten en laat je verrassen?
en terecht. Het leukste kutwijf wat ik ken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:22 schreef golfer het volgende:
Anouk live-concert op Nederland 3. Bluezz zit mee te bleren.
Ik heb medelijden met je. Of ze nu kan zingen of niet. Anouk *ril*quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:22 schreef golfer het volgende:
quote:
quote:En dat gaat werken?
Sommige nummers zijn wel leuk ja!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:22 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien dat er dingen te krijgen zijn die ik MOET proberen, vandaar dat ik het vraag. Reis heb ik gewonnen op de vakantiebeurs in Utrecht
Eerste keer dat ik na de operatie weer eens de auto in stapte en dan win je meteen een reis
Bluezz komt ook aardig in de buurt.quote:
En deze?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik vond em wel mooi
ben chago dacht misschien vrolijkt het mij op
OMG!quote:
quote:
Ik kan het aardig bijbenen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb medelijden met je. Of ze nu kan zingen of niet. Anouk *ril*
Met bot is beter dan zonder botquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja met botten en schaap
had marrokaanse lamsstoofschotel gemaakt
lekker maar net iets te kruidig..
ik ben meer van knoflook/rode peper/zout als kruiden
Kravitz heeft wel aardige nummers, maar Anouk vind ik niet veel aanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan het aardig bijbenen hoor
Ze stond ooit in het voorprogramma van Lenny Kravitz, dat was dubbel genieten voor mij![]()
Maar die zal je ook wel niks vinden
het gerecht smaakte heel lekker maar het vlees nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Met bot is beter dan zonder bot
Maar dan kan het nooit filet zijn geweest, natuurlijk![]()
ball & chain!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kravitz heeft wel aardige nummers, maar Anouk vind ik niet veel aan
Als eerste moet je het bot na het bereiden verwijderen. Dat moet je je gasten eigenlijk niet aan doen, vind ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het gerecht smaakte heel lekker maar het vlees niet
en iets te kruidig
er zat echt venkelzaadjes, verse rozemarijn, komijn zaadjes, koriander poeder/zaadjes, verse koriander, gember & kaneel in
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:49 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk het is Bluezz!![]()
Ik heb het bot verwijderdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:57 schreef beunkster het volgende:
[..]
Als eerste moet je het bot na het bereiden verwijderen. Dat moet je je gasten eigenlijk niet aan doen, vind ik.
Maar dat even losgelaten, wat was er mis met de smaak van het vlees?
Was het te taai, had het een rare textuur, you name it
Ja, dat kan ze goed, alles laten trillen...quote:
Ieuw...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb het bot verwijderd
het was taai, vettig, schappig, zeentjes, dikke ondoorsnijbare vliezen
En dan kan je ook niet meer lekker fokkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:03 schreef Isabeau het volgende:
We krijgen beveiliging in het ziekenhuis en die gaat dan de hele nacht naast mij zittem![]()
Ik vind mijn werk juist leuk omdat ik het grootste deel van de nacht zelf kan doen waar ik zin in heb.
Hey, zag je dat ook op die camera! Jee....ga eens kijken? Ja, daar bij de bosjes aan de andere kant van het terrein...tot straks!quote:
Ben sowieso geen lamsvlees-fan...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Heb het ook niet opgegeten
lamsvlees is![]()
dit niet
Das duidelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb het bot verwijderd
het was taai, vettig, schappig, zeentjes, dikke ondoorsnijbare vliezen
het was niet echt bedoeld als stoofpotje geloof ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef beunkster het volgende:
[..]
Das duidelijk.
Als ik dit lees dan denk ik: niet goed schoongemaakt (door de slager en/of jouzelf) en niet lang genoeg gestoofd.
Dat eerste moet je vooral je slager verwijten, lijkt me.
Maar hoe lang het je het vlees laten stoven?
Nope...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Van dat lekkere sappige waar het vleesvocht uitspuit en je het lammetje nog hoort mekkeren en het zo wegsmelt in je mond
ook niet?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nope...![]()
Jij mag zo mijn portie hebben...
Aha, ik zie het al.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het was niet echt bedoeld als stoofpotje geloof ik.
eerst even gebakken en toen 1 uur 15 minuten
gewoon precies zo
En die beveiliging ook balen dat jij naast hem zit, want dan kan hij op het www niet naar p0rn kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:03 schreef Isabeau het volgende:
We krijgen beveiliging in het ziekenhuis en die gaat dan de hele nacht naast mij zittem![]()
Ik vind mijn werk juist leuk omdat ik het grootste deel van de nacht zelf kan doen waar ik zin in heb.
Goede tip!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:23 schreef latislos het volgende:
[..]
En die beveiliging ook balen dat jij naast hem zit, want dan kan hij op het www niet naar p0rn kijken
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:23 schreef latislos het volgende:
En die beveiliging ook balen dat jij naast hem zit, want dan kan hij op het www niet naar p0rn kijken
Dit gaat je bij een fatsoenlijke slager ook niet lukken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou ja het ging meer zo:
hallo ik wil graag lams nek fillet
ja hallo wat jij wil?
ik wil graag lamsvlees
jaaa okee iek heb lamsvleees. ja nek ja? ja ik heb ok! ja ik hakken? ok!
volgende keer ga ik wel naar een fatsoenlijke slager maar die is veel verder lopen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]Er staat hier ook maar 1 pc met internet
Oordoppen?quote:
En ik zie net dat er morgen een 112 dag in Hoogeveen is met ambulances, politie, brandweer en een heuse reddingsactie op het kanaal met helicopter etc. Bij mij om de hoek. Op het moment dat ik wil slapen. *grom*
ja vraag ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:32 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dit gaat je bij een fatsoenlijke slager ook niet lukken.
Ze kennen die snit gewoon niet in Nederland.
De volgende keer kun je het beste gewoon vragen om uitgebeende lamsschouder
Is het probleem opgelost
Prima planquote:
Als je er mee kan slapen wel.quote:
Met oordopjes in? Maak je dan zo'n lawaai?quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:40 schreef Oblivion het volgende:
Als je er mee kan slapen wel.
Ik hoor dan heel hard mijn hart bonken en mijn bloed suizen...![]()
Kan ik nog niet slapen.
Doe dan lekkere muziek op, of val in slaap met tv.
Wat is dat voor gezoem? Oh je kwam klaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Met oordopjes in? Maak je dan zo'n lawaai?
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]je hoort jezelf dan altijd zo duidelijk, vind ik ook altijd.
Maar als ze hier met helicopters gaan vliegen en ongetwijfeld regelmatig even de sirenes demonstreren dan denk ik dat ik de voorkeur voor mijn eigen ademhaling heb![]()
quote:Met muziek kan ik ook niet slapen, soms ga ik wel eens slapen met op de achtergrond het geluid van een game....dat kan ik dan weer wel
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is dat voor gezoem? Oh je kwam klaar
Dat gezoem was je eigen vibrator?quote:
Videootje, kom dearquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Overdosis Anouk nu hier.
Eens kijken of ik haar wat anders kan laten opzetten.
Ah het gezoem kwam dus van de videocamera...?quote:
PrOn van eigen (bekken)bodem.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:04 schreef Oblivion het volgende:
Ah het gezoem kwam dus van de videocamera...?
Maar Anouk is leuk!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
Overdosis Anouk nu hier.
Eens kijken of ik haar wat anders kan laten opzetten.
Dat is nou iets, wat ik NIET zou doen!quote:
Een paar nummers ja...quote:
2 uur Anouk moeten aanhoren is wel weer genoeg.quote:
Zo'n 2 jaar later.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind anouk echt leuk
toen ik 10 was al en nu weer/ nog steeds
Zoonlief vind het ook wel een tof wijf...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind anouk echt leuk
toen ik 10 was al en nu weer/ nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |