Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had er een maar die is gebarsten toen ik hem heel dom een keer niet lang genoeg heb laten weken. Het voordeel van deze is dat het een gietijzeren pan is dus die barst niet.![]()
En hij is mooi.![]()
Ik heb eindelijk maar toch die pompoenrisotto gegeten en hij was lekker.![]()
[ afbeelding ]
je voet beweegt in je slipperquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
SteeeeeeeeeeerrrrrrrrWat een bitterzoete verleiding
Ik ben eindelijk klaar met de klussen vandaag , alleen heb ik een meningsverschil met meneer SHE.
Hij vind mijn slippertjes te groot
Te groot zeg ik je; sorry hoor, maar ze zijn dus NIET te groot.
Oordeel hier; is mijn slipper te groot en moet ik een maat kleiner?
[ afbeelding ]
Hij vind het onvrouwelijk groot zelfs
Ik heb net echt rommel gekocht danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:29 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is dit:
[ afbeelding ]
Gefileerde lamsnek. Zeer smaakvol, maar wel een poosje laten stoven.
Leuke film!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Laat nu toevallig Notting Hill op de tv zijn Steer.
Hoe ziet dat van jou eruit dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb net echt rommel gekocht dan
talkin' to me of heet een nummer van hazes zo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:35 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben zooo blij dat jij er bent...![]()
Echt MinderMutsig??
Hier is het heerlijk nu!
Maar we hebben een kouwelijk huis, misschien scheelt dat.
Kan wel zijn, maar om zijn mooie stem kan je niet heenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef latislos het volgende:
Hazes? not my cup of tea.
Wat wil je horen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:41 schreef latislos het volgende:
[..]
talkin' to me of heet een nummer van hazes zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |