Ik heb me al tientallen keer afgevraagd welke rotlucht dit was, Stereotomy, exact!quote:Stereotomy
CRYSTALISE::::::::::::::::::: zaterdag 21 juni 2008 @ 23:19 (#298)
Mijn god, ik heb Terre d'Hermès op (ook Oranje ) en dat spul ruikt opeens naar...
Ew.
Ah, nog een Terre d'Hermès liefhebber?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:03 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik heb me al tientallen keer afgevraagd welke rotlucht dit was, Stereotomy, exact!
M7 Fresh is zeker geen 76 Euro waard, $45 voor 100ML vind ik een veel betere deal en zo geweldig issie nou ook weer niet!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had M7 Fresh en is in Nederland zeker vrij duur (76 EUR 100ml Bijenkorf). Ik kan hem alleen niet dragen: 't herinnert me aan het medicijnenkastje van mijn ouders. Sowieso alles met aoud erin gaat niet.
Rochas Lui staat niet in de guide van Turin/Sanchez. Ik ga een dreigbrief schrijven.
We hebben er pas 7 reeksen over gehadquote:Op zondag 22 juni 2008 12:33 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Euhm, dat medicijnkastje kennen we nu wel Stereo.
Probeer eens een vrouwengeur uit die ook lekker op jezelf ruikt.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:17 schreef W1ZZ het volgende:
Okee, noem eens een categorie die ik moet gaan uitproberen dan?
Al die geuren die ik noemde spreken me heel erg aan (nou ja, ISM kan ik dus nog niet weten) dus het is eigenlijk meer een kwestie van in welke volgorde ga ik ze kopen. Dat ik ooit Black Aoud ga kopen is een gegevenquote:Op zondag 22 juni 2008 12:33 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Euhm, dat medicijnkastje kennen we nu wel Stereo. Niet alles met de naam Aoud is gelijk aan M7, zeker niet bij Montale. Black Aoud is vrij uniek in z'n klasse, dus als dit je aanspreekt hoef je niet echt verder te zoeken W1ZZ.
Iris Silver Mist is ook behoorlijk uitgesproken, zou er eerst een sample van zien te krijgen. Hij is erg poederig en puur op de iris gericht.
Helaas niet meer. L'Ombre dans l'Eau van Diptyque ooit getest? Heel anders dan het orientaalse Montale, maar een mooie groene roos. Hun Philosykos is ook erg goed.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:52 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Heb jij ISM of een sample? Wil best voor betalen of ruilen tegen iets anders?
Wat betaal je hiervoor? Ik heb die namelijk dubbel (2x 1ML)..quote:Op zondag 22 juni 2008 16:10 schreef W1ZZ het volgende:
Wil iemand nog wat van The perfumed Court bestellen? Ik ga vanavond een bestelling plaatsen dus zo ja even vandaag laten weten
EDIT: ik ga bestellen:
1ml SL Iris Silver Mist EDP
1ml SL Borneo 1834 EDP
1ml SL Fumerie Turque EDP
1ml Piguet Fracas EDP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |