Ik zat eraan te denken. Ik voelde me schuldig van het stokbroodje tapenade, rosé'tje, ijsthee en twee glazen prosecco die we dus uiteindelijk niet hoefden te betalen, alhoewel ik het twee keer aan had geboden om dat wel te doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:39 schreef Vork het volgende:
Oja, leuk verhaal trouwens, Steer. Heb je het ze nog verteld achteraf, van de echtheid ervan?
hehe, eindelijk eens de tijd gehad om te luisteren. Lekker rijtje, zeker Pink Floyd is ontzettend gaaf. Doet me altijd aan m'n vader denken, die vind dat ook zo gaaf!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:19 schreef beunkster het volgende:
Oké, dus U2 is het niet voor jullie... kan het wel waarderen
Maar then again, ik kan bijna alles wel waarderen
Ik ben meer van de lekkere gitaarsolo's dan van drumsolo's overigens.
Wat vinden we van de volgende groepen/nummers/artiesten:
Deze vind ik dus echt schitterend:
En van de muziek van Carlos Santana kan ik ook nooit genoeg krijgen. Wat een rasartiest!
En natuurlijk de beste band aller tijden:
Nou, wanneer doen wij het. Het script ligt bij Stereotomyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:48 schreef Vork het volgende:
Het klinkt haast als de beste tip om gratis eten en drinken te scoren
Wanneer wij het doen? Nou oh wacht, een script.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wanneer doen wij het. Het script ligt bij Stereotomy
Gaan ze vragen wanneer je gaat trouwen en of je al getrouwd bent en zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
Het enige is dat ik dat café best een leuke tent vind (beetje modern café, geen bruin café) en dat ik me daar denk ik niet meer zo vaak laat zien.
Je kan het altijd nog een staartje geven. Eentje met wat dramaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
Het enige is dat ik dat café best een leuke tent vind (beetje modern café, geen bruin café) en dat ik me daar denk ik niet meer zo vaak laat zien.
Dat dacht mijn tegenspeelster ook. Maar je bent zo ontzettend caught up in the moment en je staat zo stijf van de zenuwen dat dat eigenlijk niet meer gebeurt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Een "aanzoek"-hypeIk zou het denk ik niet kunnen, ik schiet zo in de lach...
Zei ze dat of denk je dat?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
En zoenen met mij is om te huilen, niet om te lachen.![]()
Nou, ze wilde best graag met mij de scene spelen, maar ik zie ons niet zo snel ooit weer zoenen eigenlijk, terwijl ik haar best een aantrekkelijk meisje vind. Qua uiterlijk bedoel ik. Qua persoonlijkheden zijn we tegenpolen in relaties. Zij heeft bindingsangst en zou nooit of te nimmer willen trouwen en/of kinderen willen.quote:
Marillion, Led Zeppelin, The Doors en Pink Floydquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:19 schreef beunkster het volgende:
Oké, dus U2 is het niet voor jullie... kan het wel waarderen
Maar then again, ik kan bijna alles wel waarderen
Ik ben meer van de lekkere gitaarsolo's dan van drumsolo's overigens.
Wat vinden we van de volgende groepen/nummers/artiesten:
Deze vind ik dus echt schitterend:
En van de muziek van Carlos Santana kan ik ook nooit genoeg krijgen. Wat een rasartiest!
En natuurlijk de beste band aller tijden:
veel plezier met volleybalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:27 schreef AKnynke het volgende:
Zo, het is weekend voor mij! Ik ga richting het strand!![]()
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
Het verstrooien hebben we ook gehad. Het viel 100% mee. Het hielp denk ik wel dat ik het al verwerkt had.
ja daar verbaasde ik me toen ook over bij mijn vader ...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:50 schreef Anthraxx het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel as er nog over blijft van een mens. Ruim 2 kg.
Ja, ook zo'n soort kleine emmer met handvat dat de onderkant open gaat?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:50 schreef Anthraxx het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel as er nog over blijft van een mens. Ruim 2 kg.
Ja, zoiets iigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n soort kleine emmer met handvat dat de onderkant open gaat?
Zal wel overal hetzelfde zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |