Ze stelde het zelf voor. Blijkbaar zijn er geen Turkse ondernemers daarzo in Alphen aan den Rijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:08 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens voor MissHopje?![]()
Nah, ze zal vast lekker gegeten hebben!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
die gast...heeft gewoon foto's opgezocht van voeten in slippers die wel passen
ik vermoord hem...met mijn slipper.
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Vork het volgende:
Er zijn vast diverse manieren om dat te doen, maar hoe vermoord jij dan iemand met een slipper?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Vork het volgende:
Er zijn vast diverse manieren om dat te doen, maar hoe vermoord jij dan iemand met een slipper?
Mjah, 1 keer op esc en hij doet het niet meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]
happy happy joy joy
Eh nee?quote:
En dat gaat werken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef SHE het volgende:
Ik pets hem met het harde gedeelte op zijn slaap. Zo zou ik het doen.
Misschien dat er dingen te krijgen zijn die ik MOET proberen, vandaar dat ik het vraag. Reis heb ik gewonnen op de vakantiebeurs in Utrechtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef Oblivion het volgende:Geen idee, Vork...
![]()
Leuk Pheno!
Tip? Ga gewoon zitten en laat je verrassen?
en terecht. Het leukste kutwijf wat ik ken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:22 schreef golfer het volgende:
Anouk live-concert op Nederland 3. Bluezz zit mee te bleren.
Ik heb medelijden met je. Of ze nu kan zingen of niet. Anouk *ril*quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:22 schreef golfer het volgende:
quote:
quote:En dat gaat werken?
Sommige nummers zijn wel leuk ja!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:22 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien dat er dingen te krijgen zijn die ik MOET proberen, vandaar dat ik het vraag. Reis heb ik gewonnen op de vakantiebeurs in Utrecht
Eerste keer dat ik na de operatie weer eens de auto in stapte en dan win je meteen een reis
Bluezz komt ook aardig in de buurt.quote:
En deze?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik vond em wel mooi
ben chago dacht misschien vrolijkt het mij op
OMG!quote:
quote:
Ik kan het aardig bijbenen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb medelijden met je. Of ze nu kan zingen of niet. Anouk *ril*
Met bot is beter dan zonder botquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja met botten en schaap
had marrokaanse lamsstoofschotel gemaakt
lekker maar net iets te kruidig..
ik ben meer van knoflook/rode peper/zout als kruiden
Kravitz heeft wel aardige nummers, maar Anouk vind ik niet veel aanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan het aardig bijbenen hoor
Ze stond ooit in het voorprogramma van Lenny Kravitz, dat was dubbel genieten voor mij![]()
Maar die zal je ook wel niks vinden
het gerecht smaakte heel lekker maar het vlees nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Met bot is beter dan zonder bot
Maar dan kan het nooit filet zijn geweest, natuurlijk![]()
ball & chain!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kravitz heeft wel aardige nummers, maar Anouk vind ik niet veel aan
Als eerste moet je het bot na het bereiden verwijderen. Dat moet je je gasten eigenlijk niet aan doen, vind ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het gerecht smaakte heel lekker maar het vlees niet
en iets te kruidig
er zat echt venkelzaadjes, verse rozemarijn, komijn zaadjes, koriander poeder/zaadjes, verse koriander, gember & kaneel in
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:49 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk het is Bluezz!![]()
Ik heb het bot verwijderdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:57 schreef beunkster het volgende:
[..]
Als eerste moet je het bot na het bereiden verwijderen. Dat moet je je gasten eigenlijk niet aan doen, vind ik.
Maar dat even losgelaten, wat was er mis met de smaak van het vlees?
Was het te taai, had het een rare textuur, you name it
Ja, dat kan ze goed, alles laten trillen...quote:
Ieuw...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb het bot verwijderd
het was taai, vettig, schappig, zeentjes, dikke ondoorsnijbare vliezen
En dan kan je ook niet meer lekker fokkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:03 schreef Isabeau het volgende:
We krijgen beveiliging in het ziekenhuis en die gaat dan de hele nacht naast mij zittem![]()
Ik vind mijn werk juist leuk omdat ik het grootste deel van de nacht zelf kan doen waar ik zin in heb.
Hey, zag je dat ook op die camera! Jee....ga eens kijken? Ja, daar bij de bosjes aan de andere kant van het terrein...tot straks!quote:
Ben sowieso geen lamsvlees-fan...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Heb het ook niet opgegeten
lamsvlees is![]()
dit niet
Das duidelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb het bot verwijderd
het was taai, vettig, schappig, zeentjes, dikke ondoorsnijbare vliezen
het was niet echt bedoeld als stoofpotje geloof ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef beunkster het volgende:
[..]
Das duidelijk.
Als ik dit lees dan denk ik: niet goed schoongemaakt (door de slager en/of jouzelf) en niet lang genoeg gestoofd.
Dat eerste moet je vooral je slager verwijten, lijkt me.
Maar hoe lang het je het vlees laten stoven?
Nope...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Van dat lekkere sappige waar het vleesvocht uitspuit en je het lammetje nog hoort mekkeren en het zo wegsmelt in je mond
ook niet?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nope...![]()
Jij mag zo mijn portie hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |